PiS = PZPR!

Data: 2010-04-27 09:59:46
Autor: Tomy M.
PiS = PZPR!
nie cytuj tu GWna ... to porządna grupa.

Tomy M.

Data: 2010-04-27 01:29:23
Autor: zbig
PiS = PZPR!
On 27 Kwi, 09:59, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
nie cytuj tu GWna ... to porządna grupa.

Tomy M.

Ta grupa nigdy nie była porządna.

Data: 2010-04-27 10:54:24
Autor: Tomy M.
PiS = PZPR!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6bb34ca6-a2c9-45d5-a235-dc67b40d73cav14g2000yqb.googlegroups.com...

Ta grupa nigdy nie była porządna.

  Może i nie ale zauważ że MY PISOWCY nie wklejamy
tutaj artykułów z Naszego Dziennika.
  Gazeta Wyborcza to propagandowa gazeta, co prawda
Michnikowi cieżko zarzucić że jest PO'wcem ale
ten cwaniak prowadzi jakieś własne rozgrywki i artykuły
w jego gazecie są PROPAGANDOWE. POPAGANDY nei czytam
dla zasady, jąkale wiecej szansy już nie dam
jego gazeta zdechnie nim minie 18 miesięcy, nakład
spada 10% miesięcznie.

Tomy M.

Data: 2010-04-27 02:05:10
Autor: zbig
PiS = PZPR!
On 27 Kwi, 10:54, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:6bb34ca6-a2c9-45d5-a235-dc67b40d73cav14g2000yqb.googlegroups.com...

> Ta grupa nigdy nie była porządna.

  Może i nie ale zauważ że MY PISOWCY nie wklejamy
tutaj artykułów z Naszego Dziennika.
 Oczywiście, że wklejacie i robicie to notorycznie.

Data: 2010-04-27 02:15:49
Autor: zbig
PiS = PZPR!
On 27 Kwi, 11:08, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:db377fa3-5311-4903-8e4d-5c7e23d8414bk41g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

> Może i nie ale zauważ że MY PISOWCY nie wklejamy
> tutaj artykułów z Naszego Dziennika.

 Oczywiście, że wklejacie i robicie to notorycznie.

A mógłbyś to jakoś wykazać? Wiesz zbigu, że "wklejamy" jak Warzywny, czy
Stiff,  prosto z gwna i bez komentarza...
Piotr
 --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Znów prosisz sie abym z ciebie zrobił durnia? Lepiej sie zastanów.

Data: 2010-04-27 03:05:35
Autor: zbig
PiS = PZPR!
On 27 Kwi, 11:49, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:cb3e073e-2f36-4e32-9753-24fc699ed3e312g2000yqi.googlegroups.com...

Znów prosisz sie abym z ciebie zrobił durnia? Lepiej sie zastanów.

Hm, jeżeli nie masz zębów, to nie groź, że pogryziesz. Bo się robisz
zabawny, a tego pewnie nie chcesz... :-)
A co do reszty to może mógłbyś, tak normalnie, potwierdzić wartość swoich
słów?
Taki Warzywny tylko wczoraj wkleił kilka (bodajże 11) cytatów z gwna, daj
przykład na podobne działanie z ND, co ci szkodzi zbigu...
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/72a6c49458d06a34/8abc34547416750a?hl=pl&q=www.naszdziennik.pl&lnk=ol&
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/135ddb36df360d6b/368f90b62604d5fa?hl=pl&lnk=gst&q=www.naszdziennik.pl#368f90b62604d5fa
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/145e2561f8d621f8/b03f84651dc085c1?hl=pl&lnk=gst&q=www.naszdziennik.pl#b03f84651dc085c1

To pierwsze z brzegu przykłady. jestem w pociagu słabo mi chodzi net.
Warto zwrócić uwage, że nia m nawet słowa komentarza.

Data: 2010-04-28 01:25:26
Autor: zbig
PiS = PZPR!
On 27 Kwi, 13:03, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:

Chyba się nie zrozumieliśmy. Dać linka, bez słowa od siebie, to chyba nawet
nie się zdarzyło, mnie idzie o to byś udokumentował
swoje słowa, a konkretnie słowo "notorycznie":
"Oczywiście, że wklejacie i robicie to notorycznie."
Ja ci podałem przykład Warzywnego, ktory robi to codziennie, po kilka
kilkanaście postów, robi to również Stiff (też kilka wrzuci)...
Są i inni...
I jakoś nie słyszałem nawet słowa poburzenia z twojej strony. :-)

Jeśli mamy się czepiać słówek, to mój post był odpowiedzią na
stwierdzenie, że nie wklejacie linków z N. Dz. Wykazałem, że tak nie
jest, łącznie z tym , ze również brak wam również często słowa
własnego komentarza. Można się spierać o siłę słowa "notorycznie".
Stosując moją miarkę, jest to notoryczne, bo ja niezmiernie rzadko
wklejam linki, najczęściej na żądanie i nigdy bez słowa komentarza.
Co do podburzania, to nie przypominam sobie żadnych krytycznych swoich
słów z wyjątkiem tych do mkarwana, którego np. linki do zwyczajów
Żydów w czasie ciąży i porodu to kompletna paranoja i nie mieści się w
temacie grupy.

Data: 2010-04-27 10:26:57
Autor: -heÂŽsk-
PiS = PZPR!
On Tue, 27 Apr 2010 09:59:46 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

nie cytuj tu GWna ... to porządna grupa.

 PiS-owska ... ;o))))))))))))))))))))))))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-27 14:48:15
Autor: raff
PiS = PZPR!
Piotr pisze:
Użytkownik "-heRsk-" <-WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:st7dt5p1fn2v4437aus1sf4555scubr7dq4ax.com...
On Tue, 27 Apr 2010 09:59:46 +0200, "Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote:

nie cytuj tu GWna ... to porządna grupa.

PiS-owska ... ;o))))))))))))))))))))))))))

To nie jest pisowska grupa Heniu.
Piotr

Oho, Heniu sie GWnem usmarowal.

I wlacz swiatelka, Heniu.

R.

Data: 2010-04-27 15:09:57
Autor: :heŽsk:
PiS = PZPR!
On Tue, 27 Apr 2010 14:48:15 +0200, raff <patagonia3456@onet.pl>
wrote:

Piotr pisze:

> PiS-owska ... ;o))))))))))))))))))))))))))

> To nie jest pisowska grupa Heniu.

a jaka "piotrusiu" ?

Oho, Heniu sie GWnem usmarowal.

 masz jakies imie smieciu ?