PiS = PZPR?

Data: 2011-05-02 21:37:47
Autor: the_foe
PiS = PZPR?
W dniu 2011-05-02 05:30, cirrus pisze:
# Trudno naprawdę zgadnąć , jak zrodził się pogląd ,że PiS jest partią
prawicową a niektórzy są skłonni dodać " konserwatywną". Widocznie nigdy
nie pofatygowali się aby zajrzeć do Statutu.

w programie o upadku PZPR Danuta Waniek tlumaczyla dlaczego srodowsiko, które stworzyło SdRP odlaczylo się od PZPRu. Glownym powodem bylo to, ze w latach 80 PZPR utacil caly trzon liberalnej lewicy, za to masowo do PZPR zapisywali sie sympatycy narodowej prawicy. W 1989 roku wiekszosc czlonkow PZPR to byli szeroko rozumiani sympatycy przedwojennej endecji. Dzis Ci ludzie to trzon elektoratu PIS.

--
the_foe

Data: 2011-05-02 20:29:44
Autor: MH
PiS = PZPR?
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]

w programie o upadku PZPR Danuta Waniek tlumaczyla dlaczego srodowsiko, które stworzyło SdRP odlaczylo się od PZPRu. Glownym powodem bylo to, ze w latach 80 PZPR utacil caly trzon liberalnej lewicy, za to masowo do PZPR zapisywali sie sympatycy narodowej prawicy. W 1989 roku wiekszosc czlonkow PZPR to byli szeroko rozumiani sympatycy przedwojennej endecji. Dzis Ci ludzie to trzon elektoratu PIS.

Hah , dokładnie !!  Pisałem w zasadzie dokładnie to samo jakieś 2/3 lata temu
na tej grupie. MATKOBOSKADZIEWICOJEDYNA.. Ale pisiki wtedy po mnie się
przejechały....

MH

--

PiS = PZPR?