PiS = Polexit

Data: 2018-12-05 23:20:38
Autor: japanizer
PiS = Polexit
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/mateusz-morawiecki-drogi,66,0,2423362.html

  Morawiecki otwiera drogi, ale o unijnych środkach już nie wspomina. Komisja   Europejska oburzona

  Premier Mateusz Morawiecki otwiera kolejne drogi, ale już nie informuje o tym,   że dołożyła się na nie Unia Europejska. Komisja Europejska interweniuje i wysyła   list do ministra inwestycji i rozwoju.

Jak to było kłamcy z PiS z tym Polexitem? Chcecie go, czy nie? Bo co drugi dzień zmieniacie zdanie.

Data: 2018-12-06 08:24:36
Autor: Pajdak
PiS = Polexit
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:1e15b963-b676-4f06-88f0-e41a8823bce5googlegroups.com...
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/mateusz-morawiecki-drogi,66,0,2423362.html

Morawiecki otwiera drogi, ale o unijnych środkach już nie wspomina.
Komisja  Europejska oburzona

Przecież te tysiące km nowych dróg POwatało dzieki osobistemu zaangazowaniu premiera!

Jak to było kłamcy z PiS z tym Polexitem? Chcecie go, czy nie? Bo co drugi dzień zmieniacie zdanie.

Bedą taczki! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-06 02:36:49
Autor: Zenek Kapelinder
PiS = Polexit
Nie bedzie bo POprzednicy zajebali unijne pieniadze na fabryke taczek.

Data: 2018-12-06 10:22:04
Autor: z
PiS = Polexit
niech na tych tabliczkach że sfinansowano z UE dopisują:
"z czego XX procent pochodzi z podatków polskiego podatnika"

To tak żeby mieć jasny obraz sytuacji.

A tak w ogóle to te tablice kosztują już miliony.
Głupota i marnotrawstwo.

Data: 2018-12-06 07:25:24
Autor: bytomir.kwasigrochowy
PiS = Polexit
użytkownik z napisał:
niech na tych tabliczkach że sfinansowano z UE dopisują:
"z czego XX procent pochodzi z podatków polskiego podatnika"

A reszta na kredyt w dojcz banku, kredyt będzie spłacany 25 lat,
odsetki od kredytu wpadnie do dojcz banku:)

Data: 2018-12-06 07:30:06
Autor: japanizer
PiS = Polexit
On Friday, December 7, 2018 at 12:25:26 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
użytkownik z napisał:
> [...]
> A reszta na kredyt w dojcz banku, kredyt będzie spłacany 25 lat,
odsetki od kredytu wpadnie do dojcz banku:)

Jak zwykle łżesz obesrany nocniczku. Polski budżet nie finansuje się na kredyt w Deutsche Banku. PiS = kłamstwa.

Data: 2018-12-06 17:23:24
Autor: z
PiS = Polexit
W dniu 2018-12-06 o 16:30, japanizer@japanizer.org pisze:
  Polski budżet nie finansuje się na kredyt w Deutsche Banku. PiS = kłamstwa.

Nie ogarniasz słowa pisanego? A już ciągu myślowego w kolejnych postach nawet nie zauważasz.

Reszta musi być finansowana z kredytu bo wolnej gotóweczki firmy czy samorządy nie mają i muszą pożyczyć. UE daje ale tylko część w której znajdują się nasze podatki
Reszta z banku

Dalej dedukuj sam. Na pewno Ci się uda.

Data: 2018-12-06 08:38:07
Autor: japanizer
PiS = Polexit
On Friday, December 7, 2018 at 1:23:27 AM UTC+9, z wrote:
> [...]

Reszta musi być finansowana z kredytu bo wolnej gotóweczki firmy

Drogi w Polsce "otwierane" przez kłamcę Morawieckiego należą do firm? Się porobiło.

czy samorządy nie mają i muszą pożyczyć. UE daje ale tylko część w której znajdują się nasze podatki
Reszta z banku

No widzicie, od razu wiadomo, dlaczego złodzieje z PiS chcą położyć łapska na finansach samorządów - samorządy mają nadwyżkę, jest kasa do ukradzenia!

https://www.portalsamorzadowy.pl/prawo-i-finanse/samorzady-z-nadwyzka-prawie-wszystkie-mialy-udany-2016-rok,94418.html

  Wysokość łącznej nadwyżki wszystkich jednostek samorządu terytorialnego   stanowiła 3,6 proc. w relacji do uzyskanych dochodów i wyniosła 7 mld 634 mln   400 tys. zł. - wynika z najnowszego raportu Głównego Urzędu Statystycznego   dotyczącego sytuacji społeczno-gospodarczej w województwach.

Dalej dedukuj sam. Na pewno Ci się uda.

I znowu chciałeś coś mądrego napisać, i znowu ci nie wyszło. Może czas na łyk wody strukturyzowanej?

Data: 2018-12-06 18:05:59
Autor: z
PiS = Polexit
W dniu 2018-12-06 o 17:38, japanizer@japanizer.org pisze:
Drogi w Polsce "otwierane" przez kłamcę Morawieckiego należą do firm? Się porobiło.

Na miskę ryżu czytając co drugi wyraz nie zarobisz.
Musisz się bardziej postarać.

Co to jest. Już gimbaza reprezentuje wyższy poziom inteligencji.
Takie odzywki to w klasach 1-3 podstawówki

Żałosne

No widzicie, od razu wiadomo, dlaczego złodzieje z PiS chcą położyć łapska na finansach samorządów - samorządy mają nadwyżkę, jest kasa do ukradzenia!

Żałosne do kwadratu

[...]

Tak 3,6 proc. 7 mld zł w 2016 r.
Co to za argument jeśli mamy 47 569 577 008   Euro od 2004 r. (sobie podziel rocznie)

Żałość do sześcianu

Nawet propagandowej tabelki nie potrafisz zastosować.
Nawet wybrać sobie wygodnego rocznika nie potrafisz do obliczeń
Musisz iść na szkolenie bo Ci NIE IDZIE ;-)

Data: 2018-12-06 10:17:15
Autor: Zenek Kapelinder
PiS = Polexit
Zaraz przlezie pizdziak i was pogodzi.

Data: 2018-12-06 17:19:00
Autor: z
PiS = Polexit
W dniu 2018-12-06 o 16:25, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
A reszta na kredyt w dojcz banku, kredyt będzie spłacany 25 lat,
odsetki od kredytu wpadnie do dojcz banku:)

Wężykiem, wężykiem

Data: 2018-12-06 07:37:50
Autor: japanizer
PiS = Polexit
On Thursday, December 6, 2018 at 6:22:08 PM UTC+9, z wrote:
niech na tych tabliczkach że sfinansowano z UE dopisują:
"z czego XX procent pochodzi z podatków polskiego podatnika"

To tak żeby mieć jasny obraz sytuacji.

Trzeba by dopisać: "z czego 3.26% pochodzi z podatków polskiego podatnika, 19% - niemieckiego, a 16.63% - francuskiego".

Ale na następne lata przekręciarze z PiS się popisali, i wpłacimy więcej pieniędzy, a dostaniemy mniej. Chodź netto i tak będziemy na plusie.

Data: 2018-12-06 17:52:55
Autor: z
PiS = Polexit
W dniu 2018-12-06 o 16:37, japanizer@japanizer.org pisze:

Trzeba by dopisać: "z czego 3.26% pochodzi z podatków polskiego podatnika,

Same czyste propagandowe liczby mówią że kłamiesz i manipulujesz

Od maja 2004 otrzymaliśmy
147 569 577 008   Euro
Wpłaciliśmy
  48 419 037 427   Euro

32% BARANIE

A to nie są wszystkie koszty i zyski policzalne

A to nie są wszystkie koszty i zyski po obu stronach niepoliczalne

Data: 2018-12-06 12:07:20
Autor: japanizer
PiS = Polexit
On Friday, December 7, 2018 at 1:52:58 AM UTC+9, z wrote:

> Trzeba by dopisać: "z czego 3.26% pochodzi z podatków polskiego podatnika,

Same czyste propagandowe liczby mówią że kłamiesz i manipulujesz

> [...]

3.26% budżetu UE pochodzi z Polski. Baranie.
Najpierw czytaj, potem myśl, potem odpisuj, i na końcu wciskaj "wyślij". Nigdy nie myl tej kolejności, bo znowu na dupka wyszedłeś.

Data: 2018-12-06 21:10:19
Autor: u2
PiS = Polexit
W dniu 06.12.2018 o 17:52, z pisze:
[...]

hitler nie umie liczyć, dyskutujesz z durniem, ludzie mogą nie poznać różnicy:)))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-12-06 10:26:50
Autor: A. Filip
PiS = Polexit [Kiedy Polska zacznie dopłaca za CO2)]
z <z@z.pl> pisze:
[...]

A niech się ludzie wkurzają na taką _debilną_ UE propagandę.

--
A. Filip

Data: 2018-12-06 19:50:36
Autor: Pajdak
PiS = Polexit
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jakie były koszty "miesięcznic smoleńskich" i budowy kolejnych
pomników śp. Lecha?
Ile kosztowała komisja Antoniego Smoleńskiego, która odkryła
wybuchające parówki?

Zaryzykujesz wrzucić jakieś liczby? ;-)))

Nie kombinuj z lat wczesniejszych - teraz jest "dobra zmiana" ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-06 10:23:24
Autor: z
PiS = Polexit
Kolejny co bierze przykład z pracusia Pajdaka.

Czy Ty ślepy jesteś?

Data: 2018-12-06 19:54:56
Autor: Pajdak
PiS = Polexit
Kolejny co bierze przykład z pracusia Pajdaka.

Może coś ci uswiadomię. Ja tu nie pracuję!
Ja tu mam rozrywkę, a płaci mi Nowogrodzka! ;-)))

Czy Ty ślepy jesteś?

Jak kocie z Żoliborza? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-12-06 22:03:47
Autor: z
PiS = Polexit
A masz jakieś poczucie estetyki? Bo o logikę to już nie będę pytał

PiS = Polexit