PiS: Tniemy świadczenia dla 2mln dzieci !!! [Totalna opozycja: 500+ to za mało by zarĹźn ąć finanse!]

Data: 2017-05-04 14:10:49
Autor: A. Filip
PiS: Tniemy świadczenia dla 2mln dzieci !!! [Totalna opozycja: 500+ to za mało by zarĹźn ąć finanse!]
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
A miało być tak pięknie :DDD

Zaskakująca propozycja resortu rodziny i pracy Elżbiety Rafalskiej. Od
listopada najuboższe rodziny nie dostaną podwyżek zasiłków na dzieci, nie
wzrosną też progi dochodowe uprawniające do tej pomocy!

Podwyżki zasiłków zostały uchwalone jeszcze przez rząd PO-PSL. Zaplanowano trzy
transze: pierwsza była w 2015 r., druga - w 2016. Od 1 listopada 2017 zasiłki
miały wzrosnąć po raz trzeci. Czekają na to rodziny, których dochody nie
przekraczają 674 zł na osobę miesięcznie. Wychowuje się w nich ponad dwa
miliony dzieci!

A te podwyżki miały być większe niż 500+ których koalicja PO+PSuLi nie
planowała?

Data: 2017-05-05 09:24:09
Autor: Ciemny Lud
PiS: Tniemy świadczenia dla 2mln dzieci !!! [Totalna opozycja: 500+ to za mało by zarżnąć finanse!]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Teraz rządzi PiS więc po cholerę ciągle wracasz do tamtych czasów? Miała być
"dobra zmiana"? A co jest? Syf, chaos, rządy nieudaczników, rosnące ceny,
nieroby utrzymywane na koszt społeczny, sekowanie opozycji, alienacja
władzy, synekura i dzielenie łupów.

CL

PiS: Tniemy świadczenia dla 2mln dzieci !!! [Totalna opozycja: 500+ to za mało by zarĹźn ąć finanse!]