PiS URUCHOMI PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY

Data: 2009-12-29 18:56:51
Autor: cytryna
PiS URUCHOMI PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
Prawo i Sprawiedliwość na początku przyszłego roku uruchomi własny portal społecznościowy. Partia zrealizuje też zapowiedź z jesiennego kongresu i umożliwi rejestrację swoim sympatykom przez internet - powiedział szef Komitetu Wykonawczego PiS Joachim Brudziński. Jak tłumaczy, będzie istniała dwutorowa możliwość rejestracji: jedna poprzez portal społecznościowy, druga, bardziej formalna, wymagająca podania danych osobowych poprzez oficjalną stronę internetową PiS.

Na partyjnej stronie pojawi się ikonka: "Dołącz do PiS". Po kliknięciu na nią i podaniu swoich danych będzie można zostać oficjalnym sympatykiem partii.

Portal społecznościowy, na którym będą mogli się zrzeszać i debatować wszyscy chętni internauci, ma wystartować na początku roku. "Mam nadzieję, że uda się jeszcze w styczniu" - podkreślił Brudziński.Pod koniec września kongres PiS przyjął nowy statut, w którym zapisano instytucję "członka wspierającego"; nie musi on płacić składek i nie może głosować w gremiach partyjnych, ale aktywnie może uczestniczyć w życiu partii.

W taki oto prosty sposób PiS może znacznie poszerzyć krąg oddziaływania na ludzi dobrej woli tak haniebnie oszukanych przez PO czyli strukturę powołaną przez KLD, UW, UB, WSI. Koniec cudaków i oszustów medialnych zdaje sie być bliski.

Data: 2009-12-29 19:11:08
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 18:56, cytryna pisze:

[...]

Idea dobra, intencje szlachetne, ale z tym końcem oszustów i cudaków to
grubo przesadziłeś.

Data: 2009-12-29 19:31:38
Autor: cytryna
> [...]

> Idea dobra, intencje szlachetne, ale z tym końcem oszustów i cudaków to

A to też gruba przesada?
SE 29.12.2009 (nakład 500tyś. egz.)
"Tak żle jeszcze nie było! Na koniec roku Polacy bardzo surowo oceniaja prace rządu. Az 81 proc. uważa, że gabinet Donalda Tuska (52l) w 2009 roku nie spełnił oczekiwań obywateli. - Rząd wyczerpał kredyt społecznego zaufania. Nadszedł czas rozliczeń-oceniają zgodnie politolodzy.....Swoje zrobiła afera hazardowa i perturbacje przy sprzedaży stoczni katarskiemu inwestorowi (te wydarzenia zostały w sondażu uznane za najbardziej bulwersujące....nie działa już magiczna formułka "nie ważne jaki jest rząd, skoro i tak jest lepszy od poprzedniego"."
Jeśli na to nałoży się paniczny strach palantów z PO zasiadających w komisji
sejmowej ds. hazardu, chamskie wyeliminowanie metodą głosowania bez żadnego uzasadnienia prawników z PiS to widać jak na dłoni z jaką zgniliozną moralną,
z jakimi mechanizmami przestępczymi mamy do czynienia. Te negatywne nastroje społeczeństwa będą istotna bariera nie do pokonania przez Ryżego w wyścigu po fotel prezydencki. --

Data: 2009-12-29 19:40:07
Autor: u2
W dniu 2009-12-29 19:31, cytryna pisze:

[...]

Oczywiście, cel kolesiów z peło jest jasny : utrzymać status quo
uzyskany po 1989 roku. Dlatego tak kreują medialną reality, by
wychodziło, że wszelkie afery to wina pis-u a oni są poza wszelkimi
podejrzeniami. Zbyniu aż się spocił podczas medialnych wystąpień. Teraz
chodzi z podniesionym czołem. Beatyfikacja nie za górami :)

Data: 2009-12-29 19:25:47
Autor: Lorn
cytryna pisze:
Prawo i Sprawiedliwość na początku przyszłego roku uruchomi własny portal społecznościowy.

O kurczę, ale będziesz miał roboty... :)

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-29 21:01:55
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hhdg2k$5ev$2news.interia.pl...
cytryna pisze:
Prawo i Sprawiedliwość na początku przyszłego roku uruchomi własny portal społecznościowy.

O kurczę, ale będziesz miał roboty... :)

-- -- -- -- -- -- --
co ty Lorn wpusci sie ciebie to od razu przybedzie luda. tu nie jednego przekonales do PiS'u

awe

Data: 2009-12-29 21:02:08
Autor: Lorn
cytryna pisze:
[...]

Nie zapuszczam się w te rejony :> Do PiS`u nie da się przekonać :> Trzeba w niego wierzyć... To już chyba domena moherlandu :>

Data: 2009-12-30 00:49:08
Autor: awe

cytryna pisze:
[...]

tak tak lubisz sie dowartosciowac , hehe moherlandu...nastepny jasnie oswiecony co to babci ukradl dowod osobisty. Jak dwum babciom zaiwanisz dowody to bedziesz 2 x jasnie oswiecony bubku
awe

Data: 2009-12-30 01:17:04
Autor: Lorn
cytryna pisze:
[...]

'dwum' ? Fascynujące. :>

Data: 2009-12-30 01:10:57
Autor: MH
awe pisze:

> [...]

Nie zapuszczam się w te rejony :> Do PiS`u nie da się przekonać :> Trzeba w niego wierzyć... To już chyba domena moherlandu :>

Po diabła wdajesz się z nim  w dyskusję ?!  Niezgodność z jego światopoglądem ,
"owocuje" jedynie prymitywnymi obelgami. Czasami nawet się zastanawiam , czy to
nie PO'wski dywersant..  MH

Data: 2009-12-30 15:47:53
Autor: awe

cytryna pisze:
[...]

ot jelobstwo sobie pogadalo i to by bylo na tyle. niestety nic z tego nie wynika. jeden i drugi to skonczony bacan
awe

PiS URUCHOMI PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY