PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.

Data: 2010-11-25 21:58:18
Autor: Azor jest pedałem
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.

PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury
Jutro, czyli ponad pięć tygodni od zapowiedzi, posłowie PiS złożą wniosek o powołanie sejmowego zespołu do spraw monitorowania internetu. Zespół ma wyszukiwać w sieci wypowiedzi szerzące nienawiść i nawołujące do przemocy. Ma je zgłaszać prokuraturze i śledzić postępowania, związane z ich ściganiem.
Zasoby internetu ma monitorować czterech posłów. Jak zapowiada jeden z nich: Maks Kraczkowski, zespół od jutra będzie dokładnie sprawdzał, co internauci piszą w sieci. Będziemy się starali utrzymywać sześcioosobowy skład monitorujący internet, przy czym w Warszawie będą to trzy osoby i trzy dodatkowe to wolontariusze - wylicza.
"Szóstka wspaniałych" dzień i noc będzie wyłapywać i zgłaszać nawoływania do działań niezgodnych z prawem. Sześć osób nie da rady. Pół świata nie daje sobie rady a co dopiero sześć osób - mówi sceptyczny poseł Jerzy Fedorowicz, ceniąc jednak szczytną ideę.

Bardziej rzeczowo podchodzi do sprawy znawca internetu wicepremier Waldemar Pawlak. Od tego są inne służby. Z dokładnością do każdego gniazdka w ścianie można zdiagnozować kto gdzie pluje jadem z którego komputera, więc jeżeli ktoś przegina, to może zostać dokładnie zdiagnozowany i naświetlony i nie potrzeba do tego jakichś specjalnych zespołów - podkreśla. W piątek rano sejmowy zespół ma zostać zarejestrowany.

Tomasz Skory

http://fakty.interia.pl/polska/news/pis-bedzie-kontrolowal-internet-i-do-prokuratury,1563152

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-25 14:02:34
Autor: Antenka
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.
On 25 Lis, 21:58, Azor jest pedaĹ em <Brońmy RP przed pisem@...pl>

Od tego są inne służby. Z dokładnością do każdego gniazdka w ścianie<

No widzisz Kawecki co ci przyszło z tego pomstowania na PiS? Już cię
mają! :D

http://fakty.interia.pl/polska/news/pis-bedzie-kontrolowal-internet-i...

Kapucha idziesz siedzieć he heh . Ciebie pierwszego wyhaczą :D

Antenka

Data: 2010-11-26 07:33:51
Autor: Grzegorz Z.
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.
Kapucha idziesz siedzieć he heh . Ciebie pierwszego wyhaczą :D

Tak? A ty ile razy nawoływałeś tu do zamordowania Prezydenta?

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-26 08:19:09
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d97icma1v1wt$.xsy0ax3n2z7i.dlg40tude.net...
Kapucha idziesz siedzieć he heh . Ciebie pierwszego wyhaczą :D

Tak? A ty ile razy nawoływałeś tu do zamordowania Prezydenta?

Trans myśli, że jak włoży męskie ciuchy, to go nie namierzą.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-26 18:12:31
Autor: .heÂŽsk
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.
On Fri, 26 Nov 2010 07:33:51 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> Kapucha idziesz siedzieć he heh . Ciebie pierwszego wyhaczą :D

Tak? A ty ile razy nawoływałeś tu do zamordowania Prezydenta?

 taki jaksa? tez juz zniknal z psp. niebawem znikna kolejni.
 kolej na raffa. on tez maczal w tym paluszki. --

Data: 2010-11-25 22:07:51
Autor: u2
W dniu 2010-11-25 21:58, Azor jest pedałem pisze:
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury

Mogą mi naskoczyć.

Data: 2010-11-25 22:26:29
Autor: Kaczysta

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ceed02a$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-25 21:58, Azor jest pedałem pisze:
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury

Mogą mi naskoczyć.
Ich poprzednicy jednak namierzyli Boukuna i teraz jest ciągany po sądach.
AZ

Data: 2010-11-25 22:31:28
Autor: u2

[...]

A to gwniarze z 3 RP. Ale zauważ jak im bekon wiernie służy :)

Data: 2010-11-26 18:12:31
Autor: .heÂŽsk
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.
On Thu, 25 Nov 2010 22:26:29 +0100, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

> Mogą mi naskoczyć.
Ich poprzednicy jednak namierzyli Boukuna i teraz jest ciągany po sądach.
AZ

 namierzono tez awe. zniknal z psp. niebawem znikna kolejni bandyci!

Data: 2010-11-27 17:52:12
Autor: D. J. MC Donald Musk

wrote:

> Mogą mi naskoczyć.
Ich poprzednicy jednak namierzyli Boukuna i teraz jest ciągany po sądach.
AZ

namierzono tez awe. zniknal z psp. niebawem znikna kolejni bandyci!

no ale ty jeszcze piszesz....
czyli cos slabo im idzie...

Data: 2010-11-25 22:48:53
Autor: matusm

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:icmilb$nej$1inews.gazeta.pl...

[...]
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-11-26 07:17:24
Autor: ab.666
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.
Za moją stronę www.legaba.prv.pl ściga mnie blisko 20 prokuratur.... o!
takiego wała! mogą mi naskoczyć!

Robię stronę przez znajomych; uzywających TOR; takiego wała pisuary! Kaczka,
nie podskoczysz! Jesteś żałosny kaczka.... jesteś głupek i cham.

pzdr
ab.

Data: 2010-11-26 13:02:21
Autor: Dobrodziej
[...]

 No to już po u2, hansie klossie, muto2100, cytrynie i im podobnym draniom terroryzującym to forum. Brawo PiS! Sprzątanie zaczynajcie od siebie!

d.

Data: 2010-11-26 18:12:31
Autor: .heÂŽsk
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.
On Fri, 26 Nov 2010 13:02:21 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

> [...]

 No to już po u2, hansie klossie, muto2100, cytrynie i im podobnym draniom terroryzującym to forum. Brawo PiS! Sprzątanie zaczynajcie od siebie!

 z psp zniknal juz awe i jaksa. niebawem znikna kolejni ;o)))

Data: 2010-11-26 11:19:18
Autor: Brooks
On Nov 26, 5:12 pm, .he(R)sk <fakt.super.bred...@interia.pl> wrote:
> [...]

taki jaksa? tez juz zniknal z psp. niebawem znikna kolejni.
kolej na raffa. on tez maczal w tym paluszki.

Nie prosciej byloby im odlaczyc prad, internet, "szczekaczke"?
Odebrac klawiature prawomocnym wyrokiem sadu?
Po co od razu puszkowac?

--
Brooks.
"Ledwo przyszedł, już by aresztował" cytat z filmu produkcji polskiej

Data: 2010-11-27 10:29:53
Autor: .heÂŽsk
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.
On Fri, 26 Nov 2010 11:19:18 -0800 (PST), Brooks
<xixuowqq@jadamspam.pl> wrote:

> [...]
Nie prosciej byloby im odlaczyc prad, internet, "szczekaczke"?
Odebrac klawiature prawomocnym wyrokiem sadu?

 wystarczy zakaz dotykania klawiatury przez rok ;o)))

Data: 2010-11-26 14:51:02
Autor: cyc
[...]

A co by sie dzialo gdyby tak nie daj Boze PiS zaczalby rzadzic w Polsce ? .
Czasy Stalinowskie przy tym to " pikus" ....." pan pikus " ! :) .

cyc

Data: 2010-11-26 18:12:31
Autor: .heÂŽsk
PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.
On Thu, 25 Nov 2010 21:58:18 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 patrz: http://deklaracjalodzka.pl ktorej to nie podpisal  nawet caly PiS, a zaledwie troche ponad 6 tys. sklerotykom
 przypominam zdanie prezesa na temat uzytkownikow internetu.
 cpuny i sekszboczki chlejacy piwo i drapiacy sie ciagle po jajach.

Data: 2010-11-27 17:50:52
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

O to was z cycem niedlugo zamkna!

PiS będzie sprawdzał internautów. I do prokuratury.