PiS będzie wspomagać firmy z polskim kapitałem

Data: 2018-09-17 09:35:49
Autor: japanizer
PiS będzie wspomagać firmy z polskim kapitałem
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/konspol-cargill,27,0,2416155.html

  Grupa Konspol, największa polska firma w branży drobiarskiej, została przejęta   przez amerykański koncern Cargill.   Co drugi drobiowy burger dostępny w sieciach McDonald's czy KFC pochodzi z   Konspolu. Grupa prowadzi zakład produkcji pasz, pięć kompleksów hodowlanych,   ubojnię i dwie przetwórnie. Teraz firma już nie tylko będzie dostarczać drób do   amerykańskich sieciówek, ale sama staje się amerykańska. Umowę o sprzedaży   podmiotów należących do grupy koncernowi Cargill podpisano 13 września.

  Przejęcie grupy Konspol to kolejna w ostatnich latach sprzedaż dużej polskiej   marki zagranicznym inwestorom.

  W 2017 roku znana z produkcji majonezu firma Mosso, została przejęta przez   japoński koncern Kewpie Corp. Dobra zmiana! Jak obiecają, tak nie zrobią! Od kilku miesięcy polski nie jest producent autobusów, Solaris, a dwie największe polskie sieci handlowe zbankrutowały w ostatnich dwóch latach.

Data: 2018-09-17 20:10:27
Autor: Pajdak
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
[...]

Dobrze, że nie przez CallGirl ;-))

PiS-owcy się cieszą, że nie przez Niemców, a po cichu marzą by przejął ich Gazprom!! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-09-19 09:16:37
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

  Grupa Konspol, największa polska firma w branży drobiarskiej, została przejęta   przez amerykański koncern Cargill.

złodzieje z pisu rozsprzedają cały polski majątek
solaris już opędzlowany Hiszpanom

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-19 16:19:56
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:8tt3qd1tokp8d014edininpj0s3989306o4ax.com...
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

  Grupa Konspol, największa polska firma w branży drobiarskiej, została przejęta
  przez amerykański koncern Cargill.

złodzieje z pisu rozsprzedają cały polski majątek

To nie PiS ale Tusk i UE! I Niemce!

solaris już opędzlowany Hiszpanom

Nowogrodzka też idzie pod młotek! ;-)

--
Pajdak

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

potępiającej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie".

- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2018-09-19 18:33:50
Autor: Zenek Kogut
W dniu 19.09.2018 o 09:16, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Pisiory rozkradają majątek naszego niemieckiego Pana. Jak nasz niemiecki PE przywróci władzę naszego niemieckiego Pana u polskich gnid to zrobimy z pisiorstwem porządek. Pościmy ich w komin w krematoriach wraz z polskimi dziadami aby ich na starość nie karmić. Reszta polaczków do roboty, do niemieckiego Pana gdzie ich miejsce. Te pisiorstwo nie tylko kradnie majątek naszego niemieckiego Pana ale także rozpuszcza te polskie gnidy, po 4 latach to trudno ich będzie z powrotem zagonić do roboty. Jak mówił mój dziadek folksdojcz polaczka po 39 trza było batem gonić, teraz my służąc naszemu niemieckiemu Panu będziemy musieli znów polskie gnidy spuścić do parteru, przez to ja pisiory ich rozpuściły.

CL

Data: 2018-09-19 09:23:29
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu poniedziałek, 17 września 2018 18:35:50 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Nu ale to prywatna firma, nikt nie może im zabronić.

Czy pis bronił tefauenów przed ich przejęciem przez "usańczyków"?

Data: 2018-09-19 12:22:54
Autor: japanizer
On Wednesday, September 19, 2018 at 6:23:30 PM UTC+2, bytomir.kwasigr...@gmail.com wrote:
> [...]
> https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/konspol-cargill,27,0,2416155.html

Nu ale to prywatna firma, nikt nie może im zabronić.

No widzisz, za PO ta firma była jednak Polska.

Pisory wykończyły sieć supermarketów Alma - z dnia na dzień PKO BP wymówił kredyty.

Jak rząd PiS nie wspiera polskich firm jak obiecał, a rzuca kłody, to może lepiej rzucić to w cholerę i sprzedać Niemcom lub Amerykanom?

Czy pis bronił tefauenów przed ich przejęciem przez "usańczyków"?

Grupowe głupki cieszyły się, że w końcu TVN przejmuje firma z Rosji.

Data: 2018-09-19 17:59:18
Autor: Zenek Kapelinder
PiS będzie wspomagać firmy z polskim kapitałem
I bardzo dobrze. Alma to byla firma nalezaca do pogrobowcow czerwonej bandy.. Alma to spolka corka zlodziejsko sprywatyzowanej POCh Chemia. Zlodziejska prywatyzacje przeprowadzil kto? Lewandowski. Byly postawione zarzuty ale za rzadow czerwonej bandy zostal uniewinniony. W czasie pierwszych rzadow PIS sprawa zostala wznowiona i wszyscy w nia umoczeni trafili by do pierdli ale sie okazalo ze sie przedawnilo. Upadek Almy to zaplanowane i realizowane przez rzad pisu odcinanie czerwonej bandy od kasy. Przy okazji. Wlasciciel Almy to TW Barbara i wszystko jasne.

Data: 2018-09-19 23:16:41
Autor: japanizer
On Thursday, September 20, 2018 at 2:59:19 AM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
I bardzo dobrze. Alma to byla firma nalezaca do pogrobowcow czerwonej bandy. Alma to spolka corka zlodziejsko sprywatyzowanej POCh Chemia. Zlodziejska prywatyzacje przeprowadzil kto? Lewandowski.

Coś popierdzieliłeś, jak zwykle. Nie POCh Chemia, ale Krakchemia. Gdy kupił ją właściciel Almy, to w rządzie ministrem sprawiedliwości był Lech Kaczyński, a innymi ministrami byli Szyszko, Czarnecki, i reszta śmietanka dzisiejszego PiS. I generalnie co napisane przez ciebie zdanie, to dwa kłamstwa, ale pisiory tak mają.

Data: 2018-09-20 11:28:55
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Coś popierdzieliłeś, jak zwykle. Nie POCh Chemia, ale Krakchemia. Gdy kupił ją właściciel Almy, to w rządzie ministrem sprawiedliwości był Lech Kaczyński, a innymi ministrami byli Szyszko, Czarnecki, i reszta śmietanka dzisiejszego PiS. I generalnie co napisane przez ciebie zdanie, to dwa kłamstwa, ale pisiory tak mają.

tępy zenuś jak zwykle nic nie wiedział
może teraz wie więcej ale i tak pozostanie głupkiem

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-20 11:28:19
Autor: Pisiorowy Escobar
bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com napisał(-a):

> [...]
> https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/konspol-cargill,27,0,2416155.html

Nu ale to prywatna firma, nikt nie może im zabronić.

przypomnij po co powołano Polski Fundusz Narodowy ?

no dobra, wszyscy wiemy by legalnie wyprowadzać kasę z budżetu i sadzać rodziny
na stołkach ale co mają w statucie ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

PiS będzie wspomagać firmy z polskim kapitałem