PiS blokuje budowę autostrad

Data: 2010-08-24 21:05:45
Autor: Anatol
PiS blokuje budowę autostrad
To już jest tradycja. Rząd PiS blokował gotowe do uruchomienia budowy 150 km A2 i A1 :

http://wyborcza.pl/1,75248,3203575.html

http://torun.gazeta.pl/torun/1,35576,4544278.html?skad=rss

Teraz przygotowany do budowy odcinek A4 blokują samorządy pod kontrolą PiS :

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8290850,Marszalek_i_starosta_rzeszowski_z_PiS_staja_okoniem.html

Anatol

Data: 2010-08-24 19:16:15
Autor: Hans Kloss
PiS blokuje budowę autostrad
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):
To już jest tradycja.

Taaa, oprocz tego PiS sika platfonsom do mleka i jest odpowiedwialny wlasciwie za cale zlo dziejace sie w tuskolandii. Pytanie czy ciemny lud kupi po raz kolejny bzdury serwowane im przez platfonsianych skurwysynow. Odpowiedz poznamy jesienia 2011
J-23

Data: 2010-08-24 14:10:50
Autor: zbig
On 24 Sie, 21:16, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:
PiS sika platfonsom do mleka i jest odpowiedwialny
wlasciwie za cale zlo dziejace sie w tuskolandii.

Tak właśnie jest. PiS gotowy jest doprowadzić kraj do ruiny, byleby
sie doczolgać do władzy.

Data: 2010-08-24 16:21:24
Autor: precz z PO
zbig pisze:
[...]

Doprowadzić w jaki sposób? Blokując szuflady z ustawami
których nie ma i nie będzie? Trzeba być dziecinnie naiwnym,
aby uwierzyć że grupa trzecioligowych magistrów historii
posiada minimalne kwalifikacje do wywiązania się z tych
wszystkich cudów jakie Tusk wam obiecał.

Data: 2010-08-24 23:43:31
Autor: Jaksa
On Tue, 24 Aug 2010 23:21:24 +0200, precz z PO <precz-z-euro@onet.pl>  wrote:

zbig pisze:
[...]

Donald Tusk to prymitywny menel w cuchnacych moczem spodaniach.

No i robi wielki obciach magistrom historii, ale trzeba pamietac
ze w PRLu to byly najlatwiejsze studia, dla najmniej ambitnych.

Jaksa

Data: 2010-08-24 16:58:53
Autor: precz z PO

zbig pisze:
[...]

Po trzech latach kształcenia się w nowym zawodzie, ambitny Donek
zgubił się na własnym boisku, w tej chwili wystarczy spokojnie obserwować jak biega za swoim własnym ogonem. To już długo nie
potrwa.

Data: 2010-08-25 08:32:45
Autor: u2
W dniu 2010-08-24 23:43, Jaksa pisze:

No i robi wielki obciach magistrom historii, ale trzeba pamietac
ze w PRLu to byly najlatwiejsze studia, dla najmniej ambitnych.

Stąd pewnie ta jego nienawiść do Polski i Polaków. Zauważ, że zawsze
występuje przed kamerami z zaciśniętymi ze złości ustami :)

Data: 2010-08-25 08:42:30
Autor: Panslavista

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:e5ac41ab-c74f-4a56-af4c-ed12318d7d32s9g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Lewizna i cały POPIS działają w jeden sposób. Nie stać ich na twórczą myśl.

Data: 2010-08-25 08:47:44
Autor: u2
W dniu 2010-08-25 08:42, Panslavista pisze:

[...]

Z tym, że pisiory nie mają już od 3 lat żadnej władzy. Zrzucanie na
POprzedników to znany tani chwyt.

Lewizna i cały POPIS działają w jeden sposób. Nie stać ich na twórczą myśl.

LSD było sojuszem różnych lewackich ugrupowań, nawet uwoli wchłonęli i
przez to uwole się rozpadli.

PO próbuje wchłonąć z kolei LSD.

A PiS wchłonął LPR i rozwalił samąbronę.

Data: 2010-08-24 22:13:49
Autor: raff
W dniu 2010-08-24 21:05, Anatol pisze:
[...]

Przykro mi, ale zaden z tych linkow mi sie nie otworzy ;>

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-24 22:35:42
Autor: Anatol

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i51965$r2p$1news.onet.pl...

[...]

Mi się otwiera. Tu jest inny link :

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8289227,Nie_powstanie_autostrada_A4_na_trasie_Debica___Rzeszow_.html

Anatol

Data: 2010-08-24 22:45:55
Autor: raff
W dniu 2010-08-24 22:35, Anatol pisze:

[...]

Tez sie nie otwiera.

Moze to z powodu plug-ina antyGWnianego ;>

R.

Data: 2010-08-24 23:04:40
Autor: Anatol

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i51b2b$tf$1news.onet.pl...

[...]

To spróbuj użyć Google Chrome albo innych linków np. :

http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100824/DODATKI02/174887775

http://www.pb.pl/a/2010/08/24/Budowa_A4Debica-Rzeszow_zagrozona_wstrzymaniem

http://moto.onet.pl/1623692,1,problem-z-autostrada-a4,artykul.html

Anatol

Data: 2010-08-24 23:40:42
Autor: Jaksa
On Tue, 24 Aug 2010 22:45:55 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:

[...]

Filtr dziala!

I slusznie raff, gownien zapodawanych z zydowskiej gazety dla Polakow
nie warto czytac, nawet jesli jest to tylko progoza pogody.

Anatole tego swiata powinni pojac, ze dla nas GW to jak psie gowo.

Jaksa

Data: 2010-08-25 02:46:23
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 24, 10:35 pm, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:
Użytkownik "raff" <patagonia2...@onet.pl> napisał w wiadomościnews:i51965$r2p$1news.onet.pl...

> Przykro mi, ale zaden z tych linkow mi sie nie otworzy ;>

Mi się otwiera. Tu jest inny link :

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8289227,Nie_powstanie_autostrada_...

Anatol

cholera, to samo:
Chcemy prawdy o kibolach!

Jesteśmy zwykłymi ludźmi, wśród nas są uczniowie, studenci, robotnicy
i profesorowie. Jesteśmy jedną wielką rodziną skupioną wokół Lecha.
Pomagamy dzieciom, czcimy pamięć Powstańców, jesteśmy Wielkopolanami,
Patriotami. Jednak nie wszystkim się to podoba.

Od przeszło półtora roku Gazeta Wyborcza szkaluje dobre imię klubu i
kibiców Lecha Poznań. Warszawscy dziennikarze nazywają nas m.in.
"bandytami", "gnojami" czy "handlarzami narkotyków". Czara goryczy
przelała sie po kolejnej serii manipulacji i kłamstw Gazety Wyborczej
opublikowanych przed meczem Kolejorza z Legią. KKS Lech Poznań SA
wypowiedział umowę patronacką Agorze SA, a my - kibole - zmotywowani
postawą klubu rozpoczynamy bojkot produktów tej firmy.

Data: 2010-08-25 02:46:02
Autor: D.J.MC Donald Musk
On Aug 24, 10:13 pm, raff <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

>http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8290850,Marszalek_i_st...

Przykro mi, ale zaden z tych linkow mi sie nie otworzy ;>

a mi sie otwiera cos takiego:

Data: 2010-08-25 00:08:23
Autor: awe

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:i5156d$m5u$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
no oczywiscie ale dlaczego nie napiszesz wprost ze rzad PO jest dupowaty?
awe

Data: 2010-08-25 08:28:20
Autor: u2
PiS blokuje budowę autostrad
W dniu 2010-08-24 21:05, Anatol pisze:
To już jest tradycja. Rząd PiS blokował gotowe do uruchomienia budowy
150 km A2 i A1 :

To nie sztuka pozwalać na ukartowane przetargi tak jak to pozwala pełobanda.

Stąd najdroższe autostrady mają budowane są w Polsce. Buduje się je
najdłużej, a po wybudowaniu nadają się tylko do remontu.

Data: 2010-08-25 09:02:00
Autor: cyc
[...]

Od zawsze twierdzilem , ze PiS jest partia antypolska a Kaczynscy to typowi przedstawiciele takiej wladzy , dla ktorej wazniejsze sa osobiste ambicje niz dobro kraju . Reszta to dzialania pozorne majace tylko sprawic wrazenie dbalosci o kraj .
Ta teze mozna poprzec setkami dzialan "politykow " osobistej partii Kaczynskich a takze ich samych .
Destrukcja to jedyna forma dzialania w ktorej ludzie ci sie odnajduja .

cyc

Data: 2010-08-25 09:25:08
Autor: u2
W dniu 2010-08-25 09:02, cyc pisze:
[...]

Tylko, że raz piszesz, że Kaczka nie ma nawet własnego konta w banku
więc o osobiste wygody bynajmniej nie dba, a teraz piszesz, że działa
tylko dla własnej wygody.

Twoja "logika" jest na bakier z logiką :)

Data: 2010-08-26 02:00:18
Autor: Jaksa
On Wed, 25 Aug 2010 09:25:08 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Sa ludzie racjonalni i sa ludzie emocjonalni.

Cyc jest emocjonalny do bolu i sladu logiki u niego nie doswiadczysz.

Jaksa

PiS blokuje budowę autostrad