PiS buduje wspólnotę

Data: 2019-04-11 05:32:08
Autor: Bruno Brunowski
PiS buduje wspólnotę
"Nie ustaniemy, aż nie doprowadzimy do pełnego oczyszczenia Polski z ludzi, którzy nie są godni należeć do naszej wspólnoty narodowej - powiedział w środę w Białej Podlaskiej senator PiS Grzegorz Bierecki z okazji 9 rocznicy katastrofy lotniczej w Smoleńsku. "
https://natemat.pl/269605,senator-bierecki-z-pis-zapowiedzial-oczyszczenie-polski-jezyk-nazistow

,,Proszę przeczytać cały tekst wystąpienia senatora Biereckiego. Fragment wyrwany z kontekstu mozę wprowadzać w błąd. Kontaktowałem się z nim i zapoznałem się z wystąpieniem. Mówił o pojednaniu, budowaniu wspólnoty. Ten fragment, wyrwany z kontekstu, zupełnie zmienia charakter wypowiedzi. Proszę o zapoznanie się z całą treścią" - mówił na konferencji prasowej marszałek Senatu, Stanisław Karczewski."
http://300polityka.pl/live/2019/04/11/karczewski-o-wypowiedzi-biereckiego-fragment-wyrwany-z-kontekstu-mowil-o-pojednaniu-budowaniu-wspolnoty/

Pisiory mają bardzo ciekawe metody budowania wspólnoty.

--
Bruno

Data: 2019-04-12 07:24:25
Autor: Pajdak
PiS buduje wspólnotę
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:379dd9f9-3def-4c1d-9da2-558e2e242ae7googlegroups.com...
[...]

No i wszystko jasne! W ramach czyśzczenia stajni Augiasza PiS sporządził majowa listę wygnaniową do Brukseli.

--
Pajdak

PiS buduje wspólnotę