PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie

Data: 2018-03-12 07:48:13
Autor: japanizer
PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/pis-chce-budowac-atom-inaczej-ceny-pradu,209,0,2400465.html

  Zapowiedzi o tym, kiedy dowiemy się o losie programu budowy polskiej elektrowni   jądrowej, słyszeliśmy wielokrotnie. Kolejna padła z ust ministra energii   Krzysztofa Tchórzewskiego. - Sprawa rozstrzygnie się w tym miesiącu - mówił.

Jak to jest - przed wyborami pisiorstwo krzyczało, że elektrownia atomowa w Polsce leżącej na węglu to zdrada narodowa. A teraz spokojnie kontynuują program. Zmienili zdanie o 180 stopni? Peło miało rację? Wyjaśni ten fenomen jakiś grupowy pisiorek?

Data: 2018-03-12 15:53:53
Autor: u2
W dniu 12.03.2018 o 15:48, hitlerizer@japanizer.org pisze:
[...]

te adolf, czego ty chcesz ? wy wydaliście 100 milionów na elektrownie atomową, ale praktycznie nic nie zrobiliście pożytecznego, tylko szastaliście kaską na lewo i prawo:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-03-12 17:15:35
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 15:53 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Rzekliście tawariszcz Iosif Wissarionowicz.

--
stevep

Data: 2018-03-12 17:27:00
Autor: u2
W dniu 12.03.2018 o 17:15, steviepiepszykoski pisze:
te adolf, czego ty chcesz ? wy wydaliście 100 milionów na elektrownie atomową, ale praktycznie nic nie zrobiliście pożytecznego, tylko szastaliście kaską na lewo i prawo:)

Rzekliście tawariszcz Iosif Wissarionowicz.

znowu piepszysz cyrkus, ja nie Gruzin i wcale nie jestem mściwy:)

Data: 2018-03-12 22:00:46
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

znowu piepszysz cyrkus, ja nie Gruzin i wcale nie jestem mściwy:)

no. tylko głupi :DDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-13 07:14:02
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:ljqdadhd3ls03asnlue5gpv3c9b4bu9vrm4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> Rzekliście tawariszcz Iosif Wissarionowicz.

znowu piepszysz cyrkus, ja nie Gruzin i wcale nie jestem mściwy:)

no. tylko głupi :DDDDDDDDDDDDDdd

Po prostu tępak umysłowy.

CL

Data: 2018-03-13 02:51:03
Autor: stevep
W dniu 2018-03-12 o 17:27, u2 pisze:
[...]

Aleś komuch.

--
stevep

Data: 2018-03-13 03:04:43
Autor: jacekbialy80
PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie
Olejcie go Piszczyk, są ważniejsze sprawy. Otóż towarzysze na sciepie wpadli na pomysł, żeby zakazać handlu w soboty (a to że względu na tych towarzyszy, którzy... no - wicie! - tych co chodzą do synagogi). Co wy na to Piszczyk?

_kolektyw

Data: 2018-03-12 19:24:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 12 marca 2018 15:48:14 UTC+1 użytkownik japa....@japanizer.org napisał:
[...]

Że się wtrącę w międzyczasie. Chooj z Żarnowcem - nawet budować powinni.
Ale otkudy mają brać to Uranium? Żeby ino nie wpadli na pomysł rozpierniczenia
Karkonoszy i Gór Izerskich, bo tylko tam u nas ów element paliwowy występuje.

Data: 2018-03-13 02:23:03
Autor: jacekbialy80
PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie
Uranium ci u nas dostatek pod Giewontem. Ale tam nawet komuniści bali się grzebać..

JB

Data: 2018-03-13 03:09:10
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 13 marca 2018 10:23:04 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail..com napisał:
Uranium ci u nas dostatek pod Giewontem. Ale tam nawet komuniści bali się grzebać..

JB

Bacy sie bali cy juhasa?

Data: 2018-03-13 03:24:05
Autor: jacekbialy80
PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie
...łobydwu paanocku!

Data: 2018-03-13 12:03:18
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 11:09 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

[...]

Owczarka podhalańskiego.

--
stevep

Data: 2018-03-13 07:09:38
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 13 marca 2018 12:03:23 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> Bacy sie bali cy juhasa?

Owczarka podhalańskiego.

Łowcorki niegroźne som. A baca abo juhas mukby ciupaskom psypierdolić.

Data: 2018-03-13 09:08:22
Autor: dantes
Dnia Mon, 12 Mar 2018 19:24:09 -0700 (PDT), Jakub A. Krzewicki napisał(a):

[...]

Od żabojadów łącznie z technologią ... III klasy, gdy tym czasem nasi
inżynierowie budują u żabojadów elektrownie  kl. V
wykorzystujące sole toru.

Data: 2018-03-13 02:55:08
Autor: jacekbialy80
PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie
Tiaa... Czego to peło by nie zbudowało, żeby się nachapać? Nawet olimpiadę w Krakowie zrobili!

 http://www.portalsamorzadowy.pl/prawo-i-finanse/zimowe-igrzyska-olimpijskie-2022-w-krakowie-czyli-festiwal-bledow-i-zmarnowanych-pieniedzy,88401.html

Data: 2018-03-13 03:07:16
Autor: japanizer
On Tuesday, March 13, 2018 at 6:55:10 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Naczelny pisior Jacek B. jak nie napisze kłamstwa, to ma zły dzień!

Prezydent Krakowa jest z SLD, rządzi tym miastem od roku 2002, a w 2010 Lech Kaczyński powołał go na członka Narodowej Rady Rozwoju. Tak więc jak masz jakieś zażalenia, to na Nowogrodzką, komuchu.

Data: 2018-03-13 03:21:54
Autor: jacekbialy80
PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie
To po co był wam ten miś? :-))

JB

Data: 2018-03-13 08:55:35
Autor: jacekbialy80
PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie
On już dawno nie jest SLD. On teraz jest 'niezależny'. I to jego krakowscy dworzanie z PO zrobili tą chucpę z olimpiadą.

JB

Data: 2018-03-13 11:32:31
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

Prezydent Krakowa jest z SLD, rządzi tym miastem od roku 2002, a w 2010 Lech Kaczyński powołał go na członka Narodowej Rady Rozwoju. Tak więc jak masz jakieś zażalenia, to na Nowogrodzką, komuchu.

pisuar mówi prawdę tylko gdy się pomyli :DDDDDDDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-13 15:45:53
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

A może oni zechcą budować elektrownie atomową "po Węgiersku"? :-)

Jak te [...] z UE chcą ograniczać emisję CO2 tylko i wyłącznie dla bobra
Matki Ziemi to ni złamanego wuja Polska nie powinna kupić elektrowni
atomowej w Unii Europejskiej (we Francji).  Czy zasadniczo zostaje
"gambit Węgierski" i zakup w USA.

--
A. Filip

Data: 2018-03-13 08:00:26
Autor: japanizer
On Tuesday, March 13, 2018 at 11:45:55 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Matki Ziemi to ni złamanego wuja Polska nie powinna kupić elektrowni
atomowej w Unii Europejskiej (we Francji).  Czy zasadniczo zostaje

Logika by podpowiadała, że należałoby kupować tam, gdzie najkorzystniej.

Ale nie od dziś udowadniasz, że pisiorstwo ma własną definicję "logiki".

Data: 2018-03-13 16:06:52
Autor: A. Filip
> [...]
> rację? Wyjaśni ten fenomen jakiś grupowy pisiorek?

A może oni zechcą budować elektrownie atomową "po Węgiersku"? :-)

Jak te [...] z UE chcą ograniczać emisję CO2 tylko i wyłącznie dla dobra
Matki Ziemi to ni złamanego wuja Polska nie powinna kupić elektrowni
atomowej w Unii Europejskiej (we Francji).  Czyli zasadniczo zostaje
"gambit Węgierski" i zakup w USA.

Logika by podpowiadała, że należałoby kupować tam, gdzie najkorzystniej.

Ale nie od dziś udowadniasz, że pisiorstwo ma własną definicję "logiki".

Tobie się opłaca zachęcać do _kolejnych_ wymuszeń (rozbójniczych)
poprzez regulacje UE? Ja nie liczę _tylko_ kosztów elektrowni atomowej.

Jak do tych [...] z UE dotrze że to nie oni zyskają na takich
"regulacjach" to im zapewne rura zmięknie, najwyżej przy następnej okazji.

Data: 2018-03-13 09:15:46
Autor: japanizer
On Wednesday, March 14, 2018 at 12:06:56 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Jak do tych [...] z UE dotrze że to nie oni zyskają na takich
"regulacjach" to im zapewne rura zmięknie, najwyżej przy następnej okazji.

Tak, tak, Polska wstała z kolan i cała UE się boi, że trzaśniemy drzwiami i przestaniemy dopłacać grube miliardy do europejskiego budżetu.

Data: 2018-03-13 08:33:49
Autor: jacekbialy80
PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie
Zakup w USA ma jeszcze jedną zaletę - w takiej elektrowni można urządzić  laboratorium wojskowe, o którym nikt nie musi wiedzieć.

JB

Data: 2018-03-13 19:18:41
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 16:33 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Zakup w USA ma jeszcze jedną zaletę - w takiej elektrowni można  urządzić  laboratorium wojskowe, o którym nikt nie musi wiedzieć.

JB
Takie to proste i każdemu dyktatorkowi do użytku?

--
stevep

PiS chce budować atom. Inaczej ceny prądu wzrosną dwukrotnie