PiS chce mniej JOWów. Co na to K15?

Data: 2017-01-30 09:03:02
Autor: A. Filip
PiS chce mniej JOWów. Co na to K15?
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-samorzady-bez-jow-ow-i-dluzsza-kadencja-nowa-ordynacja-wedlu,nId,2344508
Zlikwidujemy jednomandatowe okręgi wyborcze w wyborach samorządowych"
- nieoficjalnie przyznają politycy PiS. [...]
Jednomandatowe okręgi wyborcze mają zniknąć z miast, które nie są siedzibami powiatów. W rozmowie z RMF FM Adam Lipiński, pełnomocnik rządu Beaty Szydło
ds. społeczeństwa obywatelskiego i równego traktowania, przyznał, że
"są postulaty, żeby zlikwidować JOW-y, ale ostateczna decyzja jeszcze
nie zapadła". Również zdaniem Jarosława Krajewskiego z PiS, "w
samorządach są poważne problemy, jeśli chodzi o JOW-y, dlatego przy
zmianie ordynacji wyborczej trzeba ocenić, jak się sprawdziły i podjąć
odpowiednią decyzję". Inni politycy PiS w nieoficjalnych rozmowach z
naszym reporterem przyznali, że decyzja o likwidacji JOW-ów zapadła w
kierownictwie partii i jest przesądzona. [...]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

PiS chce mniej JOWów. Co na to K15?