PiS chce powołania zespołu ds. monitor owania internetu

Data: 2010-10-24 19:09:41
Autor: raff
PiS chce powołania zespołu ds. monitor owania internetu
W dniu 2010-10-24 19:08, u2 pisze:
http://di.com.pl/news/34281,1,0,PiS_chce_powolania_zespolu_ds_monitorowania_internetu.html

"Prawdopodobnie w przyszły wtorek PiS złoży wniosek o powołanie
parlamentarnego zespołu ds. monitorowania internetu, m.in. portali
politycznych. Posłowie tej partii zapowiedzieli w piątek, że o
niebezpiecznych i agresywnych treściach będą zawiadamiać organy ścigania.

Szefem zespołu ma zostać poseł PiS Andrzej Jaworski. Poseł powiedział
PAP, że do zespołu wejdą - oprócz niego - trzej inni posłowie PiS: Maks
Kraczkowski, Tomasz Latos oraz Zbigniew Kozak. Na konferencji
poinformowano, że do zespołu mogą dołączyć parlamentarzyści innych partii.

Jak mówił poseł Kraczkowski podczas konferencji prasowej w Sejmie,
geneza powołania zespołu jest "oczywista". Wyjaśnił, że jest to
nawiązanie do tragicznych wydarzeń w łódzkim biurze PiS.

Z kolei Jaworski mówił, że w ramach zespołu, posłowie PiS wraz z grupą
wolontariuszy - internautów, którzy chcą współpracować z zespołem - będą
"bardzo skrupulatnie filtrować" treści w internecie. Jak dodał, jeśli
dojdzie do podejrzenia popełnienia przestępstwa poprzez wzywanie do
określonych zachowań, zespół nie tylko powiadomi o tym organy ścigania,
ale także będzie sprawdzał, co dalej dzieje się ze sprawą.

No, cycek, Kawecki do pierdla ?

R.

Data: 2010-10-24 19:14:09
Autor: u2
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu
W dniu 2010-10-24 19:09, raff pisze:
No, cycek, Kawecki do pierdla ?

Wszyscy, którzy nawo³uj± do pope³nienia przestêpstwa. :)

Data: 2010-10-24 19:24:08
Autor: boukun
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cc4696b$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-24 19:09, raff pisze:
No, cycek, Kawecki do pierdla ?

Wszyscy, którzy nawo³uj± do pope³nienia przestêpstwa. :)

Ponoæ zamach na WTC dokona³o CIA, ¿eby USA mog³o najechaæ na Irak i Afganistan...

Czy w ³ódzkim zamachu miesza³y s³u¿by specjalne PiSu, ¿eby zg³adziæ wolno¶æ s³owa w usenecie i re¿im PO-PiS móg³ bezkarnie i bezkrytycznie gnêbiæ naród polski?

boukun

Data: 2010-10-24 19:27:43
Autor: Marek Czaplicki
boukun dnia nie pa¼dziernika 24 2010 19:24 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Czy w ³ódzkim zamachu miesza³y s³u¿by specjalne PiSu, ¿eby zg³adziæ
wolno¶æ s³owa w usenecie i re¿im PO-PiS móg³ bezkarnie i bezkrytycznie
gnêbiæ naród polski?
cala para pójdzie w gwizdek. :-)

--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 19:31:39
Autor: raff
PiS chce powołania zespołu ds. monitor owania internetu
boukun dnia nie października 24 2010 19:24 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Czy w łódzkim zamachu mieszały służby specjalne PiSu, żeby zgładzić
wolność słowa w usenecie i reżim PO-PiS mógł bezkarnie i bezkrytycznie
gnębić naród polski?
cala para pójdzie w gwizdek. :-)

Hehe, boukun juz sobie dopowiedzial swoja historie.

Tak boukun, to byla Prowokacja Gliwicka do szescianu.

Walki frakcyjne miedzy zydami. I to pomyslane tak zeby zlapac jednoczesnie i osaczyc Jackala - Boukuna.

R.

Data: 2010-10-24 19:31:12
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia1qdq$877$1mx1.internetia.pl...

A jakie to PiS ma s³u¿by specjalne?
Choroba widaæ zaka¼na!!!

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-10-24 19:37:49
Autor: boukun
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cc46c9d$0$21008$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A takie same jak PO. Nie czyta³e¶ lub nie s³ysza³e¶ dzisiaj wiadfomo¶ci, ¿e 4 tylko wtajemnicz=onych ludzi ze spec komisji bêdzie mog³o decydowaæ o formie niszczenia tajnych akt s³u¿b specjalnych? Jak dobrze wiesz, w s³u¿bach specjalnych miesza tylko naród dobrany, Zemke, Wassermann, Macierewicz itd. Prawdziwych Polaków do tajnych kartotek nie dopuszcz±...

boukun

Data: 2010-10-24 19:44:28
Autor: Marek Czaplicki
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu
boukun dnia nie pa¼dziernika 24 2010 19:37 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

A takie same jak PO.
s³u¿bami specjalnymi w Polsce s±: Agencja Bezpieczeñstwa Wewnêtrznego,
Agencja Wywiadu, Centralne Biuro Antykorupcyjne, S³u¿ba Kontrwywiadu
Wewnêtrznego, S³u¿ba Wywiadu Wojskowego. które z nich nale¿± do PO, a które
do PiS?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 19:46:34
Autor: boukun
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia1r9l$esm$5inews.gazeta.pl...
[...]

Ale ja nie rozgraniczam na PO i na PiS, to wy tu sie bawicie co jest lepsze, ki³a czy rze¿±czka... Mnie gierki POPiS dla mot³ochu (pod publiczkê) nie interesuj±...

boukun

Data: 2010-10-24 14:05:39
Autor: magdaverakosiorek
On Oct 24, 12:46 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:ia1r9l$esm$5inews.gazeta.pl...

> [...]

ki³a czy rze¿±czka... Mnie gierki POPiS dla mot³ochu (pod publiczkê) nie

Co za pytanie, ki³a lepsza, Zo¶ka Kulawka mia³a te dwie choroby i co
nieco wie na ten temat.
magdavera

Data: 2010-10-24 20:39:03
Autor: Marek Czaplicki
W dniu 2010-10-24 19:46, boukun pisze:
Ale ja nie rozgraniczam na PO i na PiS, to wy tu sie bawicie co jest
lepsze, ki³a czy rze¿±czka... Mnie gierki POPiS dla mot³ochu (pod
publiczkê) nie interesuj±...
a czym Ty siê bawisz?

Data: 2010-10-24 20:41:58
Autor: boukun
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia1ugd$nvg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja siê nie bawiê. Napisa³em to, co okazjonalnie w telegazecie tv dzisiaj przeczyta³em... A kto miesza w spec s³u¿bach i ¿e s± to od lat jedni i ci sami uprzywilejowani, to nie jest ¿adna tajemnica...

boukun

Data: 2010-10-24 21:47:22
Autor: Marek Czaplicki
W dniu 2010-10-24 20:41, boukun pisze:
[...]
skoro nie interesuj±. to nie pisz wszystkiego co przeczytasz. opieprzasz ludzi, ¿e zajmuj± siê jakimi¶ wg Ciebie "gierkami" i ¿e to mot³och, a sam co???
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2010-10-24 19:58:23
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia1r7f$j19$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ty mi tu duchów nie zatrudniaj w s³u¿bach specjalnych, bo siê w nocy bêdê ba³ zasn±æ!!!

Data: 2010-10-24 19:44:22
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cc46c9d$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
A jakie to PiS ma s³u¿by specjalne?

MOSAD, SB, SS, GESTAPO=MO, HitlerJugend=LPR, Samoobrona=KPZR itp
same spec sluzby ale zadne z nich nie pracujom dla Polakuf
Tfu!

Data: 2010-10-24 20:12:04
Autor: pluton
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu
e:
> No, cycek, Kawecki do pierdla ?

Wszyscy, którzy nawo³uj± do pope³nienia przestêpstwa. :)

Przeciez kazdy kto powie, ze wariat jest wariatem, to kryminalista.

Nullification

Data: 2010-10-25 09:11:03
Autor: cyc
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia1p8m$506$1news.onet.pl...
W dniu 2010-10-24 19:08, u2 pisze:
http://di.com.pl/news/34281,1,0,PiS_chce_powolania_zespolu_ds_monitorowania_internetu.html

"Prawdopodobnie w przysz³y wtorek PiS z³o¿y wniosek o powo³anie
parlamentarnego zespo³u ds. monitorowania internetu, m.in. portali
politycznych. Pos³owie tej partii zapowiedzieli w pi±tek, ¿e o
niebezpiecznych i agresywnych tre¶ciach bêd± zawiadamiaæ organy ¶cigania.

Szefem zespo³u ma zostaæ pose³ PiS Andrzej Jaworski. Pose³ powiedzia³
PAP, ¿e do zespo³u wejd± - oprócz niego - trzej inni pos³owie PiS: Maks
Kraczkowski, Tomasz Latos oraz Zbigniew Kozak. Na konferencji
poinformowano, ¿e do zespo³u mog± do³±czyæ parlamentarzy¶ci innych partii.

Jak mówi³ pose³ Kraczkowski podczas konferencji prasowej w Sejmie,
geneza powo³ania zespo³u jest "oczywista". Wyja¶ni³, ¿e jest to
nawi±zanie do tragicznych wydarzeñ w ³ódzkim biurze PiS.

Z kolei Jaworski mówi³, ¿e w ramach zespo³u, pos³owie PiS wraz z grup±
wolontariuszy - internautów, którzy chc± wspó³pracowaæ z zespo³em - bêd±
"bardzo skrupulatnie filtrowaæ" tre¶ci w internecie. Jak doda³, je¶li
dojdzie do podejrzenia pope³nienia przestêpstwa poprzez wzywanie do
okre¶lonych zachowañ, zespó³ nie tylko powiadomi o tym organy ¶cigania,
ale tak¿e bêdzie sprawdza³, co dalej dzieje siê ze spraw±.

No, cycek, Kawecki do pierdla ?

R.

Pisowski chamie ! Mam cale archiwum wypelnione Twoimi , antenkowymi , klosow , we , azorow pogrozkami pod adresem roznych , nie tylko mnie . Ty moich nie znajdziesz i to w stosunku do nikogo bo nigdy nikomu nie grozilem .
O tym zas , ze Kaczynski maproblemy psychiczne , o czym zdarza mi sie napisac ,  wie cala Polska !.
Wasza pisia bezczelnosc nie zna granic ! .

cyc
cyc

Data: 2010-10-25 11:41:20
Autor: raff
W dniu 2010-10-25 09:11, cyc pisze:
Użytkownik "raff"<patagonia2389@onet.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Hue hue hue "Pisowski chamie"

R.

Data: 2010-10-25 16:21:16
Autor: cyc
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia3jc2$bo3$1news.onet.pl...
[...]

A czym jak nie chamstwem jest to co napisales ?

cyc

Data: 2010-10-25 16:23:11
Autor: u2
PiS chce powo³ania zespo³u ds. monitorowania internetu
W dniu 2010-10-25 16:21, cyc pisze:
No, cycek, Kawecki do pierdla ?

> [...]

[...]

> Hue hue hue "Pisowski chamie"
>
> R.
A czym jak nie chamstwem jest to co napisales ?

A co, nie jeste¶ cycek ? :)

Data: 2010-10-25 18:37:30
Autor: raff
[...]

A co, nie jesteÅ› cycek ? :)

Zabawny jest, co ? :)

Cycku, ja cie nie podkabluje, nie masz sie co bac.

Takich Kaweckich, Jogich sie boj, bo to kapuchy.

R.

PiS chce powołania zespołu ds. monitor owania internetu