PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu

Data: 2010-10-24 19:08:15
Autor: u2
PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu
http://di.com.pl/news/34281,1,0,PiS_chce_powolania_zespolu_ds_monitorowania_internetu.html

"Prawdopodobnie w przyszły wtorek PiS złoży wniosek o powołanie
parlamentarnego zespołu ds. monitorowania internetu, m.in. portali
politycznych. Posłowie tej partii zapowiedzieli w piątek, że o
niebezpiecznych i agresywnych treściach będą zawiadamiać organy ścigania.

Szefem zespołu ma zostać poseł PiS Andrzej Jaworski. Poseł powiedział
PAP, że do zespołu wejdą - oprócz niego - trzej inni posłowie PiS: Maks
Kraczkowski, Tomasz Latos oraz Zbigniew Kozak. Na konferencji
poinformowano, że do zespołu mogą dołączyć parlamentarzyści innych partii.

Jak mówił poseł Kraczkowski podczas konferencji prasowej w Sejmie,
geneza powołania zespołu jest "oczywista". Wyjaśnił, że jest to
nawiązanie do tragicznych wydarzeń w łódzkim biurze PiS.

Z kolei Jaworski mówił, że w ramach zespołu, posłowie PiS wraz z grupą
wolontariuszy - internautów, którzy chcą współpracować z zespołem - będą
"bardzo skrupulatnie filtrować" treści w internecie. Jak dodał, jeśli
dojdzie do podejrzenia popełnienia przestępstwa poprzez wzywanie do
określonych zachowań, zespół nie tylko powiadomi o tym organy ścigania,
ale także będzie sprawdzał, co dalej dzieje się ze sprawą.

Więcej szczegółów w serwisie Dziennik.pl w artykule pt. PiS chce
powołania zespołu ds. monitorowania internetu"

Data: 2010-10-24 19:09:41
Autor: raff
W dniu 2010-10-24 19:08, u2 pisze:
[...]

No, cycek, Kawecki do pierdla ?

R.

Data: 2010-10-24 19:14:09
Autor: u2
PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu
W dniu 2010-10-24 19:09, raff pisze:
No, cycek, Kawecki do pierdla ?

Wszyscy, którzy nawołują do popełnienia przestępstwa. :)

Data: 2010-10-24 19:24:08
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc4696b$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-10-24 19:09, raff pisze:
No, cycek, Kawecki do pierdla ?

Wszyscy, którzy nawołują do popełnienia przestępstwa. :)

Ponoć zamach na WTC dokonało CIA, żeby USA mogło najechać na Irak i Afganistan...

Czy w łódzkim zamachu mieszały służby specjalne PiSu, żeby zgładzić wolność słowa w usenecie i reżim PO-PiS mógł bezkarnie i bezkrytycznie gnębić naród polski?

boukun

Data: 2010-10-24 19:27:43
Autor: Marek Czaplicki
boukun dnia nie października 24 2010 19:24 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Czy w łódzkim zamachu mieszały służby specjalne PiSu, żeby zgładzić
wolność słowa w usenecie i reżim PO-PiS mógł bezkarnie i bezkrytycznie
gnębić naród polski?
cala para pójdzie w gwizdek. :-)

--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 19:31:39
Autor: raff
boukun dnia nie paĹşdziernika 24 2010 19:24 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Czy w łódzkim zamachu mieszały służby specjalne PiSu, żeby zgładzić
wolność słowa w usenecie i reżim PO-PiS mógł bezkarnie i bezkrytycznie
gnębić naród polski?
cala para pĂłjdzie w gwizdek. :-)

Hehe, boukun juz sobie dopowiedzial swoja historie.

Tak boukun, to byla Prowokacja Gliwicka do szescianu.

Walki frakcyjne miedzy zydami. I to pomyslane tak zeby zlapac jednoczesnie i osaczyc Jackala - Boukuna.

R.

Data: 2010-10-24 19:31:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ia1qdq$877$1mx1.internetia.pl...

[...]

A jakie to PiS ma służby specjalne?
Choroba widać zakaźna!!!

Data: 2010-10-24 19:37:49
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc46c9d$0$21008$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A takie same jak PO. Nie czytałeś lub nie słyszałeś dzisiaj wiadfomości, że 4 tylko wtajemnicz=onych ludzi ze spec komisji będzie mogło decydować o formie niszczenia tajnych akt służb specjalnych? Jak dobrze wiesz, w służbach specjalnych miesza tylko naród dobrany, Zemke, Wassermann, Macierewicz itd. Prawdziwych Polaków do tajnych kartotek nie dopuszczą...

boukun

Data: 2010-10-24 19:44:28
Autor: Marek Czaplicki
PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu
boukun dnia nie października 24 2010 19:37 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

A takie same jak PO.
służbami specjalnymi w Polsce są: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
Agencja Wywiadu, Centralne Biuro Antykorupcyjne, Służba Kontrwywiadu
Wewnętrznego, Służba Wywiadu Wojskowego. które z nich należą do PO, a które
do PiS?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 19:46:34
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1r9l$esm$5inews.gazeta.pl...
[...]

Ale ja nie rozgraniczam na PO i na PiS, to wy tu sie bawicie co jest lepsze, kiła czy rzeżączka... Mnie gierki POPiS dla motłochu (pod publiczkę) nie interesują...

boukun

Data: 2010-10-24 14:05:39
Autor: magdaverakosiorek
On Oct 24, 12:46 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ia1r9l$esm$5inews.gazeta.pl...

> [...]

kiła czy rzeżączka... Mnie gierki POPiS dla motłochu (pod publiczkę) nie

Co za pytanie, kiła lepsza, Zośka Kulawka miała te dwie choroby i co
nieco wie na ten temat.
magdavera

Data: 2010-10-24 20:39:03
Autor: Marek Czaplicki
W dniu 2010-10-24 19:46, boukun pisze:
Ale ja nie rozgraniczam na PO i na PiS, to wy tu sie bawicie co jest
lepsze, kiła czy rzeżączka... Mnie gierki POPiS dla motłochu (pod
publiczkę) nie interesują...
a czym Ty się bawisz?

Data: 2010-10-24 20:41:58
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia1ugd$nvg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja się nie bawię. Napisałem to, co okazjonalnie w telegazecie tv dzisiaj przeczytałem... A kto miesza w spec służbach i że są to od lat jedni i ci sami uprzywilejowani, to nie jest żadna tajemnica...

boukun

Data: 2010-10-24 21:47:22
Autor: Marek Czaplicki
W dniu 2010-10-24 20:41, boukun pisze:
[...]
skoro nie interesują. to nie pisz wszystkiego co przeczytasz. opieprzasz ludzi, że zajmują się jakimiś wg Ciebie "gierkami" i że to motłoch, a sam co???
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2010-10-24 19:58:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ia1r7f$j19$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ty mi tu duchów nie zatrudniaj w służbach specjalnych, bo się w nocy będę bał zasnąć!!!

Data: 2010-10-24 19:44:22
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc46c9d$0$21008$65785112news.neostrada.pl...
A jakie to PiS ma służby specjalne?

MOSAD, SB, SS, GESTAPO=MO, HitlerJugend=LPR, Samoobrona=KPZR itp
same spec sluzby ale zadne z nich nie pracujom dla Polakuf
Tfu!

Data: 2010-10-24 20:12:04
Autor: pluton
PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu
e:
> No, cycek, Kawecki do pierdla ?

Wszyscy, którzy nawołują do popełnienia przestępstwa. :)

Przeciez kazdy kto powie, ze wariat jest wariatem, to kryminalista.

Nullification

Data: 2010-10-25 09:11:03
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia1p8m$506$1news.onet.pl...
[...]

Pisowski chamie ! Mam cale archiwum wypelnione Twoimi , antenkowymi , klosow , we , azorow pogrozkami pod adresem roznych , nie tylko mnie . Ty moich nie znajdziesz i to w stosunku do nikogo bo nigdy nikomu nie grozilem .
O tym zas , ze Kaczynski maproblemy psychiczne , o czym zdarza mi sie napisac ,  wie cala Polska !.
Wasza pisia bezczelnosc nie zna granic ! .

cyc
cyc

Data: 2010-10-25 11:41:20
Autor: raff
W dniu 2010-10-25 09:11, cyc pisze:
UĹźytkownik "raff"<patagonia2389@onet.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Hue hue hue "Pisowski chamie"

R.

Data: 2010-10-25 16:21:16
Autor: cyc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ia3jc2$bo3$1news.onet.pl...
[...]

A czym jak nie chamstwem jest to co napisales ?

cyc

Data: 2010-10-25 16:23:11
Autor: u2
PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu
W dniu 2010-10-25 16:21, cyc pisze:
No, cycek, Kawecki do pierdla ?

> [...]

[...]

> Hue hue hue "Pisowski chamie"
>
> R.
A czym jak nie chamstwem jest to co napisales ?

A co, nie jesteś cycek ? :)

Data: 2010-10-25 18:37:30
Autor: raff
[...]

Zabawny jest, co ? :)

Cycku, ja cie nie podkabluje, nie masz sie co bac.

Takich Kaweckich, Jogich sie boj, bo to kapuchy.

R.

Data: 2010-10-24 19:11:45
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie października 24 2010 19:08 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

trzeba zacząć przygotowywać się do serdecznego powitania pań/panów członków
zespołu na psp. chlebem i solą zatem witamy. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-24 19:20:51
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cc46809$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chuje z PiS gorsi niz KPZR, PZPR, KGB, GRU, SB, NKWD, MO, SS i GESTAPO razem wziente.
Bedom mointorowac skurwysyny a EUR waluty nie wprowadzili do 2009 ze Slowacja.
Jebane gnoje PiS komunistyczne scierwo aparat Rzydostwa komunistycznego
PiSiory
Tfu!

Data: 2010-10-24 14:01:48
Autor: magdaverakosiorek
PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu

Bedom mointorowac skurwysyny a EUR waluty nie wprowadzili

Wprowadzili EURO w odbyt pani Malinowskiej przy pomocy gruszki do
lewatywy.
Tam też te swoje EURO  możesz znależć.
magdavera

Data: 2010-10-24 19:34:29
Autor: Polok_prawdziwy
PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu
u2 wrote:

Niechsem swoje CIMNIAWE MUZGI zmomitorowac dadzom...!!!

PS - noi locywistalocywistosc, LODBYTNICE, bo cosik misiem zdaje, ze codrugi
nadstawiac lubi...

Data: 2010-10-24 20:24:44
Autor: u2
W dniu 2010-10-24 19:34, Polok_prawdziwy pisze:
u2 wrote:

Niechsem swoje CIMNIAWE MUZGI zmomitorowac dadzom...!!!

PS - noi locywistalocywistosc, LODBYTNICE, bo cosik misiem zdaje, ze codrugi
nadstawiac lubi...

Lepiej pooglądaj swoje sextube8.

Data: 2010-10-24 21:16:03
Autor: Polok_prawdziwy

u2 wrote:

Niechsem swoje CIMNIAWE MUZGI zmomitorowac dadzom...!!!

PS - noi locywistalocywistosc, LODBYTNICE, bo cosik misiem zdaje, ze
codrugi nadstawiac lubi...

Lepiej pooglądaj swoje sextube8.

Jotam Marynem mom....

Anowet iniejednom...!!!

Gożej z wasym Sefem i jego Zioberkami...

PiS chce powołania zespołu ds. monitorowania internetu