PiS daje pieniądze SWOIM

Data: 2021-05-08 21:42:47
Autor: _Master_
PiS daje pieniądze SWOIM
Lotny tytuł Prawda? ;-)

Tvny właśnie ujeżdżają PiS za dawanie dotacji swoim gminom

Tylko jest jeden szkopuł.
Gminy rządzone przez pisowców są biedniejsze niż te popaprańców.

Może to i nie transparentne, może uznaniowe...

Ale to przecież obiektywnie współgra z unijnym wyrównywaniem szans, socjalistycznym unijnym jednakowym żołądkiem i tymi unijnymi frazesami

Nawet tvn w swoich czeluściach posiada mapki zamożności gmin:

https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/najbogatsze-i-najbiedniejsze-gminy-w-polsce-ra879754-4504058

Data: 2021-05-08 23:48:19
Autor: Lorn
PiS daje pieniądze SWOIM
W dniu 08.05.2021 o 21:42, _Master_ pisze:
Lotny tytuł Prawda? ;-)

Tvny właśnie ujeżdżają PiS za dawanie dotacji swoim gminom

Tylko jest jeden szkopuł.
Gminy rządzone przez pisowców są biedniejsze niż te popaprańców.

Blady argument. Większy wpłaca więcej do kasy niż te pipidówki w których rządzi Pis. Na miejscu samorządowców też łamałbym Konstytucję i Jarusiowi zamiast wpłaty pokazałbym fakena.

Może to i nie transparentne, może uznaniowe...

Ma  być jak prawo nakazuje, ale Wolskie prawo  mówi inaczej - "Kto nie z nami ten przeciwko nam", a białe nie jest białe :)

[...]

PiS nie oddał jeszcze kasy za deformę szkolnictwa, ale spokojnie i tak my wszyscy za te pomysły zapłacimy.

Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

Data: 2021-05-09 10:26:00
Autor: _Master_
PiS daje pieniądze SWOIM
W dniu sobota-08-maja-2021 o 23:48, Lorn pisze:
Większy wpłaca więcej do kasy niż te pipidówki w których
rządzi Pis.
Przypominam Ci że żyjemy w socjalistycznej UE która tryliony euro wydaje na wyrównywanie szans i te wszystkie brednie...

Tu nie ma logiki... Tu są unijne DYREKTYWY

Obudź się.

PiS nie oddał jeszcze kasy za deformę szkolnictwa, ale spokojnie i tak
my wszyscy za te pomysły zapłacimy.

O widzisz. Nie masz argumentu i zmieniasz temat

Data: 2021-05-15 01:20:35
Autor: Lorn
PiS daje pieniądze SWOIM
W dniu 09.05.2021 o 10:26, _Master_ pisze:

my wszyscy za te pomysły zapłacimy.

O widzisz. Nie masz argumentu i zmieniasz temat

Nie ma się do czego odnieść. PiS płaci "swoim gminom więcej" Górnik siedzi cicho, bo dostaje kasę. Nie węgiel zasila kasę, tylko cisza związków zawodowych. :>

Data: 2021-05-09 12:59:59
Autor: Budzik
PiS daje pieniądze SWOIM
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

[...]

Serio?
10 krotnie? Znowu nie miałes czasu doczytac? :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2021-05-09 19:03:03
Autor: _Master_
PiS daje pieniądze SWOIM
Co dziesięciokrotnie?

Udowodnij ;-)

PS. Budzik czyta linki? BRAWO!

Data: 2021-05-09 21:09:18
Autor: Budzik
PiS daje pieniądze SWOIM
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Co dziesięciokrotnie?

Udowodnij ;-)

Jak nie bedziesz wycinał cytatów to bedziesz wiedział do czego sie odnosze.

Podpowiem: jeżeli twierdzisz ze gminy kierowane przez pis sa biedniejsze i własnie dlatego dostały wiecej kasy z programu z odbudowy to gdyby przyjac te absurdalne załozenia za prawidłowe to roznica w bogactwie gmin musiałaby wynosic około 90% bo zdaje sie taki był rozstrzał w przyznawanych srodkach.
Szczegoły w raporcie fundacji Batorego.
Ale oczywiście rozumiem, ze ty wcale tak nie twierdzisz, po prostu po raz klejny na slepo probujesz wysmiac EU nie rozumiejac ze tym razem klu jest w odrobine innym miejscu.

PS. Budzik czyta linki? BRAWO!

Ironizuje gośc który z kazdej bardziej rozbudowanej rozmowy wymiguje sie pod hasłem: nie mam czasu weryfikowac faktów? ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2021-05-10 14:09:07
Autor: _Master_
PiS daje pieniądze SWOIM
W dniu niedziela-09-maja-2021 o 23:09, Budzik pisze:

Jak nie bedziesz wycinał cytatów to bedziesz wiedział do czego sie
odnosze.

Odniosłeś się do całego mojego postu.

Po huj go CYTOWAŁEŚ?

Podpowiem: jeżeli twierdzisz ze gminy kierowane przez pis sa
biedniejsze i własnie dlatego dostały wiecej kasy z programu z odbudowy

Nigdzie tak nie napisałem. Dali swoim ale zrobili to w duchu idei europejskiego kołchozu. Farciarze ;-)

Trzeba jakoś odrobić straty jak PO przez 8 lat dokarmiało swoich
Patrz na mapkę ;-)

Tak działa TFUUU demokokracja, rozbuchana redystrybucja do której potrzebny jest OGROM aparat państwa i whuj stanowisk.

Czego jeszcze nie rozumiesz

Nie rozumiesz pojebanego ustroju w którym żyjesz?

  Ironizuje gośc który z kazdej bardziej rozbudowanej rozmowy wymiguje
sie

Nie musisz odpowiadać jak potrafisz tylko organizować osobiste wycieczki.
Jak będę tu na etacie tak jak Runt to będziesz mógł żądać RIPOSTY ;-)

Data: 2021-05-10 16:59:59
Autor: Budzik
PiS daje pieniądze SWOIM
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Jak nie bedziesz wycinał cytatów to bedziesz wiedział do czego
sie odnosze.

Odniosłeś się do całego mojego postu.

Po huj go CYTOWAŁEŚ?

Ty chcesz mnie uczyc cytowac? :))))

[...]

Jeżeli nie napisałes ze dali 10x wiecej biednym gminom bo one sa biedne to musisz wyrazniej napisac co napisałes.
Bo potem znowu wyjda ci bzdurki jak z rozmowy o luce vat z której to rozmowy oczywiscie uciekłes.

[...]

Rozumiem twoje sentymenty.
Załuje ze ty ich nie rozumiesz...

[...]

to nie jest osobista wycieczka.
to jest podsumowanie jakosci rozmowy z toba.
I ja niczego nie zadam. Ja tylko wytykam ci ze piszac o braku czasu kłamiesz bo jednoczesnie wypisujesz bzdury w dziesiatkach innych postów.
Wniosek jest prosty - za kazdym razem jak spierdalałes z dyskusji, brakowało ci argumentów. --
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2021-05-10 19:58:55
Autor: _Master_
PiS daje pieniądze SWOIM
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

Tu też. Napisałeś 3 linijki a zacytowałeś 50.

Nie umiesz CYTOWAĆ.
Tego nie powinieneś cytować

">>> Jak nie bedziesz wycinał cytatów to bedziesz wiedział do czego

"
NIE UMIESZ CYTOWAĆ

Znowu:
[...]

Nic nie muszę. Wskazałem korelację. Za trudne słowo? ;-)

Większość głosujących gmin na PiS pokrywa się z biednymi gminami.

To dobrze dla biedniejszych że również PiS wyrównuje szanse.

Dobrze też dla SWOJAKÓW. Ale tu pretensje do TFUUU demokracji.

Rozumiem twoje sentymenty.

To jakie są te moje sentymenty. Faszystowskie czy komunistyczne?

Ty jak Runt nie odróżniasz poglądów politycznych/społecznych od dyskusji o WYPACZENIACH TFUUU demokracji?

to nie jest osobista wycieczka.
to jest podsumowanie jakosci rozmowy z toba.

Fakt. Nie jestem ani wykwalifikowanym propagandzistą ani nauczycielem
Piszę co myślę i mam argumenty.

Ciebie nie przekonam.

Ty pierwszy odpisałeś

"Serio?
10 krotnie? Znowu nie miałes czasu doczytac? :)))"

Domagając się 10-cio krotności. O co Ci chodzi z tą dziesiątką?

Manipulujesz? zmieniasz temat na poboczny uciekając od sedna?

Robisz to z ułomności czy SPECJALNIE?

kłamiesz bo jednoczesnie wypisujesz bzdury w dziesiatkach innych
postów.

I osobista wycieczka bez argumentu

Wniosek jest prosty - za kazdym razem jak spierdalałes z dyskusji,
  brakowało ci argumentów.

Napisałeś 10 postów. Jakie Ty masz argumenty poza tym że ja wypisuję bzdury i nie śledzę na bieżąco Twoich wytykań

Zapłać będziesz mieć sparing partnera. A na razie poszukaj w swoje piaskownicy.

PS. Nawet nie potrafisz się obronić w SZTUCE CYTOWANIA ;-)

Data: 2021-05-10 19:59:59
Autor: Budzik
PiS daje pieniądze SWOIM
[...]

Przypomniec ci Twoje argumnety z rozmowy o luce vat? Nie przypomne bo pomimo kilku prosb zadnego nie podałes...
Dostałęs wiele danych a twoja jedyna odpowiedzia było: wywiad. Tak jakbys go słuchał ale nie zrozumiał w zwiazku z czym nie był w stanie przytoczyc podstawowych argumentów.

[...]

O to ze "gminy pis" dostały bodaj 9x wiecej niz gminy "niepis".
wiec nawet przyjmujac twoje absurdalne załozenie ze to wyrownywanie szans to nalezałoby przyjac ze gminy pis sa 9x biedniejsze.
to oczywista bzdura ale przeciez ty wiesz ze tutaj o zadne wyrownywanie sznas nie chodziło a cały argument oparłes na "podziale dla swoich" sugerujac ze to był podział zgony z wartosciami uni.
Nie był. To był podział: raczka raczke myje.

Manipulujesz? zmieniasz temat na poboczny uciekając od sedna?

Robisz to z ułomności czy SPECJALNIE?

Temat jest cały czas taki sam - zamiast rozmawiac o faktach, rozmawiamy o twoich urojenia które w podtekscie albo czasem wprost maja wysmiac unie.

[...]

podałem ci argumenty, tyle ze ty ich nie widzisz bo nadal twierdzisz ze wyjatkowo nierownomierny podział srodków wynikał z jakiegos uczciwego podziału. Podejrzewam ze nawet ludzie z pisu padli ze smiechu...

Zapłać będziesz mieć sparing partnera. A na razie poszukaj w swoje
piaskownicy.

Wiadomo, nie masz przeciez czasu na merytoryczna dyskusje.
Lepiej spierdolic z dyskusji i wtracic jakies głupie uwagi w 10 innych postów.

PS. Nawet nie potrafisz się obronić w SZTUCE CYTOWANIA ;-)

Rownie sensowny argument jak ten uczciwy i merytoryczny podział srodków... Debil olewajacy zasady cytowania bedzie wykłady robił.
Ani to smieszne, ani sensowne.
EOT --
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2021-05-11 07:45:14
Autor: Runt
PiS daje pieniądze SWOIM biednym gminom
W dniu 2021-05-10 o 19:58, pajac _Master_ pisze:

Ty jak Runt nie odróżniasz poglądów politycznych/społecznych od dyskusji o WYPACZENIACH TFUUU demokracji?

trudno zrozumieć twój bełkot na temat budżetu gmin.
nie masz najwyraźniej pojęcia skąd ten budżet się bierze. przy twoim poziomie wiedzy "dyskusja" z tobą jest zniżaniem sie do twego poziomu.

--
Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Data: 2021-05-10 07:00:02
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-08 o 21:42, popapraniec _Master_ pisze:
Lotny tytuł Prawda? ;-)

Tvny właśnie ujeżdżają PiS za dawanie dotacji swoim gminom

Przecież jako farbowany konfederat brzydzisz się TVN. Za oglądanie tej wrogiej tv powinieneś jak najszybciej iść do kościółka i otrzymać stosowną do winy pokutę! będziesz się smażyć w piekle! ;-)))

Tylko jest jeden szkopuł.

byś zrozumiał co kopiujesz ;-)))

Gminy rządzone przez pisowców są biedniejsze niż te popaprańców.

To by kolejny raz potwierdzało, że PiS-owcy nie nadają się do rządzenia!

Patrz: 100aferpis.pl ;-)))

Może to i nie transparentne, może uznaniowe...

Durnowate. Nie masz pojęcia o czym piszesz.

Ale to przecież obiektywnie współgra z unijnym wyrównywaniem szans,

"Weto albo śmierć!" ;-)))

socjalistycznym unijnym jednakowym żołądkiem i tymi unijnymi frazesami

twój bełkot to są właśnie frazesy. Zapytaj młodych ludzi (a nie staruszków wychowanych w PRL) czy wyobrażają sobie Polskę poza UE.
Jako hodowca krowy nie dostaniesz dopłaty na trawę którą twoja krowa żre na twojej łące i twoja krowa bez dopłaty UE do trawy ci zdechnie.

Nawet tvn w swoich czeluściach posiada mapki zamożności gmin:

to są dane ministerstwa, a nie TVN24. ;-)))

https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/najbogatsze-i-najbiedniejsze-gminy-w-polsce-ra879754-4504058

i co z tego wynika? czy wiesz jak liczy się "bogactwo" gminy?

więc nie bełkocz tylko przenieś się do Kleszczowa.

tam są bujne łąki i twoja krowa będzie miała unijną trawę za darmochę. bez dotacji PiS. tyle, że w dymach z brunatnej elektrowni ;-)))

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/elektrownia-ostroleka-szef-nik-to-jest-afera-przyklad-skali-patologii/t6n8fje

Data: 2021-05-10 14:10:48
Autor: _Master_
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
brzydzisz się TVN. Za oglądanie tej wrogiej tv powinieneś jak najszybciej iść do kościółka

Dawno temu Ci tłumaczyłem że można oglądać ale mieć swoje zdanie.

ty masz tylko wytyczne. To zagadnienie Cię nie DOTYCZY ;-)

Data: 2021-05-11 07:45:21
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-10 o 14:10, pajac _Master_ pisze:
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
brzydzisz się TVN. Za oglądanie tej wrogiej tv powinieneś jak najszybciej iść do kościółka

Dawno temu Ci tłumaczyłem
raczej bełkotałeś bezosobowo.
że można oglądać ale mieć swoje zdanie.
ty i własne zdanie ;-))))
ty masz tylko wytyczne.
POważnie? Z nowogrodzkiej? ;-)))
To zagadnienie Cię nie DOTYCZY ;-)
ciebie dotyczy bo twoja krowa żre trawę z dopłat UE.

Data: 2021-05-10 15:16:26
Autor: _Master_
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
Gminy rządzone przez pisowców są biedniejsze niż te popaprańców.

To by kolejny raz potwierdzało, że PiS-owcy nie nadają się do rządzenia!

Podobnie jak unijni komisarze.

Dlaczego PiSowcy mają być lepsi? Bo zarabiają 1/4 tego co Niemcy? ;-)

Data: 2021-05-11 07:45:26
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-10 o 15:16, _Master_ pisze:
[...]

a u was biją murzynów... ;-)
do tego się odnieś:Gminy rządzone przez pisowców są biedniejsze niż te popaprańców.
Dlaczego PiSowcy mają być lepsi?
lepsi? to zgraja nieudaczników rozkradających pieniądze podatników.
Bo zarabiają 1/4 tego co Niemcy? ;-)
ale tyle samo co twoi przyjaciele rosjanie. ;-)))

chcesz powiedzieć że wójt Pcima to biedak? ;-)))

Data: 2021-05-10 15:23:20
Autor: _Master_
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
twój bełkot to są właśnie frazesy. Zapytaj młodych ludzi (a nie staruszków wychowanych w PRL) czy wyobrażają sobie Polskę poza UE.

Bo UE ma sens. Taki jak przewidywali jej założyciele.
Nie cała młodzież ma przeżarte mózgi propagandą tvnu.

Wczoraj jakiś dziennikarz w tvn oczywiście żalił się że nie potrafił odpowiedzieć nastolatkowi "O co właściwie temu PO Chodzi" ;-)

Jako hodowca krowy nie dostaniesz dopłaty na trawę którą twoja krowa żre na twojej łące i twoja krowa bez dopłaty UE do trawy ci zdechnie.

Jest jeszcze lepiej. ;-) UE w kwietniu zaostrzyła wymogi hodowli świń. Mają być na betonie, oczywiście ogrzewanym, mają być prysznice i sterylność prawi jak w szpitalu.

A kto tu płakał że przez PiS w Polsce nie hoduje się świń.

Jak widzisz moja krowa nie dostanie dotacji, nie zażre trawy...

Bo tej krowy NIE BĘDZIE.

Mięsko Lidl Ci sprowadzi z zagranicy

Data: 2021-05-11 07:45:30
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-10 o 15:23, pajac _Master_ pisze:
[...]

na jakiej podstawie tak twierdzisz? z tvp info ci powiedzieli?
Wczoraj jakiś dziennikarz w tvn oczywiście żalił się że nie potrafił odpowiedzieć nastolatkowi "O co właściwie temu PO Chodzi" ;-)
sam to wymysliłeś czy jakis szczyl ci pomagał? ;-)))
[...]

no widzisz! można? twoja krowa będzie żreć trawę I gatunku ;-))
A kto tu płakał że przez PiS w Polsce nie hoduje się świń.
TY? ;-)))
Jak widzisz moja krowa nie dostanie dotacji, nie zażre trawy...
i co ty teraz biedaku zrobisz? przeprowadzisz się do zenusia? będziecie kotkom podkradać mleczko z tacek? ;-)))
Bo tej krowy NIE BĘDZIE.
wyprawisz ją do "unijnego nieba"?
Mięsko Lidl Ci sprowadzi z zagranicy
w UK wołowina jest popularna. angielska. ;-)))

Data: 2021-05-11 08:32:19
Autor: Zenek Kapelinder
Gminne dotacje UE do trawy
wtorek, 11 maja 2021 o 07:45:32 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> Mięsko Lidl Ci sprowadzi z zagranicy
w UK wołowina jest popularna. angielska. ;-)))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Przy twoim pizdziak vel runt dziura w dupie stanie umysłu  odpowiadasz tylko pytany i tylko na pytanie.

Data: 2021-05-11 19:59:15
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-11 o 17:32, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
wtorek, 11 maja 2021 o 07:45:32 UTC+2 Runt napisał(a):
/.../
w UK wołowina jest popularna. angielska. ;-)))
-- Runt

Thanks for visiting and have a fantastic day!

Przy twoim pizdziak
zenusiu, jak tam twoja łechtaczka? nadir się sprawdził? ;-)))
vel runt
c-vel zenek ;-)))
dziura w dupie
żresz koopsztale? ;0-)))
stanie umysłu
twój stan umysłu mieście sie w zakresie IQ <30.
odpowiadasz tylko pytany i tylko na pytanie.
no właśnie zenusiu!
prosił cie ktoś byś zaczął ujadać? ;-)))
do budy psino! ;-)))

Data: 2021-05-10 15:26:17
Autor: _Master_
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
tyle, że w dymach z brunatnej elektrowni

Takiej jak stawiają właśnie Niemcy?

https://www.dw.com/pl/niemcy-otwieraj%C4%85-now%C4%85-elektrowni%C4%99-w%C4%99glow%C4%85-wbrew-zaleceniom-ekspert%C3%B3w/a-53627437

Data: 2021-05-11 07:45:09
Autor: Runt
Gminne dotacje UE do trawy
W dniu 2021-05-10 o 15:26, pajac _Master_ pisze:
W dniu poniedziałek-10-maja-2021 o 07:00, Runt pisze:
tyle, że w dymach z brunatnej elektrowni
Takiej jak stawiają właśnie Niemcy?
co do tego mają Niemcy? nie masz dziadek argumentów? ;-)

nie, taka jako "postawił" PiS w Ostrołęce ;-)))

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/elektrownia-ostroleka-szef-nik-to-jest-afera-przyklad-skali-patologii/t6n8fje

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/2108567,1,ostroleka-c-dwie-wieze-pis-do-rozbiorki.read

Data: 2021-05-11 13:24:57
Autor: Pisiorowy Escobar
PiS daje pieniądze SWOIM
w <6096e9b8$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <Master@z.pl>
napisał(-a):

Tylko jest jeden szkopuł.
Gminy rządzone przez pisowców są biedniejsze niż te popaprańców.

oj komuszek socjalista z ciebie

mój sąsiad zarabia mniej niż ja -- > powinien dostać wyrównanie z MOPS
ja zarabiam mniej niż sąsiad -- > ja powinienem dostać wyrównanie

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]