PiS dogonił PO: Polacy już nie chcą partii Tuska

Data: 2011-03-07 02:32:34
Autor: muto2100
PiS dogonił PO: Polacy już nie chcą partii Tuska
Data: 2011-03-07 11:39:10
Autor: Krzysztof
PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska
A przeczytales to co wkleiles ? Picu tez nie chca. W dodatku na Pjn tez sie nie nabiora. Czyzby wybory mialo wygrac Sld ?

K.

Data: 2011-03-07 11:50:18
Autor: obserwator
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
A przeczytales to co wkleiles ? Picu tez nie chca. W dodatku na Pjn tez sie nie nabiora. Czyzby wybory mialo wygrac Sld ?

moze ja ci wytlumacze o co chodzi? PiS ma staly elektprat i jemu nie spada,
natomiast wyraznie spada PO. Rosnie SLD bo widocznie czesc osob ktore wczesniej popieralo PO, teraz bedzie
glosowac na SLD.

Generalnie w Polsce ci co czuja sie Polakami glosuja na PiS, a na SLD I PO  -
glosuja ci ktorzy zostali wynarodowieni.

Ale tak wysoki wynik dla PiS, po tylu latach sowieckej dominacji - to ogromny
sukces.

Data: 2011-03-07 12:57:13
Autor: Azxse

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2gpq$sq8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Generalnie w Polsce ci co czuja sie Polakami glosuja na PiS, a na SLD I O  -
glosuja ci ktorzy zostali wynarodowieni.

Ja się nie czuje, ja JESTM Polakiem! Rozumiesz bałwanie?

AAA

Data: 2011-03-07 12:05:20
Autor: obserwator
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):

Ja się nie czuje, ja JESTM Polakiem! Rozumiesz bałwanie?

 nie balwanie, ty jest baran, a nie Polak.

Data: 2011-03-07 13:57:09
Autor: Azxse

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2hlv$2ks$1inews.gazeta.pl...
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):

Ja się nie czuje, ja JESTM Polakiem! Rozumiesz bałwanie?

nie balwanie, ty jest baran, a nie Polak.

Nie baranie, ty jesteś bałwan. PiS-owski. Ja jestem Polakiem.

AAA

Data: 2011-03-07 13:19:50
Autor: Tomek
PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska

Ja się nie czuje, ja JESTM Polakiem! Rozumiesz bałwanie?

Zastanawiam sie, jaki narodowy program ma PO czy SLD. Bo tak po prawdzie to ich program można sprowadzić wyłącznie do ekonomii i hasła - "pełna micha+patrzmy w przyszłość". Żadnych odniesień do historii, tradycji, pamięci narodowej...
Ale to tak na marginesie Waszej dyskusji...
Tomek

Data: 2011-03-07 14:00:26
Autor: Azxse

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d74cd77$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tradycja to dobre przy grillu. Wartości, odniesienia i inne pierdoły to dobre dla tych z pochodniami.

AAA

Data: 2011-03-07 12:56:16
Autor: Azxse

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:il2ckf$dtp$1inews.gazeta.pl...
A przeczytales to co wkleiles ? Picu tez nie chca. W dodatku na Pjn tez sie nie nabiora. Czyzby wybory mialo wygrac Sld ?

K.

Mam nadzieję, że ludzie w końcu przejrzą na oczy i wybiorą lewicę. Tylko co wtedy z tysiącami nowowybudowanych kościołów? ;).

AAA

Data: 2011-03-07 12:06:49
Autor: obserwator
PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):
Mam nadzieję, że ludzie w końcu przejrzą na oczy i wybiorą lewicę. Tylko co wtedy z tysiącami nowowybudowanych kościołów? ;).

 a co to za lewica? stare komuchy i ich zsowietyzowanan progenitura?

Data: 2011-03-07 13:58:34
Autor: Azxse

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2hop$32h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co w twoim rozumieniu oznacza: progenitura? Potomstwo prezesa? :)

AAA

Data: 2011-03-07 16:08:41
Autor: u2
W dniu 2011-03-07 13:58, Azxse pisze:
Co w twoim rozumieniu oznacza: progenitura? Potomstwo prezesa?

To w twoim małym rozumku sowieckiego niedźwiadka to oznacza :)

Data: 2011-03-07 14:20:13
Autor: boukun
PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:d364b127-a027-4cb8-b384-a4fdb5d7d2b6k10g2000prh.googlegroups.com...
http://www.pardon.pl/artykul/13789/pis_dogonil_po_polacy_juz_nie_chca_partii_tuska

PO by nawet 3% nie dostala, gdyby nie istnialo PiS.
Ludzie ze strachu przed PiSem glosuja na degeneratów z PO...

I tak zle i tak nie dobrze...

Tylko zlikwidowanie PiS gwarantuje odrzucenie PO...

boukun

Data: 2011-03-07 13:16:35
Autor: obserwator
> [...]

I tak zle i tak nie dobrze...

Tylko zlikwidowanie PiS gwarantuje odrzucenie PO...

PiS to polska partia. Ty z polskoscia wiele wspolnego nie masz, jako zwolennik
komuny. Polacy komunistami nigdy nie byli.

Data: 2011-03-07 14:57:05
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2lrj$hfe$1inews.gazeta.pl...

> [...]

PiS to polska partia. Ty z polskoscia wiele wspolnego nie masz, jako zwolennik
komuny. Polacy komunistami nigdy nie byli.

Ty głąbie kapuściany, w Polsce żadnej rewolucji nie było. Twoi tzw. komuniści przefarbowali się na kapitalistów i rżną polski naród równo. Kiszczak dobrał sobie do stołu tylko zaufanych ludzi, Kaczyńskich podrzucił do Solidarności dopiero w 1984 roku, jak już Polaków wraz z Geremkiem z Solidarności wytrzebili od stanu wojennego, przez lata stagnacji i zniechęcania. Potem Jarosław zagorzale bronil tego złodizejskiego układy w Fundacji Batorego Smolara i przed partiami, które nie mają nic współnego z układem okrągłego stołu. Układ Okrągłego Stołu to był największy przekręt na narodzie polskim i największe złodziejstwo i rabunek naszego państwa. Lech Kaczyński z kolei bronił zawzięcie tego układu i twierdził, że nie była żadnych tajnych rozmów i spisku. Tfu!

W Polsce od wojny rządziło UB przeszkolone przez NKWD, zmieniając po drodze nazwy na SB, UOP, ABW. Potomkowie pow=ojennych katów udają teraz demokratów. Zarówno Kwaśniewskiego, Komorowskiej jak i Kaczyńskiego rodzice byli politrukami komunistycznymi..

Tępy naród...

boukun

Data: 2011-03-07 14:03:53
Autor: obserwator
> [...]

W Polsce od wojny rządziło UB przeszkolone przez NKWD, zmieniając po drodze nazwy na SB, UOP, ABW. Potomkowie pow=ojennych katów udają teraz demokratów. Zarówno Kwaśniewskiego, Komorowskiej jak i Kaczyńskiego rodzice byli politrukam

ty jestes chory psychicznie, albo wypisujesz te demagogiczne brednie celowo.
Twoje teksty zawieraja z jednej strony pewne fakty, ale z drugiej sporo klamstw. W kazdym razie, Polakiem to ty zadnym nie jestes, bo Polacy nigdy nie
popierali komunistow, ktory jest pomyslem Zydow.

Zydzi ten system polityczny, aplikuja do zniewalania, demoralizowania i
upadlania innych narodow, ktore nastepnie niemilosiernie ekspolatuja.

Twoj bolszewicki jezyk, wskazuje na to, zes prymityw, cham i glupek, ktory zostal przwieziony na czolgach z sowietow.

Data: 2011-03-07 15:24:04
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2ok9$r55$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Twoj bolszewicki jezyk, wskazuje na to, zes prymityw, cham i glupek, ktory
zostal przwieziony na czolgach z sowietow.

W Polsce ten jak to ty nazywasz tzw. komunista na komuniście siedzi i komunistą pogania.  Wedug tego schematu, komuniści to także Kaczyńscy. A dla odwrócenia uwagi krzyczą w nieboglosy, łapać komunistów. Och wy biedni idioci...

Co ci daje pieprzenie o nazwie komuniści, jak złodziej jak rządził, tak rządził jeden i tensam. REWOLUCJI W POLSCE ŻADNEJ NIE BYŁO. OKRĄGŁY STÓŁ TO ZAMACH STANU i bandyci z tego zamach stanu rządzą bezkarnie do dziś i bronią swego stanu posiadania, nic więcej.

Nie PiS bęzie zmieniał ten złodziejski system, PiS jest obrońcą tego systemu, jest częścią władzy, tę władzę stanowi współmiernie...

boukun

Data: 2011-03-07 14:24:26
Autor: obserwator
[...]

ty powinenes wiecej czytac i uczyc sie nawet na tej grupie. Ty tego nie robisz
 i znowu tak jak napisalem, znowu w tekscie podajesz pewne fakty, ktore sa
prawdziwe, ale nastepnie je interpretujesz w sposob klamliwy i demagogiczny

To jest wlasnie typowa metoda zydokomusza. Zapamietaj sobie raz i na zawsze, ktos kto popiera komune, nie moze byc
Polakiem, bo ta sa rozne swiatopogalady/
Tworcami i propagatorami tego swiatopogaladu, byli Zydzi.

Twoja glupota polega na tym, ze wszedzie poszukujesz Zydow, a z dugiej strony
popierasz system ktory wymyslili Zydzi, do zniewalania i eksploatowania,
innych narodow i przeksztalcania ich w bezrozumnych niewolnikow.

Sami Zydzi, jakos w Izraelu komunizmu nie wprowadzili i sa najwiekszymi
nacjonalistami na swiecie.

Data: 2011-03-07 15:55:45
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2pqp$277$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zapamiętaj sobie raz na zawsze, PiS i Kaczyńscy nie będą się rozprawiać z komuną, onie tę komune tworzą... Od okragłego Stołu stali u boku Geremka, zajadle tego systemu bronią. Z komuną mógł się tylko rozprawić niepodległy i niezależny naród od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku. Niestety, Jaruzelski wprowadzil stan wojenny isię z niezaleznym Polakami, rewolucjonistycznym narodem polskim rozprawił. Od tamtej pory nic się nie dzieje w kraju bez kontroli, wszystko jest kontrolowane i sterowane. Żeby sie rozprawić z systemem, potrzeba przynajmniej takiej rewolucji, jak miała miejsce w 1980 roku. Bez krwawej rewolucji nie da sie aparatu władzy, służb specjalnych pilnujących systemu rozwalić.
Kaczyńscy byli przecież u władzy 2 lata, poza tym że stworzyli państwo policyjne na wzów Jaruzelskiego i rozprawili sie z polskimi partiami nie mającymi nic wspólnego z układem okrągłego stołu, LPR i Samoobroną, nie wymienili aparatu służb specjalnych. Bo tego się nie da bez masowej rewolucji! Służby specjalne tworzą system.

Nie PiS będzie zmieniał system, powtarzam, PiS tworzy ten komunistyczno-kapitalistyczny system..., PiS jest jego częścia składową, zaprogramowaną przez ludzi Kiszczaka...

boukun

Data: 2011-03-07 14:50:40
Autor: obserwator
[...]

nic podobnego. PiS jest jedyna w tej chwili partia polska i dlatego jest tak
niszczony przez wiadomych ludzi. To wlasnie PiS zmieni system wraz z tymi Polakami, ktorzy go popieraja.

Bedzie podobnei jak przed II wojna, kiedy to tylko garstka Polakow przywrocila Polske.

Data: 2011-03-07 16:05:07
Autor: u2
W dniu 2011-03-07 15:50, obserwator pisze:
Bedzie podobnei jak przed II wojna, kiedy to tylko garstka Polakow przywrocila Polske.

Raczej przed I wojną.

Data: 2011-03-07 15:14:50
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-07 15:50, obserwator pisze:
> Bedzie podobnei jak przed II wojna, kiedy to tylko garstka Polakow przywrocil
a > Polske.

Raczej przed I wojną.

przed II wojna i zrobil to Józef Piłsudski, ktorego program partyjny byl krotki, konkretny i najprostszy z możliwych: Bić kurwy i złodziei.

Data: 2011-03-07 16:48:54
Autor: u2
W dniu 2011-03-07 16:14,  obserwator pisze:
Raczej przed I wojną.
przed II wojna i zrobil to Józef Piłsudski, ktorego program partyjny byl krotki, konkretny i najprostszy z możliwych: Bić kurwy i złodziei.

Tak, Ziuk był mężem opatrznościowym. Tyle, że kiedy umarł Niemcy
wyczuli, że mogą podbić Polskę.

Data: 2011-03-07 15:59:36
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Tak, Ziuk był mężem opatrznościowym. Tyle, że kiedy umarł Niemcy

przeciez podalem link do filmu dokumentalnego, ktory pokazuje jak potoczyly
sie losy Polski:

http://wzzw.wordpress.com/2010/09/27/new-poland-2010-pl/

Ogladnij film, bo warto.

Faktem jest, ze go zabraklo w momencie trudnym dla Polski.

Data: 2011-03-08 00:15:12
Autor: boukun

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2rc0$7hn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Barani łbie, jeszcze raz ci powtarzam , w Polsce nie było żadnej rewolucji, Polska ma ciągłość państwową od końca wojny, od założenia przez NKWD struktur politycznych w naszym kraju. Państwem kierują służby bezpieczeństwa, żadna służba bezpieczeństwa nie odda władzy dobrowolnie, służbą bezpieczeństwa kierują ludzie na górze. Była szansa się z nimi rozprawić, ale tylko od 1980 do 13 grudnia 1981 roku. Niestety stan wojenny utrzymał ich u władzy i Kiszczak dobrał sobie do okrągłego stołu tylko zaufanych ludzi, którymi wcześniej poprzetykał Solidarność, tudzież Kaczyńscy...

PiS jest talmudyczna organizacją, jest utrwalaczem tej komunistyczno-kapitalistycznej władzy, jest destabilizatorem, mącikiem w mózgach Polaków. Kaczyńscy co są, to jedynie patriotami żydowskimi. Zwróć uwagę jak u nich wygląda sprawa z komunistami, komunistę Dubienieckiego wzięli sobie do rodziny. To jak, rozumu ci brak? Oni się przetykają, od 1944 roku...

boukun

Data: 2011-03-07 15:03:48
Autor: Hans Kloss
On 8 Mar, 00:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

PiS jest talmudyczna organizacj ,
 Milczałbyś wreszcie głupi żydzie, gówno wiesz o polskich sprawach a
twoje nieudolne próby zapisania Kaczyńskich do swojego narodu wzbudzać
mogą jedynie uśmiech politowania.
J-23

Data: 2011-03-08 00:30:22
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b68ff9f5-2b35-40af-b241-5c0e7cc9a0f0a26g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
He, he, he, Żyd z Lukas banku innym od Żydów wymyśla, jakie to zabawne...
Wy matoły zawsze wzbudzacie politowanie, ale pośród swoich moherów...

boukun

Data: 2011-03-07 16:56:33
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-07 14:20, boukun pisze:
Tylko zlikwidowanie PiS gwarantuje odrzucenie PO...

rzadko udaje Ci sie cos tak prawdziwego napisac...

--
the_foe

Data: 2011-03-07 16:05:24
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-07 14:20, boukun pisze:
> Tylko zlikwidowanie PiS gwarantuje odrzucenie PO...

rzadko udaje Ci sie cos tak prawdziwego napisac...

czuwasz nad tym, aby kazda brednie zamieszczona na tej grupie popierac? Zlikwidowanie PiS, gwarantuje przyspieszenie procesu rozbioru Polski.

Data: 2011-03-07 17:18:09
Autor: JanKo

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2vo4$mma$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czuwasz nad tym, aby kazda brednie zamieszczona na tej grupie popierac?

Zlikwidowanie PiS, gwarantuje przyspieszenie procesu rozbioru Polski.

Pomiędzy kogo?

JanKo

Data: 2011-03-07 08:32:59
Autor: Hans Kloss
PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska
On 7 Mar, 17:18, "JanKo" <rudy...@military.org> wrote:

Pomi dzy kogo?
 Pomiędzy platfonsów a boukunów. Dawniej nazywanych żydami i chamami.
Jeszcze dawniej stronnictwami pruskim i ruskim. A przedtem...
J-23

Data: 2011-03-07 17:01:57
Autor: u2
W dniu 2011-03-07 16:56, the_foe pisze:
W dniu 2011-03-07 14:20, boukun pisze:
Tylko zlikwidowanie PiS gwarantuje odrzucenie PO...

rzadko udaje Ci sie cos tak prawdziwego napisac...

Po likwidacji PiS specsłużby zlikwidują kolejne przeszkody do władzy
absolutnej tak jak w Libii :)

Data: 2011-03-08 00:19:56
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d75017a$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Spec służby nie dadzą zlikwidować PiS, PiS jest gwarantem na to, że Polacy sa pod ścisłą kontrolą, PiS odwodzi Polaków od dążeń do wolności, PiS jest po to, żeby Polaków trzymać w karbach. PiS ma za zadanie konsolidoweac wokół siebie polska ciemnotę i tępe środowiska narodowe, ma za zadanie nie dopuścić do utworzenia niezależnego ruchu narodowego Polaków. Przecież PiS miała całe dwa lata wszelkie służby w swoich rękach, a nawet jedną nową, ściśle własną...

boukun

Data: 2011-03-07 16:07:21
Autor: u2
W dniu 2011-03-07 11:32, muto2100 pisze:
http://www.pardon.pl/artykul/13789/pis_dogonil_po_polacy_juz_nie_chca_partii_tuska

Tyle, że stare komuchy liczą, że nawet jeśli tym razem się nie uda
sfałszować wyborów i PiS wygra, to będą w stanie stworzyć koalicję
PO-LSD-PSL.

Wtedy rewolta na ulicach tak jak w Libii jest prawdopodobna, bo nie
wszyscy Polacy wyjadą za granicę.

Data: 2011-03-08 00:21:08
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d74f4ae$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak wyjadą, to nie będzie komu walczyć...

boukun

Data: 2011-03-07 16:55:37
Autor: the_foe
PiS dogonił PO: Polacy już nie chcą partii Tuska
W dniu 2011-03-07 11:32, muto2100 pisze:
http://www.pardon.pl/artykul/13789/pis_dogonil_po_polacy_juz_nie_chca_partii_tuska

chyba raczej PO dogonilo PIS w niepopularnosci.

--
the_foe

Data: 2011-03-07 17:02:29
Autor: u2
W dniu 2011-03-07 16:55, the_foe pisze:
chyba raczej PO dogonilo PIS w niepopularnosci.

Znowu czas na LSD ? :)

PiS dogonił PO: Polacy już nie chcą partii Tuska