PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska

Data: 2011-03-07 11:39:10
Autor: Krzysztof
PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska
A przeczytales to co wkleiles ? Picu tez nie chca. W dodatku na Pjn tez sie nie nabiora. Czyzby wybory mialo wygrac Sld ?

K.

Data: 2011-03-07 11:50:18
Autor: obserwator
Krzysztof <osiemk_usun@wp.pl> napisał(a):
A przeczytales to co wkleiles ? Picu tez nie chca. W dodatku na Pjn tez sie nie nabiora. Czyzby wybory mialo wygrac Sld ?

moze ja ci wytlumacze o co chodzi? PiS ma staly elektprat i jemu nie spada,
natomiast wyraznie spada PO. Rosnie SLD bo widocznie czesc osob ktore wczesniej popieralo PO, teraz bedzie
glosowac na SLD.

Generalnie w Polsce ci co czuja sie Polakami glosuja na PiS, a na SLD I PO  -
glosuja ci ktorzy zostali wynarodowieni.

Ale tak wysoki wynik dla PiS, po tylu latach sowieckej dominacji - to ogromny
sukces.

Data: 2011-03-07 12:57:13
Autor: Azxse

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2gpq$sq8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Generalnie w Polsce ci co czuja sie Polakami glosuja na PiS, a na SLD I O  -
glosuja ci ktorzy zostali wynarodowieni.

Ja się nie czuje, ja JESTM Polakiem! Rozumiesz bałwanie?

AAA

Data: 2011-03-07 12:05:20
Autor: obserwator
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):

Ja się nie czuje, ja JESTM Polakiem! Rozumiesz bałwanie?

 nie balwanie, ty jest baran, a nie Polak.

Data: 2011-03-07 13:57:09
Autor: Azxse

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2hlv$2ks$1inews.gazeta.pl...
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):

Ja się nie czuje, ja JESTM Polakiem! Rozumiesz bałwanie?

nie balwanie, ty jest baran, a nie Polak.

Nie baranie, ty jesteś bałwan. PiS-owski. Ja jestem Polakiem.

AAA

Data: 2011-03-07 13:19:50
Autor: Tomek
PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska

Ja się nie czuje, ja JESTM Polakiem! Rozumiesz bałwanie?

Zastanawiam sie, jaki narodowy program ma PO czy SLD. Bo tak po prawdzie to ich program można sprowadzić wyłącznie do ekonomii i hasła - "pełna micha+patrzmy w przyszłość". Żadnych odniesień do historii, tradycji, pamięci narodowej...
Ale to tak na marginesie Waszej dyskusji...
Tomek

Data: 2011-03-07 14:00:26
Autor: Azxse

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d74cd77$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tradycja to dobre przy grillu. Wartości, odniesienia i inne pierdoły to dobre dla tych z pochodniami.

AAA

Data: 2011-03-07 12:56:16
Autor: Azxse

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:il2ckf$dtp$1inews.gazeta.pl...
A przeczytales to co wkleiles ? Picu tez nie chca. W dodatku na Pjn tez sie nie nabiora. Czyzby wybory mialo wygrac Sld ?

K.

Mam nadzieję, że ludzie w końcu przejrzą na oczy i wybiorą lewicę. Tylko co wtedy z tysiącami nowowybudowanych kościołów? ;).

AAA

Data: 2011-03-07 12:06:49
Autor: obserwator
PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska
Azxse <azxse@firstunit.uk> napisał(a):
Mam nadzieję, że ludzie w końcu przejrzą na oczy i wybiorą lewicę. Tylko co wtedy z tysiącami nowowybudowanych kościołów? ;).

 a co to za lewica? stare komuchy i ich zsowietyzowanan progenitura?

Data: 2011-03-07 13:58:34
Autor: Azxse

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il2hop$32h$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co w twoim rozumieniu oznacza: progenitura? Potomstwo prezesa? :)

AAA

Data: 2011-03-07 16:08:41
Autor: u2
W dniu 2011-03-07 13:58, Azxse pisze:
Co w twoim rozumieniu oznacza: progenitura? Potomstwo prezesa?

To w twoim małym rozumku sowieckiego niedźwiadka to oznacza :)

PiS dogonil PO: Polacy juz nie chca partii Tuska