PiS gryzie koło, czyli ten typ tak już ma.

Data: 2010-07-18 12:00:05
Autor: Grzegorz Z.
PiS gryzie koło, czyli ten typ tak już ma.
Dnia Sun, 18 Jul 2010 09:35:52 +0200, mkałrwan jest debilem napisał(a):

 mi PiS przypomina sukę mojej mamy, która z szaleńczą odwagą rzucała się na przejeżdżające samochody, próbując je ugryźć w koło. Nie przyjmowała biedaczka do wiadomości, że w tej wojnie jest skazana na przegraną i że najmądrzejsze, co mogłaby zrobić, to odpuścić.

Dobre :))))

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-18 14:31:31
Autor: HaMMeR
On 2010-07-18 12:00, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Masz dozgonna wdziecznosc kaleckiego.., jeszcze nigdy w zyciu, mu nikt
tak nie przykadzil..!;)))

PiS gryzie koło, czyli ten typ tak już ma.