PiS i SLD...

Data: 2010-12-19 05:30:45
Autor: Tzva Adonai
PiS i SLD...
PiS i SLD to partie pokrewne... Jedyną kością niezgody między nimi
jest to, że PiS promuje godne życie dla wszystkich Polaków i socjalizm
narodowy zgodny z katolicką myślą społeczną, a SLD promuje nowoczesny,
internacjonalny, odnarodowiony socjalizm europejski...

boukun zaraz napisze, że SLD i PiS to syjoniści i kryptokapitaliści, a
jedyne prawdziwie narodowo-socjalistyczne ugrupowania to PPP i partia
Ikonowicza...

Data: 2010-12-19 14:39:29
Autor: boukun
PiS i SLD...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:59b0a3f1-a346-4f50-b5e3-eddbae945ea539g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Z dupy strony PiS promuje "godne życie dla wszystkich Polaków i socjalizm narodowy". Brak jakichkolwiek podstaw do takiego twierdzenia, byli, pokazali jak gnębią i prześladują wszystkich Polaków... SLD to już wyzuty całkowicie ze społecznych uczuć twór... A co to takiego ta partia Ikonowicza?

boukun

Data: 2010-12-19 19:35:42
Autor: jadrys
PiS i SLD...
W dniu 2010-12-19 14:39, boukun pisze:
  A co to takiego ta partia Ikonowicza?

boukun

PPS.

Data: 2010-12-19 21:22:26
Autor: boukun
PiS i SLD...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieljba$gno$1news.onet.pl...
W dniu 2010-12-19 14:39, boukun pisze:
  A co to takiego ta partia Ikonowicza?

boukun

PPS.

Nie ma nic wspólnego z narodowym socjalizmem, najbardziej humanitarnym systemem...

boukun

Data: 2010-12-20 15:43:58
Autor: jadrys
PiS i SLD...
W dniu 2010-12-19 21:22, boukun pisze:

[...]

A co rozumiesz poprzez słowo "narodowy"?  PPS ma przecież w nazwie słowo "Polska"

Data: 2010-12-20 11:01:39
Autor: Antenka
PiS i SLD...
On 20 Gru, 15:43, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

A co rozumiesz poprzez s owo "narodowy"?  PPS ma przecie w nazwie s owo "Polska" <

:-)

Antenka

P.s. Oj słodka naiwności... ;-)

Data: 2010-12-20 20:30:19
Autor: jadrys
PiS i SLD...
W dniu 2010-12-20 20:01, Antenka pisze:
[...]

Dlaczego - naiwności?:-\

Data: 2010-12-20 22:04:41
Autor: boukun
PiS i SLD...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ienq70$30b$1news.onet.pl...
[...]

Szczególna troska o dobro narodu polskiego. PPS to międzynarodówka, która broni interesu narodu dobranego, zniewalając inne poddane narody...

boukun

Data: 2010-12-21 21:13:34
Autor: jadrys
PiS i SLD...
W dniu 2010-12-20 22:04, boukun pisze:

[...]

"Dobro narodu polskiego" - co to znaczy? Ta partia ma bronić ślepo fuszerów i leni, tylko dlatego ze są Polakami?

Wiesz wczoraj byłem w "Lidlu" na zakupach. Kupiłem m.in. ogórki konserwowe i buraczki tarte, tak dla oceny jakości wziąłem polskiej firmy i niemieckiej. No i okazało sie ze te ogórki z polskiej firmy zawieraly tylko parę ziarenek ziela angielskiego i zalane były woda z octem - kompletnie żadnego smaku poza octem szczypiącym w gardło. Po spróbowaniu wyrzuciłem resztę do kosza. . Za to niemieckie - rarytas - małe cebulki, cała masa różnych warzyw i kopru, trochę słone, trochę słodkie, trochę trąciły octem, w błyskawicznym tempie zostały skonsumowane, a zalewa wypita. Identycznie sytuacja wyglądała z buraczkami - Polskie kompletnie pozbawione smaku, a niemieckie wręcz przysmak. - Ceny porównywalne..

Wiesz, wielkie słowa pięknie brzmią, ale ja wolę konkrety.

Data: 2010-12-21 21:27:53
Autor: boukun
PiS i SLD...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ier1q5$k60$1news.onet.pl...
[...]

A skąd wiesz, że te "niemieckie" nie były polskie pod niemieckim szyldem, a te "polskie", nie były niemieckie wyrzucone do Polski na śmietnik?

Raczej tak to wygląda...

boukun

Data: 2010-12-21 21:40:18
Autor: jadrys
PiS i SLD...
W dniu 2010-12-21 21:27, boukun pisze:

[...]

Nie chcę ty robić reklamy wiec nie będę wymieniał nazw firm. Ale na tych, które dawało się zjeść była nazwa niemieckiej firmy, a poza tym opis był też tylko po niemiecku, a te polskie,  to dość znana polska marka.

Data: 2010-12-22 01:36:13
Autor: boukun
PiS i SLD...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ier3bq$puo$1news.onet.pl...
[...]

To tylko nazwy polskie pozostały, już nic nie ma polskiego....

boukun

Data: 2010-12-19 16:36:04
Autor: bolek
PiS i SLD...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Z Tobą jest coraz gorzej .
Od kiedy to socjalizm jest zgodny z katolicką myślą społeczną ?
I co to jest "katolicka myśl społeczna" ?
To brzmi tak jak żyd człowiek.

bolek

Data: 2010-12-19 08:06:07
Autor: Tzva Adonai
PiS i SLD...
bolek napisał(a):

I co to jest "katolicka mysl spoleczna" ?

Od razu bolek widać, że w twojej szkole nie było lekcji religii, tylko
wychowanie politkorekcyjne...

***

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katolicka_nauka_spo%C5%82eczna

Data: 2010-12-19 17:35:06
Autor: bolek
PiS i SLD...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:3758a44a-6ac5-4585-8a74-e4f12a5cc399o14g2000yqe.googlegroups.com...
bolek napisał(a):

I co to jest "katolicka mysl spoleczna" ?

Od razu bolek widać, że w twojej szkole nie było lekcji religii, tylko
wychowanie politkorekcyjne...

***

Ale nie było lekcji talmudu.

PiS i SLD...