PiS i monitorowanie internetu.

Data: 2011-02-01 17:50:59
Autor: Marek Czaplicki
PiS i monitorowanie internetu.
W piątek odbędzie się pierwsze posiedzenie parlamentarnego zespołu ds. monitorowania internetu, w tym między innymi portali politycznych. Kto podpadnie posłom może liczyć się z zawiadomieniem do prokuratury.   Nowe "ciało parlamentarne" nosi nazwę Zespół ds. Promocji Wolności Przekazu i Poszanowania Zasad Dialogu Społecznego w Komunikacji.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9036207,PiS_bedzie_monitorowal_internet__Kto_podpadnie___do.html
prosze o pomoc. jak to się kkiedyś nazywało Urząd Kontroli Publikacji i
Widowisk? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-01 18:28:24
Autor: ..heÂŽsk..
PiS i monitorowanie internetu.

 a co z http://deklaracjalodzka.pl ?   juz nie obowiazuje? nie minelo nawet pol roku...

Data: 2011-02-01 18:50:39
Autor: Marek Czaplicki

wrote:

> [...]

Widowisk? :-)

 a co z http://deklaracjalodzka.pl ?
  juz nie obowiazuje? nie minelo nawet pol roku...

myślę, że obowiązuje tylko te ok 6 tys. osób, które ją podpisały. posłowie
PiS chcą wypłynąć na szerokie wody i kontrolować, nadzorować i ścigać
większą rzeszę obywateli. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-01 19:59:13
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii9dlj$ml7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie było takiego zamordyzmu, bo nie było PiSu... Kiedyś nie było Internetu..., który do dziś próbuje się nam stawiać jako dobro demokracji i wolności słowa...

boukun

Data: 2011-02-01 20:19:10
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka, w wtorek, 1 lutego 2011 19:59 :
Nie było takiego zamordyzmu, bo nie było PiSu... Kiedyś nie było
Internetu..., który do dziś próbuje się nam stawiać jako dobro demokracji
i wolności słowa...

teraz jest zamordyzm? ciekawe. bardzo łatwo niektórych przestraszyć.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-01 20:26:05
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii9mbe$lvm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przestraszyć? Dr. Ratajczaka zamordowali. Ja za reżimu PiSu miałem ponad 4 lata krew wypijaną przez Ziobrotokową prokuraturę. Do dzisiaj mi jeszcze nie oddano twardego dysku, o który zwrot napisałem w zeszłym tygodniu...

Wbrew pozorom, takie powolne nękanie jest bardziej szkodliwe dla zdrowia, niż byś dostał pałą przez łeb od ZOMOwca...

boukun

Data: 2011-02-01 20:47:52
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-01 20:26, boukun pisze:

[...]

Czyli prześladowanie ciebie przez policje miało podtekst polityczny?

Data: 2011-02-01 21:20:24
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii9o8i$vhm$1news.onet.pl...
[...]

Głupa palisz? Przecież cały proces był polityczny. Tego nikt z was tu nie doświadczył, a przecież Hansa Klossa musiano by w takim razie powiesić za jaja, za jego bluzgi i zbydlęcenie... Mi wytoczyła Ziobrotokowa prokuratura proces za wypowiedzi polityczne na politycznej grupie dyskusyjnej pl.soc.polityka... Nie śledziłeś mojego procesu?

boukun

Data: 2011-02-01 22:33:57
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-01 21:20, boukun pisze:

[...]

Nie palę, po prostu zapytałem. I jak dla mnie to jesteś jednym z ostatnich do oskarżenia o sprawy polityczne. Niestety nie śledziłem, - na psp jestem od stosunkowo niedawna.

Data: 2011-02-01 21:39:46
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Nie palę, po prostu zapytałem. I jak dla mnie to jesteś jednym z ostatnich do oskarżenia o sprawy polityczne. Niestety nie śledziłem, - na psp jestem od stosunkowo niedawna.

taaak, jestes stosunkowo od niedawna i reszta jak zwykle kabaret w wydaniu
prawdziwego komunisty:)))

Data: 2011-02-02 00:23:54
Autor: the_foe
W dniu 2011-02-01 22:33, jadrys pisze:
[...]

nie przepadam za boukunem i daleko mi do jego pogladow, ale w pelni sie z nim zgadzam ze mial proces polityczny. Uwazam ze demokratyczne i wolne panstwo nie powinno sie zajmowac homolagcja pogladow politycznych. Jezeli kogos cos obraza od tego sa sady cywilne.

--
the_foe

Data: 2011-02-01 16:12:53
Autor: Hans Kloss
On 2 Lut, 00:23, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

Jezeli kogos cos obraza od tego sa sady cywilne.
Kogo pozwiesz cywilnie, anonimowy nick z sieci? Poza tym są paragrafy
których złamanie powoduje ściganie przestępstwa Z URZĘDU (np. groźby
karalne) i takimi właśnie przestępstwami dokonywanymi w przestrzeni
publicznej (czyli także w Inecie) ma psi obowiązek się zająć państwowa
prokuratura- ale nie robi tego. Niestety dochodzi tu także , ścigany z
urzędu, "antysemityzm" czy "propagowanie faszyzmu"  w przypadku
których owa gnuśna prokuratura dział zaskakująco sprawnie (vide casus
bekona albo sprawa  "blood and honour" ). Ale jest to właśnie zasługa
monitoringu sieci prowadzonego na bieżąco przez żydofilów i
organizacje żydowskie oraz przez fanatycznych lewaków. Zwykłego,
porządnego człowieka przed netowym chamstwem, obelgami, groźbami
karalnymi i palikocizmem nie chroni NIKT.
J-23

Data: 2011-02-02 00:37:43
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
[...]

jakie tam procesy polityczne. bekon terroryzuje dyskusje na grupach
politycznych w ten sposob, ze wypsuje napastliwe klamstwa o charakterze
politycznym, a jak ktos zwroci uwage, ze to nie jest zgodne z faktami, to
zaczyna w ordynarny sposob ublzac adersarzom, nic wiec dziwnego, ze ktos kto
go zdazyl poznac czestuje go tymi samymi wulgaryzmami, ktorymi on obrzuca
ludzi w sieci.

Ile mozna w koncu nie reagowac na to co ten kretyn wyprawia w sieci?

Ty go bronisz tylko i wylacznie dlatego, ze wyjatkowo agresywnie oczernia PiS
i Kaczynskich.
To co robisz swiadczy tylko o twoim poziomie. Moze chetnie najalbys oprychow, byle zamknac usta swoim przeciwnikom ktorzy pisza demaskuja klamstwa
pelowskie? Metoda politycznej walki w iscie w bolszewickim stylu i nie ma nic
wspolnego z demokracja.

Data: 2011-02-02 01:57:09
Autor: Stultus
W dniu 2011-02-02 01:37, obserwator pisze:

Ile mozna w koncu nie reagowac na to co ten kretyn wyprawia w sieci?

A po co... to tylko sieć i anonimki. Ja się zastanawiam na ile wy, którzy tu całymi dniami dyskutujecie bierzecie to na poważnie, mam wrażenie że zbyt wielu, a to ślepa uliczka. Weźcie się za życie, jak tak dużo czasu poświęcacie polityce w usenecie to "get real" i róbcie to samo w przestrzeni publicznej... (nie dotyczy trolli ofc)

S.

Data: 2011-02-02 01:22:41
Autor: obserwator
Stultus <stultus@vp.nospam.pl> napisał(a):
> [...]

A po co... to tylko sieć i anonimki. Ja się zastanawiam na ile wy, którzy tu całymi dniami dyskutujecie bierzecie to na poważnie, mam wrażenie że zbyt wielu, a to ślepa uliczka. Weźcie się za życie, jak tak dużo czasu poświęcacie polityce w usenecie to "get real" i róbcie to samo w przestrzeni publicznej... (nie dotyczy trolli ofc)

 a co ciebie to obchodzi ? Prosil ciebie ktos o rade? zajmij sie soba.
Grupy sa od tego aby na nich dyskutowac.

Dlaczego akurat pod moim tekstem zamieszczasz tego typu uwagi? Sprawdz sobie ile postow tylko na ta grupe wyslal bekon, a wiesz ile na inne grupy o
tematyce politycznej i wszystkie sa stekiem klamstw oraz oszczerstw. Sprawdz tez ile lat to robi.
Dlaczego jemu nie udzielasz tego typu rad? --

Data: 2011-02-02 09:12:37
Autor: boukun

Użytkownik "obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iia90n$ib0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co za załgany krętacz...

boukun

Data: 2011-02-02 17:48:25
Autor: the_foe
[...]

nie
bede bronil kazdego kogo wladza bedzie meczyc za poglady. A jak ktos pisze ze "the_foe to kurwa i menda" to ja to uznaje za opinie.

--
the_foe

Data: 2011-02-02 10:40:18
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-02 00:23, the_foe pisze:
[...]

Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale w tym procesie chodziło przede wszystkim o pirackie kopie programów komputerowych. Ale mogę się mylić.

PiS i monitorowanie internetu.