PiS i monitorowanie internetu.

Data: 2011-02-01 18:28:24
Autor: ..heÂŽsk..
PiS i monitorowanie internetu.
On Tue, 01 Feb 2011 17:50:59 +0100, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>
wrote:

> W piątek odbędzie się pierwsze posiedzenie parlamentarnego zespołu ds. > monitorowania internetu, w tym między innymi portali politycznych. Kto > podpadnie posłom może liczyć się z zawiadomieniem do prokuratury.   > Nowe "ciało parlamentarne" nosi nazwę Zespół ds. Promocji Wolności > Przekazu i Poszanowania Zasad Dialogu Społecznego w Komunikacji.  http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9036207,PiS_bedzie_monitorowal_internet__Kto_podpadnie___do.html
prosze o pomoc. jak to się kkiedyś nazywało Urząd Kontroli Publikacji i
Widowisk? :-)

 a co z http://deklaracjalodzka.pl ?   juz nie obowiazuje? nie minelo nawet pol roku...

Data: 2011-02-01 18:50:39
Autor: Marek Czaplicki

wrote:

> [...]

Widowisk? :-)

 a co z http://deklaracjalodzka.pl ?
  juz nie obowiazuje? nie minelo nawet pol roku...

myślę, że obowiązuje tylko te ok 6 tys. osób, które ją podpisały. posłowie
PiS chcą wypłynąć na szerokie wody i kontrolować, nadzorować i ścigać
większą rzeszę obywateli. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

PiS i monitorowanie internetu.