PiS inwestuje w górników!

Data: 2017-06-17 11:33:09
Autor: Lepudruk
PiS inwestuje w górników!
https://finanse.wp.pl/narodowa-zrzutka-na-wegiel-wszyscy-zaplacimy-wiecej-za-prad-6134209974073473a

Narodowa zrzutka na węgiel. Wszyscy zapłacimy więcej za prąd. W cieniu
dyskusji nad uszczelnieniem abonamentu radiowo-telewizyjnego trwają prace
nad ustawą, dzięki której wszyscy Polacy zapłacą więcej za prąd. Do
rachunków mamy mieć doliczaną tzw. opłatę mocową, która będzie trafiać do
energetycznych spółek."

Doić! Doić! Doić! No co PiS-owcy? "O takie Polskie walczyliście"? Zrobiono
was w ciula! Barany jedne!

--
Lepudruk

Data: 2017-06-17 02:47:45
Autor: Zenek Kapelinder
PiS inwestuje w gĂłrnikĂłw!
Zmien pizdziak ksywke jak sam sobie odpisujesz.

Data: 2017-06-17 13:17:41
Autor: u2
PiS inwestuje w górników!
Zmien pizdziak ksywke jak sam sobie odpisujesz.

to ty piździak zenek ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-17 18:52:50
Autor: Lepudruk
PiS inwestuje w górników!
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Zmien pizdziak ksywke jak sam sobie odpisujesz.

Zenuś! Chłopie! To ty żyjesz? A ja cie już zywcem w szambie pogrzebałem! Co
tam słychać u zezowatej z kotłowni? Czy to prawda, że naszczała ci na to co
nazywasz fiutem, a ona orzeszkiem ziemnym? No i jak się pracuje na nowym
stanowisku? Potrafisz już operować miotłą i opuszczać łańcuch? Czy wy SB-ecy
macie aż tak cięzko, że musisz dorabiać jako placowy? Zenuś! PiS mimo, że
tak gardłowałes za ich poparciem i omal nie wkręciłeś woźnemu z
Nowogrodzkiej w odbyt zabrał ci połowę emerytury ale Zenuś! Chyba ci te 4800
na łapę wystarcza na zycie na odpowiednim poziomie a ty k..wa nie! Po
śmietnikach łazisz, na 1/2 etatu pracujesz jako stróż!? Zenuś co się z tobą
dzieje!? Ta z kotłowni o alimenty cię podała czy o gwałt? ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-06-17 23:36:07
Autor: prezydent San Escobar
PiS inwestuje w górników!
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Zmien pizdziak ksywke jak sam sobie odpisujesz.

Jak wytłumaczysz to dojenie Polaków podwyżką o 25%? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-17 23:47:37
Autor: u2
PiS inwestuje w górników!
W dniu 17.06.2017 o 23:36, prezydent San Escobar pisze:
Jak wytłumaczysz to dojenie Polaków podwyżką o 25%?

nie no piździak znowu sam sobie odpisujesz:)))))))))))

Data: 2017-06-17 23:52:08
Autor: prezydent San Escobar
PiS inwestuje w górników!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 17.06.2017 o 23:36, prezydent San Escobar pisze:
> Jak wytłumaczysz to dojenie Polaków podwyżką o 25%?

nie no piździak znowu sam sobie odpisujesz:)))))))))))

Widzę piździak dalej cierpisz po paralizatorze w jaja :DDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-18 08:05:27
Autor: Lepudruk
PiS inwestuje w górników!
płatny pachołek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 17.06.2017 o 23:36, prezydent San Escobar pisze:
Jak wytłumaczysz to dojenie Polaków podwyżką o 25%?

nie no piździak znowu sam sobie odpisujesz:)))))))))))

--

Podpytaj Zenusia jak możesz poradzić sobie ze swoją chorobą.

--
Lepudruk

Data: 2017-06-18 08:05:28
Autor: Lepudruk
PiS inwestuje w górników!
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:i58bkc9m9u7t7p1p5plca8np47las16fv34ax.com...
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Zmien pizdziak ksywke jak sam sobie odpisujesz.

Jak wytłumaczysz to dojenie Polaków podwyżką o 25%? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

--

Inflacją i deflacją!
;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
Lepudruk

Data: 2017-06-17 13:22:02
Autor: A. Filip
PiS inwestuje w gĂłrnikĂłw zamiast po europejsku w elektrownie wiatrowe!
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> pisze:
[...]

A napiszesz ile do kurwy nędzy już płacimy więcej za "zielony prąd"
narzucony przez Unię Europejską?

--
A. Filip

Data: 2017-06-17 18:52:18
Autor: Lepudruk
PiS inwestuje w górników
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Możesz cos na temat? Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Zdenerwowałes się bo
zabolało? ;-)))

I nie zmieniaj tematu postów!!!1

--
Lepudruk