PiS jak izba lekarska.

Data: 2010-03-24 19:15:17
Autor: cytryna
PiS jak izba lekarska.
ciach...>
Komentarz

Poseł Kopyciński dziwi się niewiedzy rektor Reginy Renz. A ja się nie dziwię, bo zbyt świeżo jeszcze mam w pamięci, jak Jej Magnificencja, w sposób dotychczas niepraktykowany, w spotach wyborczych udzielała poparcia Przemysławowi Gosiewskiemu. Z list PiS do sejmiku województwa startował także prorektor Jacek Semaniak. Poseł Gosiewski wciąż uważany jest przez władze uniwersytetu za największego dobrodzieja. Do takiego stopnia, że rektor gotowa jest nawet mówić nieprawdę, by ochronić interesy jego partii.

http://wyborcza.pl/1,75248,7694277,PiS_jak_izba_lekarska.html

Artur Borubar

No proszę, PiS jak Izba Lekarska a zwykłego syfa nie moga uleczyć. Nic dziwnego
skoro tematem konferencji było hasło "PODCIERAMY SIĘ PO. Wielu uczetników tak się spieszyło z praktyczna realizacja hasła konferencji, że już w połowie konferencji okupowali toalety UJK dając wyraz miłości do Partii Oprychów.

--

PiS jak izba lekarska.