PiS jak mixt PZPR z KPZR.

Data: 2011-05-19 03:25:41
Autor: cirrus
PiS jak mixt PZPR z KPZR.
# Dryfująca, niespójna partia władzy, która nie satysfakcjonuje nikogo - obwieszcza przed kamerami TV pani profesor socjologii, w obecności mojej ulubionej Moniki Ochrzanik. Odpowiem,  jako antyprofesor  niesocjologii domniemanej, że mnie otóż działalność partii władzy akurat satysfakcjonuje. Burzę więc, jako jednostka, profesorski wywód I wytykam elementarny błąd w rozumowaniu pani profesor, błąd uogólnienia. Błąd prymitywny, dziecięco naiwny. Prostacki. A nazywając rzeczy po imieniu, jest to tania zagrywka propagandowa. Bo pani profesor, do czego nie chce się przyznać, jest propagandowa tubą PiS. Nie widzę w tym nic złego, każdy ma prawo do swojego światopoglądu, do własnych preferencji politycznych. Tylko dlaczego jedną ręką się żegna, a drugą pieści ogon diabła?

   Jej wybór. Być może niektórym tak właśnie żyje się lepiej. Kolejne odkrycie to ocena: Platforma Obywatelska to twór eklektyczny. A więc zbieranina. Zapytam więc: to dobrze, czy źle. Oczywiście źle! Bo partia to powinien być monolit, jak ta skała, opoka wszelkich poczynań i dążeń. Na wzór KPZR i PZPR! A nawet jeszcze lepiej. Bo nowocześnie! A ja wolę dać ludziom możliwość prezentowania swoich intelektualnych możliwości, ujawniania własnych pomysłów i dochodzenia do konkluzji, po niekiedy ostrej, ale szczerej i otwartej rozmowie. Bez konsekwencji wystawiania na aut.

   Pani profesor socjologii ma większe zaufanie do Jarosława Kaczyńskiego, aniżeli do Donalda Tuska. I ja wcale jej się nie dziwię. Jarosław Kaczyński premierem już był, a Donald Tusk dopiero jest. Wprawdzie jest dłużej aniżeli premier Jarosław był, ale nie w tym tkwi istota sprawy. Premier Jarosław budował IV RP, a premier Donald co? Dryfuje! Co więcej używa  do tego dryfu propagandy, która jest prymitywną propagandą sukcesu. Mówiąc wprost strzela sobie w kolano. A czy możliwa jest koalicja Prawa i Sprawiedliwości z Sojuszem Lewicy Demokratycznej? - odważnie zagaiła Monika O. Nie należę do PiS  - odrzekła kokieteryjnie pani profesor socjologii - trudno mi powiedzieć, ale podoba mi się projekt SLD o mniejszościach seksualnych, podoba mi się europoseł Siwiec, więc. zawiesiła filuternie głos Jadwiga Staniszkis. A wszystko wyjaśni się przy urnach wyborczych jesienią. Póki co, niech żyje Jarosław Kaczyński, a ja oddam głos na Donalda Tuska! Do czego namawiam także zaprzyjaźnionych! Hau! Hau! #
Ze strony:
http://tiny.pl/hftvd

--
stevep

Data: 2011-05-19 02:09:52
Autor: HaMMeR
PiS jak mixt PZPR z KPZR.
Co za brednie!!! Ciach!!!
Tylko taki mongol jak ty, inzynieruniu od siedmiu bolesci,
moze takie bzdziochy pastowac na psp!

stevep

Data: 2011-05-19 11:18:01
Autor: Leprechaun
PiS jak mixt PZPR z KPZR.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:d3d7a949-5b05-45a2-8fe4-55ee4843b38ay19g2000yqk.googlegroups.com...
Co za brednie!!! Ciach!!!
Tylko taki mongol jak ty, inzynieruniu od siedmiu bolesci,
moze takie bzdziochy pastowac na psp!

stevep

Powiedz HaMMer za co obito ci buźkę w Szwecji? Powiesz czy ja mam powiedzieć?

BomBel

Data: 2011-05-19 02:26:50
Autor: Hans Kloss
PO jak mixt NSDAP z pedalskim burdelem
On 19 Maj, 11:18, "Leprechaun" <br...@pralnia.tw> wrote:

Powiedz HaMMer
 Powiedz bombel ile ci płacą w burdelu za nadstawianie zadu szwabskim
pedrylom a ile za obciąganie z połykiem.
Powiesz czy ja mam powiedzieć?
J-23

Data: 2011-05-19 11:42:55
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:86b86f71-57bd-4373-836f-fa4b8c8c6301k16g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Hans, to twoja wioska leży bliżej Breslau, a ty  samym masz spore mozliwości w spełnianiu swoich marzeń: obciąganie szwabskim pedrylom z połykiem. Robisz to samo hjeniowi czy on tobie? Nie wstydź się Hans. Opowiedz.

BomBel

Data: 2011-05-19 16:40:03
Autor: heÂŽsk
PO jak mixt NSDAP z pedalskim burdelem
On Thu, 19 May 2011 11:42:55 +0200, "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

Hans, to twoja wioska leży bliżej Breslau, a ty  samym masz spore mozliwości w spełnianiu swoich marzeń: obciąganie szwabskim pedrylom z połykiem. Robisz to samo hjeniowi czy on tobie? Nie wstydź się Hans. Opowiedz.

 sluchaj no gnojku, nie zycze sobie tego typu tekstow.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-19 16:40:02
Autor: heÂŽsk
PiS jak mixt PZPR z KPZR.
On Thu, 19 May 2011 11:18:01 +0200, "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]
> moze takie bzdziochy pastowac na psp!

Powiedz HaMMer za co obito ci buźkę w Szwecji? Powiesz czy ja mam powiedzieć?

 za donoszenie na kolegow z "Solidarnosci". HaMMer to stary ubek.

Data: 2011-05-19 14:37:17
Autor: cirrus
PiS jak mixt PZPR z KPZR.
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:d3d7a949-5b05-45a2-8fe4-55ee4843b38ay19g2000yqk.googlegroups.com...
Co za brednie!!! Ciach!!!
Tylko taki mongol jak ty, inzynieruniu od siedmiu bolesci,
moze takie bzdziochy pastowac na psp!

Nie czytaj to nie na twój ciezki leb.

--
stevep