PiS jebane idioty

Data: 2010-10-07 00:46:57
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
PiS jebane idioty
Gdzie waluta EUR w Polsce i godne zarobki obiecane Polakom do 2009?
Tfu!

Data: 2010-10-07 07:34:09
Autor: Wiesiaczek
PiS jebane idioty

Użytkownik "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009" <obiecanki@cacanki.pl> napisał w wiadomości news:i8iu94$fdh$1speranza.aioe.org...
Gdzie waluta EUR w Polsce i godne zarobki obiecane Polakom do 2009?
Tfu!

Idiotą jest ten co uwierzył głosował na niego. Okaż samokrytykę i daj już spokój z tym euro.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-10-07 10:47:34
Autor: Polok_Prawdziwy
PiS jebane idioty

Użytkownik "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009" <obiecanki@cacanki.pl> napisaÅ&#65533; w wiadomoÅ&#65533;ci news:i8iu94$fdh$1speranza.aioe.org...
> Gdzie waluta EUR w Polsce i godne zarobki obiecane Polakom do 2009?
> Tfu!

IdiotÄ&#65533; jest ten co uwierzyÅ&#65533; gÅ&#65533;osowaÅ&#65533; na niego. Okaż samokrytykÄ&#65533; i daj już spokój z tym euro.

Ta WALUTA my¶li, zejak JE£RO w Polcce wprowadzom, tomu jego polckom ga¿em
wdutkach jewropskich 1:1 pselicom....

PS - dziwiem siem ino, skond takie cimnioki siem bierom - ponosik to jakisik
na³ucyciel jest...

Data: 2010-10-07 07:51:24
Autor: Piotr
PiS jebane idioty

[...]

Ja słyszałem Jogi, że matołki to muszą pielgrzymkę strzelić (niedaleczko bedziesz miał z Sosnowca), na kolanach, do grobu Lecha.
Wtedy spadnie na ciebie deszcz ojrosóf i na dobitkę habilitacja...

PiS jebane idioty