PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))

Data: 2010-05-11 21:30:34
Autor: viper
PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))
sam wymyśliłem he he...

Data: 2010-05-11 21:38:32
Autor: DJ\(Dominik\)
PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))
Hmmm, drap, drap, chrząk, chrząk... ...podmiot liryczny tego wiersza wydaje się być wyraźnie zainspirowany dawnymi hasłami  propagandystów prlowskich, chrząk, chrząk, drap, dram, ehm, ehm.

Głosuj na Bronka, popieraj Tuska,
Będziesz parobkiem u Niemca i Ruska.

Data: 2010-05-11 21:48:29
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "DJ(Dominik)" <djantyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hscbo0$sno$1news.onet.pl...
[...]

Hehe, wolny jak kaszanka w sklepie ;)

Data: 2010-05-11 22:09:13
Autor: viper
[...]

myślę Dominik, że tak naprawdę, gdyby oddac włądzę twoim idolom to po jakimś czasie szczytem marzeń każdego byłoby zapierdzielanie na saksach u Niemców... szkoda że tego już nigdy nie sprawdzimy... a te wszystkie hasełka o pustych lodówkach. o tych niemcach co tylko czyhają by z nas zrobic niewolników, o Polsce solidarnej to czysta gebelsowizna... to było takie wredne kopanie głębokiego rowu w poprzek Polski... Teraz podobno Jarek chce ten rów zasypywac... ale to tylko taka mała dygresja, tak naprawdę teraz to już mam to gdzieś...

Data: 2010-05-11 22:23:15
Autor: marfi
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00002692.4be9b969newsgate.onet.pl...
[...]

  Ja nie wierzę, że on CHCE zasypać ten rów, który sam wykopał - wierzę natomiast, że chce być prezydentem.
  Nie mam zaufania do Kaczyńskich tak samo jak wtedy gdy prezydentem nie był jeszcze Lech Kaczyński.
  Ufam Kaczyńskiemu tak samo jak Kurskiemu czy Bielanowi czyli zero (słownie 0) zaufania.

--
marfi

Data: 2010-05-11 13:35:09
Autor: Charlie delta
[...]

jasne marfi

oto twoja wesoła ferajna

dla przypomnienia

oni rządzą Rzeczpospolitą Polską

http://www.google.pl/images?hl=pl&q=palikot%20z%20penisem&rlz=1R2SKPB_plPL361&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

vivat qrwa POlikmiot  !

Data: 2010-05-12 10:11:09
Autor: marfi
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:d8fa66d2-c4cd-461b-8445-a7b946fecca1e1g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

  Masz czarno-białe widzenie świata  typowe dla partyjniaków - ja jestem antypartyjny, sympatię lub antypatię odczuwam w stosunku do ludzi a nie partii.

--
marfi

Data: 2010-05-11 21:43:20
Autor: marfi
PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00002687.4be9b05anewsgate.onet.pl...
sam wymyśliłem he he...

  Podaj jakieś argumenty inne niż płodność.

--
marfi

Data: 2010-05-11 21:46:18
Autor: viper
> [...]
> sam wymyśliłem he he...

  Podaj jakieś argumenty inne niż płodność.

argumentów brak... dlatego że jestem już mentalnie na emigracji wewnętrznej i olewam politykę i wybory... będę sobie to oglądał jak walkę Pudziana.... a jeżeli już pójdę zagłosowac, to na Jarka, poważnie mówię... nie lubię go ale należy mu się coś za te kopy jakie od losu dostał... ale na pewno nie będzie to żaden obywatelski obowiązek... mam gdzieś obywatelskie obowiązki, wystarczy mi że zapłącę podatki... --

Data: 2010-05-11 13:18:22
Autor: Charlie delta
On 11 Maj, 21:46, "viper" <viper2WYTNI...@op.pl> wrote:
> [...]

żaden obywatelski obowiązek... mam gdzieś obywatelskie obowiązki, wystarczy mi

myslę że jesteś daleko od emigracji wewnętrznej

czujesz że należy postapić przyzwoicie

usłyszałem już od kilku osób podczas akcji zbierania podpisów dla
Jarosława że sumienie nakazuje im po raz pierwszy od wyborów 4 czerwca
89 wyjąć dowód osobisty i oddać głos

ludzie boją się o przyszłość swojego kraju, martwią się o byt swoich
dzieci i wnuków

jeżeli ludziom sumienie pozwoli glosować na Bronisława to ich sprawa

jestem przerazony zachowaniem rządzących moim krajem po dramacie 10
kwietnia

marionetki na gumowych sznureczkach miałyby wiecej do wyrażenia

rządzący moim krajem to bezwolne duchy

błąkają sie jak upiory

Data: 2010-05-11 22:36:34
Autor: viper
PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))

myslę że jesteś daleko od emigracji wewnętrznej

czujesz że należy postapić przyzwoicie

nie nie, czarli... to nie ma nic wspólnego z sumieniem... to tylko takie moje wewnętrzne poczucie sprawiedliwości... myślę że przeciętny człowiek nie jest w stanie sobie wyobrazic tego co Jarka spotkało od losu... jedyne co mogę zrobic ja jako ja na czym mu zależy to oddac na niego głos... i mogę to zrobic tylko dlatego że jestem na emigracji wewnętrznej... bo gdybym myślał w kategoriach dobra Polski to bym głosował na Bronka...

Data: 2010-05-12 01:43:39
Autor: Delfino Delphis
PiS jest jak stonka, g?osuj? na Bronka :)))
viper wrote:

[...]

Czyli innymi słowy masz gdzieś resztę narodu i chcesz im zgotować piekło w imię chorych ideałów.

Data: 2010-05-12 05:59:34
Autor: Marek
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
[...]

Co Ty w ogóle pierdolisz Viper?
Co to takiego nadzwyczajnego, czego nie doświadczają przeciętni ludzie, spotkało Jareczka? Dzien w dzien giną ludzie w roznego rodzaju katastrofach
i są wsrod nich dzieci, rodzenstwo, rodzice, małzonkowie tych co przy zyciu pozostali - jedyna różnica, że Jareczkowi ta tragedia pokrzyzowała jego chore
ambicje. A jak masz zamiar emigrowac wewnetrznie, to przynajmniej nie rozdawaj z litosci ciasteczek. Wybory to nie festiwal dla pokrzywdzonych przez los, nie rób z siebie idioty.

Data: 2010-05-12 06:30:22
Autor: kc
 Marek <azszxz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
że Jareczkowi ta tragedia pokrzyzowała jego chore
ambicje.

Jak diagnozujesz chorą ambicję? Pytam, bo chciałbym wiedzieć czy moja jest zdrowa.

kc

Data: 2010-05-12 08:43:36
Autor: viper
> [...]
ambicje. A jak masz zamiar emigrowac wewnetrznie, to przynajmniej nie rozdawaj z litosci ciasteczek. Wybory to nie festiwal dla pokrzywdzonych przez los, nie rób z siebie idioty.

to mój cyrk i moje małpy... więc wal się... poza tym "w jego oczach zobaczyłem dobro" he he... wiesz oczywiście kogo cytuję... --

Data: 2010-05-12 09:10:11
Autor: skippy

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000026b7.4bea4e18newsgate.onet.pl...

[...]

A ja Ci powiem, że Jarek jest strasznie sponiewierany psychicznie i ma traumę.
Jeśli nie, to strach się bać do czego jest zdolny.

Niestety obydwa przypadki do dyskwalifikacja zawodnika IMO.

Data: 2010-05-12 11:01:04
Autor: totus
viper wrote:

[...]

Jak wygra to sowicie Ci odpłaci. Będziesz zaskoczony.

Data: 2010-05-11 21:55:14
Autor: marfi
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00002689.4be9b40anewsgate.onet.pl...
> [...]

żaden obywatelski obowiązek... mam gdzieś obywatelskie obowiązki, wystarczy mi

  Dziwnie mi brzmi to co piszesz... niby blisko ale i daleko.

--
marfi

Data: 2010-05-11 21:58:47
Autor: viper
> [...]
> że zapłącę podatki...

  Dziwnie mi brzmi to co piszesz... niby blisko ale i daleko.

czy uważasz, że powinienem się tym przejąc? ...

Data: 2010-05-11 22:09:44
Autor: marfi
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000268e.4be9b6f7newsgate.onet.pl...
> [...]
 Dziwnie mi brzmi to co piszesz... niby blisko ale i daleko.

-- marfi

czy uważasz, że powinienem się tym przejąc? ...

Szczerze i bez agitacji?
Bez urazy ale mam to gdzieś :)

--
marfi

Data: 2010-05-11 22:12:40
Autor: viper
PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))

> czy uważasz, że powinienem się tym przejąc? ...

Szczerze i bez agitacji?
Bez urazy ale mam to gdzieś :)

-- marfi

i za to cię lubię...

--

PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))