PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))

Data: 2010-05-11 21:38:32
Autor: DJ\(Dominik\)
PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))
Hmmm, drap, drap, chrząk, chrząk... ...podmiot liryczny tego wiersza wydaje się być wyraźnie zainspirowany dawnymi hasłami  propagandystów prlowskich, chrząk, chrząk, drap, dram, ehm, ehm.

Głosuj na Bronka, popieraj Tuska,
Będziesz parobkiem u Niemca i Ruska.

Data: 2010-05-11 21:48:29
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "DJ(Dominik)" <djantyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hscbo0$sno$1news.onet.pl...
[...]

Hehe, wolny jak kaszanka w sklepie ;)

Data: 2010-05-11 22:09:13
Autor: viper
[...]

myślę Dominik, że tak naprawdę, gdyby oddac włądzę twoim idolom to po jakimś czasie szczytem marzeń każdego byłoby zapierdzielanie na saksach u Niemców... szkoda że tego już nigdy nie sprawdzimy... a te wszystkie hasełka o pustych lodówkach. o tych niemcach co tylko czyhają by z nas zrobic niewolników, o Polsce solidarnej to czysta gebelsowizna... to było takie wredne kopanie głębokiego rowu w poprzek Polski... Teraz podobno Jarek chce ten rów zasypywac... ale to tylko taka mała dygresja, tak naprawdę teraz to już mam to gdzieś...

Data: 2010-05-11 22:23:15
Autor: marfi
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00002692.4be9b969newsgate.onet.pl...
[...]

  Ja nie wierzę, że on CHCE zasypać ten rów, który sam wykopał - wierzę natomiast, że chce być prezydentem.
  Nie mam zaufania do Kaczyńskich tak samo jak wtedy gdy prezydentem nie był jeszcze Lech Kaczyński.
  Ufam Kaczyńskiemu tak samo jak Kurskiemu czy Bielanowi czyli zero (słownie 0) zaufania.

--
marfi

Data: 2010-05-11 13:35:09
Autor: Charlie delta
[...]

jasne marfi

oto twoja wesoła ferajna

dla przypomnienia

oni rządzą Rzeczpospolitą Polską

http://www.google.pl/images?hl=pl&q=palikot%20z%20penisem&rlz=1R2SKPB_plPL361&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

vivat qrwa POlikmiot  !

Data: 2010-05-12 10:11:09
Autor: marfi
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:d8fa66d2-c4cd-461b-8445-a7b946fecca1e1g2000yqe.googlegroups.com...

[...]

  Masz czarno-białe widzenie świata  typowe dla partyjniaków - ja jestem antypartyjny, sympatię lub antypatię odczuwam w stosunku do ludzi a nie partii.

--
marfi

PiS jest jak stonka, głosuję na Bronka :)))