PiS już dziś wygrywa jesienne wybory

Data: 2019-05-30 21:42:00
Autor: boukun
PiS już dziś wygrywa jesienne wybory
Powtórka z emerytury plus? 500+ na pierwsze dziecko może zmienić się w 1500+

Trzynasta emerytura się sprawdziła. Wypłacenie jej w miesiącu wyborów pozwoliło PiS te wybory wygrać. Podobny manewr czeka nas przed jesiennymi wyborami parlamentarnymi - zamiast 500+ będzie miesiąc 1500+.

Ponad 10 mln emerytów i rencistów otrzymało w maju razem ze standardowym świadczeniem "trzynastkę". Termin nie był przypadkowy. Każdy z uprawnionych swoje 1100 zł brutto, czyli około 888 zł "na rękę", otrzymał najpóźniej na dwa dni przed majowymi wyborami do Parlamentu Europejskiego, a te skończyły się przytłaczającym zwycięstwem ekipy rządzącej.

Wiele wskazuje na to, że na "podobny manewr" Prawo i Sprawiedliwość zdecyduje się przed jesiennymi wyborami parlamentarnymi. Jarosław Kaczyński rozszerzenie programu 500+ na każde dziecko w rodzinie zapowiedział jeszcze w lutym, ale odpowiednią ustawę prezydent podpisał dopiero w maju. W efekcie zacznie obowiązywać od 1 lipca, ale to nie znaczy, że rodzice już w lipcu zobaczą pieniądze.

Dokument jest bowiem tak skonstruowany, że możliwe będzie wypłacenie pieniędzy z opóźnieniem. Np. dopiero we wrześniu z wyrównaniem od 1 lipca. To oznacza przelew w wysokości 1500 zł na kilka tygodni przed wyborami do Sejmu i Senatu, które muszą odbyć się pomiędzy 12 października a 12 listopada. Możliwe zatem są daty: 13, 20, 27 października lub 3, 10 lub listopada. Dzień wybierze i ogłosi prezydent.

https://www.money.pl/gospodarka/powtorka-z-emerytury-plus-500-na-pierwsze-dziecko-moze-zmienic-sie-w-1500-6386661179889793a.html

24 min. temu

JB
No i dobrze, niech lepiej płaci niż miałby ukraść ...

Data: 2019-05-30 13:48:39
Autor: Jacek Bialy
PiS już dziś wygrywa jesienne wybory
Ja tam przestałem na nich głosować - właśnie dlatego, że rozdają kasę, zamiast przeznaczać ją na obronę. Gdybyśmy mieli parasol ochronny przynajmniej nad polskimi niebem, to im by się lepiej rozmawiało i z Europką, i z Żydkami (z człowiekiem uzbrojonym inaczej się rozmawia..)

JB

Data: 2019-05-30 23:03:51
Autor: boukun
Użytkownik "Jacek Bialy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Ja tam przestałem na nich głosować - właśnie dlatego, że rozdają kasę, zamiast przeznaczać ją na obronę.
JB
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ha, ha, ha, to by było wyrzucanie pieniędzy w błoto. Zamiast dawać na wojsko, trzeba dawać dla ludzi i każdemu dorosłemu kałasznikowa, wtedy wróg na pewno nigdy do nas nie wejdzie, ani nie wyjdzie :)

boukun

Data: 2019-05-30 14:19:25
Autor: Jacek Bialy
PiS już dziś wygrywa jesienne wybory
  -- trzeba dawać dla ludzi i każdemu dorosłemu kałasznikowa, --

Ty masz schron atomowy boukun? Bo jak nie masz, to po co ci kałach?
JB

Data: 2019-05-31 08:00:49
Autor: boukun
[...]

Więc sam widzisz, że do niczego Polsce nie jest potrzebne uzbrojenie... Atomówki nikomu nic nie przyniosą...

boukun

Data: 2019-05-31 00:44:38
Autor: Jacek Bialy
[...]

A juści widzę, żeś pusta pała - ale Ojczyznę kochasz, to wytłumaczę po ludzku:
Polski dom musi mieć Patriota na strychu i kałacha w piwnicy. I jedno, i drugie Bohun - rozumiesz?  Po co ci Patriot, kiedy wróg wchodzi przez okienko?  A co ci po kałachu, gdy zobaczysz grzyba?

JB

Data: 2019-05-31 10:59:10
Autor: boukun
PiS już dziś wygrywa jesienne wybory
Użytkownik "Jacek Bialy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
  -- trzeba dawać dla ludzi i każdemu dorosłemu kałasznikowa, -- Ty masz schron atomowy boukun? Bo jak nie masz, to po co ci kałach?
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Patriota, możesz sobie w dupę wsadzić, to jest tylko okradanie polskiego narodu na rzecz wspierania usrańskiej gospodarki....
Lepiej rozdać bezdomnym pieniądze, iż kupować szrot z Izraela, Niemiec i USA...

boukun

Data: 2019-05-31 04:12:17
Autor: Jacek Bialy
PiS już dziś wygrywa jesienne wybory
Ty w poniemieckim domu mieszkasz, czy tylko na poniemieckiej działce? Bo oni - wiesz - mają wszystkie te hipoteki równiutko poukładane, tylko jeszcze ogarów ze smyczy nie spuścili...

   -- - Lepiej rozdać bezdomnym pieniądze -- -

Nu - i oni przyjdą pod twój dom, służyć nowym panom.  Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-05-31 18:06:55
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ja mam swój dom, wybudowany własnymi rękami...

boukun

Data: 2019-05-31 09:28:02
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu - dobry Murzyn...

Data: 2019-05-31 20:20:20
Autor: Cutivate
W dniu 2019-05-31 o 18:13, boukun pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No może i wybudowany swoimi rękami. Pytanie podstawowe na czyim gruncie?

Data: 2019-05-31 20:27:15
Autor: boukun
Użytkownik "Cutivate"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Akurat zdążyłem przekształcić wieczyste użytkowanie we własność ładnych parę lat temu, jak jakiś czas istniała ustawa przekształceniowa. Od tego roku obowiązuje nowa, ale warunki są dużo gorsze :)

boukun

Data: 2019-05-31 12:10:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 31 maja 2019 20:27:21 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]
>
> JB
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
>
> Ja mam swój dom, wybudowany własnymi rękami...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Słuszną linie ma nasza Partia!

--
Bruno

Data: 2019-05-31 23:34:35
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]
>
> JB
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
>
> Ja mam swój dom, wybudowany własnymi rękami...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

PO nie miała odwagi takiej wprowadzić, chcieli nas całkiem sprzedać Niemcom...

boukun

Data: 2019-05-30 23:33:46
Autor: dantes
Dnia Thu, 30 May 2019 23:03:51 +0200, boukun napisał(a):

[...]

To by się nawet zgadzało...
Używany kałach na wyprzedaży to 600 i jeszcze zostaje ponad dwie stówki na pestki.
a "pozbawiony cech bojowych" ok. 1400
[ceny sprzed ok 4 lat]

Zatem emeryci już w zasadzie "uzbrojeni"... ;)

A przed wyborami do grona dołączy każda rodzina z 1+ dzieckiem.

Jak dziadki żyją to w rodzinie min 3 kałachy
a w porywach do 5-ciu...
w tym jeden pozbawiony cech bojowych coby dziecko sobie  krzywdy nie zrobiło
a przyzwyczajało się już od "malenkosci"... ;)

No i jeszcze "terytorialsi", co to ćwiczą "bicka"
na wałach, przerzucając worki z piachem. Trzeba tylko "napisać odpowiednią ustawę"... i, kurwa, "jesień średniowiecza".

;)

Data: 2019-05-31 00:24:16
Autor: Jacek Bialy
PiS już dziś wygrywa jesienne wybory
  -- No i jeszcze "terytorialsi", co to ćwiczą "bicka"
na wałach, przerzucając worki z piachem. -- -

Ćwiczą, ćwiczą...   A jakby co, to będą komu trzeba rozdawać kałachy.

JB

Data: 2019-05-31 07:28:31
Autor: Pajdak
świniopas  "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:qcpbm9$6p8$1gioia.aioe.org...
Powtórka z emerytury plus? 500+ na pierwsze dziecko może zmienić się w 1500+

Co tak cienko! Proponuje 2000+. 2500+, 3000+, "dla kogo jest ten wywiad? To bez kozery..." 5000+, 10000+

Pytanie dodatkowe: ile kosztowała podatników ucieczka PiS do Brukseli?

--
Pajdak

PiS już dziś wygrywa jesienne wybory