PiS kładzie łapę na emerytach

Data: 2017-02-13 20:06:09
Autor: Pajdak
PiS kładzie łapę na emerytach
http://tinyurl.com/jn2xj4k

Odprowadzasz składki emerytalne do ZUS? Być może niedługo przestanie mieć to
sens. Rząd zamierza zmienić prawo. Tylko osoby, które będą w stanie
udowodnić, że opłacały składki przez 15 lat dostaną świadczenia. Co z tymi,
którym nie uda się uzbierać tego minimalnego stażu? Po prostu stracą
pieniądze. Państwo je zabierze."

I da Rydzykowi! Dojna zmiana!

--
Lepudruk

Data: 2017-02-14 06:49:08
Autor: Dark ice

Użytkownik "Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:o7t03j$1f16$4gioia.aioe.org...
[...]

K...wa mać! Po jaki grzyb w takim razie płacić składki emerytalne skoro PiS kładzie na nich łapę? Oddajcie mi moje pieniądze i nie chce was znać od zaraz, a nie za 15 lat.

CL

PiS kładzie łapę na emerytach