PiS kocha KOD

Data: 2016-05-30 15:02:04
Autor: Pajdak
PiS kocha KOD
http://tinyurl.com/ktosieboikodu

"Nigdy w życiu nie spodziewałem się, że Wiadomości TVPiS będą mnie cytować
jako autorytet, a pan Zybertowicz będzie mi wkładał w usta własne
interpretacje i opinie. To fascynujące" - napisał na stronie Komitetu Obrony
Demokracji jego lider Mateusz Kijowski, komentując reakcje na jego krytyczne
słowa o Platformie Obywatelskiej."

PiS pokocha każdego kto krytycznie wyrazi się o PO, a każdemu:
http://tinyurl.com/obcieciefiuta !!!

--
Lepudruk

Data: 2016-05-30 15:25:51
Autor: Lord Donald
PiS kocha KOD
W dniu 30.05.2016 o 15:02, Pajdak pisze:
[...]

To nie problem kto krytycznie. Problem w tym że o PO nie da się wyrazić dobrze. To odsunięta od koryta banda zdrajców Polski i pospolitych złodziei. Co można o nich dobrego powiedzieć? To że źle mówię o bandytach PO to nie znaczy że popieram PiSuarów, jak to jest w demagogi POsrańców. To że POsrańcy przegrali wybory to nie znaczy że PiSuary byli że tak dobrzy, tylko że już byli tak źli że byle żul z pod budki z piwem był by dla nich sporą alternatywą w oczach Polaków. Co do PiSuarów to odpukać w niemalowane pomijając klecholizodupstwo to nie można na razie nic złego powiedzieć, oby tak dalej, a czy będzie można powiedzieć coś dobrego i utrzymają się to zobaczymy, jeszcze na to jest za wcześnie. POsrańcy nie powinni już wrócić nigdy do władzy, ta szuja powinna po prostu zawisnąć, a jak PiSuary po 4 latach bedą rządzić podobnie to powinni wisieć po swoich poprzednikach na tych samych drzewach. Dopiero jak oszuści będą srać w gacie z obawy przed odpowiedzialnością za swoje rządy to dopiero możemy liczyć na jaką kolwiek poprawę w kraju.

Data: 2016-05-30 07:59:49
Autor: mrbluesky.pl
PiS kocha KOD
Kiedy oPOzycja zrozumie ze KODy i inne tam PO(d)chody sa na reke i wode na mlyn PISowi? POki nie rozumieja znaczy tepaki. Konstruktywnosc oPOzycji to jedyny sPOsob zeby zyskiwala POparcie kosztem Pisu, ale czy im na to wystarczy oleju we lbach...? Watpie. Wychowani PO to zeby psuc, nie POtrafia wsPOltworzyc i tak im juz zapewne zostanie... ;)

Data: 2016-05-31 08:56:14
Autor: Ciemny Lód
PiS kocha KOD

Użytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisał w wiadomości news:66f29418-6838-4824-88de-f67b9c404c50googlegroups.com...
[...]

POnieważ POważnie trzeba POwiedzieć, że twoja POstawa jest PrOobywatelska i takich jak ty POlsce POtrzeba POnieważ jesteście POlskimi PatriOtami, solą tej ziemi i jej PrzyszłOścią. POstaraj się napisać dziś jeszcze coś POdobnego na temat KOD i PO a prezes cię ozłoci jako rzadkiej wody debila.

CL

Data: 2016-05-31 09:20:11
Autor: Lord Donald
PiS kocha KOD
Nie zrozumieją nigdy. Ich celem jest objęcie władzy za wszelka cenę i lobbowanie zachodnich żydokorporacji do tego zostali powołani i dla tego są finansowani przez Fryców i Angoli. Te silne państwa aby być potęgami gospodarczymi muszą mieć kilka państw podległych które na te potęgi pracują i od tego mają marionetkowe rządy takie jak PO, które są gotowe zrobić wszystko aby te państwa były podległe. Czasy kiedy wchodził obcy okupant dawno minęły, to była zła strategia, zawsze rodziła powstania i bunty, lepiej się okupuje narody gdy wmawia im się że rządzi się sam, a nędza wynika z własnych decyzji, a skrycie wprowadza się podległą sobie autorytarną klikę. POsrańcy są właśnie gwarantem niemieckiego okupanta dającym im prawo do wyzysku naszego kraju, i do niewolniczej siły roboczej. Są przez nich finansowani i wspierani, mają gwarancje ochrony, nie boją się niczego i do puki pozwalamy im niszczyć nasz kraj to będą to robić, nie ważne czy są przy korycie czy obok, nie wygina dopóki finansuje ich obce państwo. Jako kraj nie wygramy z okupacją dopóki POsrańcy i ich satelity są u nas w kraju, będą go niszczyć bo taki mają cel.

PiS kocha KOD