Data: 2010-12-06 13:04:04 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
PiS komentuje wybory samorządowe | |
,-- -- [ ]
| ?Liczyliśmy oczywiście na lepszy wynik, ale trzeba wziąć pod uwagę to, że w PiS-ie w ostatnich dniach kampanii wyborczej doszło do podziału, wyjścia z partii grupy naszych działaczy, powstania nowej formacji. To na pewno osłabiło nasz wynik wyborczy, dlatego mamy dzisiaj to, co mamy? - powiedział PAP Lipiński. `-- -- ,-- -- [ ] | ?Mamy dużą grupę stałych wyborców, którzy popierają nas bez względu na to, co się wokół nas dzieje. Ostatnie wybory prezydenckie pokazały, że możemy dojść nawet do poziomu około 50 proc. poparcia. Będziemy z tego wyciągali wnioski przed wyborami parlamentarnymi. Jestem tutaj optymistą, zrobię wszystko, żeby wynik Prawa i Sprawiedliwości był jak najlepszy? - zadeklarował Lipiński. `-- -- http://www.pis.org.pl/article.php?id=18111 skoro tak dobrze PiS wypadło w wyborach prezydenckich to dlaczego pozbyli się min koleżanki partyjnej, dzięki której ten wynik osiągnięto? przegrana na własne życzenie? -- 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67... |
|
Data: 2010-12-06 14:22:08 | |
Autor: Tomy M. | |
PiS komentuje wybory samorzÄ dowe | |
W dniu 2010-12-06 13:04, Marek Czaplicki pisze:
| ?Mamy duĹźÄ grupÄ staĹych wyborcĂłw, ktĂłrzy popierajÄ nas bez wzglÄdu na to, co siÄ JarosĹaw KaczyĹski moĹźe jutro wypiÄ Ä dupÄ i nasraÄ na mĂłwnicÄ a jego elektorat go nie opuĹci. Im wiÄcej zĹego o nim mĂłwi WSI24 i GWno tym bardziej bÄdÄ na niego gĹosowaÄ. Faceta moĹźna siÄ pozbyÄ tylko go mordujÄ c. ....reszta bzdetĂłw na te tematy to pierdolenie i propaganda. JeĹźeli ktoĹ uwaĹźa inaczej to jest politycznym debilem. -- Tomy M. "Patriotyzm nie ma nic wspĂłlnego z konserwatyzmem. Co wiÄcej jest on przeciwieĹstwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem ĹÄ czÄ cym przeszĹoĹÄ i przyszĹoĹÄ. Ĺťaden prawdziwy rewolucjonista nie byĹ internacjonalistÄ " â George Orwell |
|
Data: 2010-12-06 14:27:53 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
PiS komentuje wybory samorządowe | |
Tomy M. pisze w poniedziałek, 6 grudnia 2010 14:22, na grupie pl.soc.polityka:
Jarosław Kaczyński może jutro wypiąć dupę i nasraćmasz rację co do twardego elektoratu. dotyczy to jednak każdej, w miarę masowej partii. aby jednak wygrać wybory w Polsce trzeba zdobyć głosy zarówno należące do niezdecydowanych jak i, może się udać, konkurencji politycznej. z twardym elektoratem można być tylko, jak wskazują osiągnięcia PiS liczącą się opozycją. co do zdolności koalicyjnej PiS nie będę się wypowiadał. wyborcy którzy "tym bardziej" będą glosować dysponują każdy tylko jednym głosem i nie ma tu znaczenia siła naciskania długopisu na karcie do głosowania. :) -- 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67... |
|
Data: 2010-12-06 14:53:41 | |
Autor: Tomy M. | |
PiS komentuje wybory samorzÄ dowe | |
W dniu 2010-12-06 14:27, Marek Czaplicki pisze:
masz racjÄ co do twardego elektoratu. dotyczy to jednak kaĹźdej, w miarÄ masowej Nie nie rozmyĹlam i nie dedukuje w tym co napisaĹem wyĹźej. JA STWIERDZAM FAKTY, a z faktami dyskutowaÄ nie sposĂłb. Ale mogÄ trochÄ powróşyÄ jeĹli chcesz: PIS zostanie SUPER TWARDÄ I NAJWIÄKSZÄ OPOZYCJÄ przez najbliĹźsze 3-5 lat. KaĹźdy wyborca ktĂłry zawiedzie siÄ na PO, PSL i SLD przejedzie do PIS. Dlatego dotyczy to SLD bo ta partia zawierajÄ c sojusze z PO w sejmikach i radach miast przestanie byÄ opozycjÄ . W PIS taki nowy elektorat zostanie ZACEMENTOWANY I UODPORNIONY NA JAKÄKOLWIEK PROPAGANDÄ. Po 5 latach PIS poĹÄ czony z skrajnÄ prawicÄ (WSZECHPOLACY, ONR itp.) bÄdzie juĹź najmocniejszÄ i do tego ultraradykalnÄ partiÄ prawicowÄ , wygra wybory w doskonaĹym stylu. PIS majÄ c taki elektorat nie bÄdzie siÄ juĹź baĹ "hakĂłw" i dosĹownie wyrĹźnie w pieĹ przeciwnikĂłw politycznych. Pozamyka ich do wiÄzieĹ. To moja wróşba na najbliĹźsze 10 lat. I nie oceniam tutaj czy to dobrze dla kraju Ĺźe ultraprawica zdobÄdzie wĹadzÄ, bo tego nie wiem. PrzewidujÄ rĂłwnieĹź powrĂłt Leppera po tym jak PSL wyjebie rolnikĂłw w powietrze :-) -- Tomy M. "Patriotyzm nie ma nic wspĂłlnego z konserwatyzmem. Co wiÄcej jest on przeciwieĹstwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem ĹÄ czÄ cym przeszĹoĹÄ i przyszĹoĹÄ. Ĺťaden prawdziwy rewolucjonista nie byĹ internacjonalistÄ " â George Orwell |
|
Data: 2010-12-06 16:03:26 | |
Autor: utrOne | |
PiS komentuje wybory samorzÄ dowe | |
W dniu 2010-12-06 14:53, Tomy M. pisze:
PIS zostanie SUPER TWARDÄ I NAJWIÄKSZÄ OPOZYCJÄ przezja rozumiem, ze twoj styl "kwiecisty" ma byc docelowo ironiczny? aha, chyba nie - to przeciez Tomy M. kolego, ja Ci powiem tak: juz dawno zawiodlem sie na PO, PSL, SLD, a nawet na JKM i innych pomniejszych, a pomimo tego nie "przeszedlem" i zamierzam "przejsc" - jak to raczyles byles ujac - do PiS. podejrzewam, ze podobny poglad na rzeczywistosc nie jest obcy wielu innym (jesli nie wiekszosci) Polakow. Wystarczy przytoczyc statystyki wyborcze (frekwencja). dobranoc. -- -- -- -- -- -- -- -- - Pozdro ..utr1 |
|
Data: 2010-12-06 20:13:20 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
PiS komentuje wybory samorządowe | |
Tomy M. pisze w poniedziałek, 6 grudnia 2010 14:53, na grupie pl.soc.polityka:
JA STWIERDZAM FAKTY, a z faktami dyskutować nie sposób.to przytocz jakieś fakty na poparcie tezy, że przegrana jest w rzeczywistości wygraną. może ja stwierdzę fakt. prezes wie, że Polacy są zapamiętałymi kibicami piłkarskimi, reprezentacja w kopanej dostaje baty, mimo to kibice dalej chodzą na mecze "ligowe" i z nudów przy ogladaniu "meczy" naparzają się miedzy sobą. dlatego nalezy zrobić wszystko, żeby a) nasi kibice uczestniczyli w wyborach b) kibice drużyny przeciwnej znudzili się i przestali chodzić na wybory c) większa obecność naszych przy urnach przełoży się na wygraną w wyborach. p.s. PiS wydaje się, że są mistrzami świata w kreowaniu "spiskowej teorii dziejów" i tłumaczeniu przegranych jako winy "innych" i dlatego wykreowali ostatnio "grupę panowania". ale ja po paru głębszych nie takie teorie mogę "stworzyć" :) -- - 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67... |
|
Data: 2010-12-06 16:02:07 | |
Autor: cyc | |
PiS komentuje wybory samorządowe | |
Niech zgadne !!.
Wybory zostaly sfalszowane ? . cyc |
|
Data: 2010-12-06 17:49:59 | |
Autor: Azor jest pedałem | |
PiS komentuje wybory samorządowe | |
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał
Niech zgadne !!. Nie!!! Konus wygrał! Przemysław Warzywny -- "Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat." |
|