Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   PiS komentuje wybory samorzÄ…dowe

PiS komentuje wybory samorzÄ…dowe

Data: 2010-12-06 14:22:08
Autor: Tomy M.
PiS komentuje wybory samorzÄ…dowe
W dniu 2010-12-06 13:04, Marek Czaplicki pisze:

| ?Mamy dużą grupę stałych wyborców, którzy popierają nas bez względu na to, co się
wokół nas dzieje. Ostatnie wybory prezydenckie pokazały, że możemy dojść nawet do
poziomu około 50 proc. poparcia. Będziemy z tego wyciągali wnioski przed wyborami
parlamentarnymi. Jestem tutaj optymistą, zrobię wszystko, żeby wynik Prawa i
Sprawiedliwości był jak najlepszy? - zadeklarował Lipiński.

Jarosław Kaczyński może jutro wypiąć dupę i nasrać
na mównicę a jego elektorat go nie opuści.
Im więcej złego o nim mówi WSI24 i GWno tym
bardziej będą na niego głosować.
Faceta można się pozbyć tylko go mordując.

....reszta bzdetów na te tematy to pierdolenie i propaganda.
Jeżeli ktoś uważa inaczej to jest politycznym debilem.


--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-06 14:27:53
Autor: Marek Czaplicki
PiS komentuje wybory samorz±dowe
Tomy M. pisze w poniedzia³ek, 6 grudnia 2010 14:22, na grupie pl.soc.polityka:
Jaros³aw Kaczyñski mo¿e jutro wypi±æ dupê i nasraæ
na mównicê a jego elektorat go nie opu¶ci.
Im wiêcej z³ego o nim mówi WSI24 i GWno tym
bardziej bêd± na niego g³osowaæ.
Faceta mo¿na siê pozbyæ tylko go morduj±c.
masz racjê co do twardego elektoratu. dotyczy to jednak ka¿dej, w miarê masowej
partii. aby jednak wygraæ wybory w Polsce trzeba zdobyæ g³osy zarówno nale¿±ce do
niezdecydowanych jak i, mo¿e siê udaæ, konkurencji politycznej. z twardym
elektoratem mo¿na byæ tylko, jak wskazuj± osi±gniêcia PiS licz±c± siê opozycj±. co
do zdolno¶ci koalicyjnej PiS nie bêdê siê wypowiada³.
wyborcy którzy "tym bardziej" bêd± glosowaæ dysponuj± ka¿dy tylko jednym g³osem i nie
ma tu znaczenia si³a naciskania d³ugopisu na karcie do g³osowania. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-06 14:53:41
Autor: Tomy M.
PiS komentuje wybory samorzÄ…dowe
W dniu 2010-12-06 14:27, Marek Czaplicki pisze:

masz rację co do twardego elektoratu. dotyczy to jednak każdej, w miarę masowej
partii. aby jednak wygrać wybory w Polsce trzeba zdobyć głosy zarówno należące do
niezdecydowanych jak i, może się udać, konkurencji politycznej. z twardym
elektoratem można być tylko, jak wskazują osiągnięcia PiS liczącą się opozycją. co
do zdolności koalicyjnej PiS nie będę się wypowiadał.
wyborcy którzy "tym bardziej" będą glosować dysponują każdy tylko jednym głosem i nie
ma tu znaczenia siła naciskania długopisu na karcie do głosowania. :)

Nie nie rozmyślam i nie dedukuje w tym co napisałem wyżej.
JA STWIERDZAM FAKTY, a z faktami dyskutować nie sposób.

Ale mogę trochę powróżyć jeśli chcesz:

   PIS zostanie SUPER TWARDÄ„ I NAJWIĘKSZÄ„ OPOZYCJÄ„ przez
najbliższe 3-5 lat.
Każdy wyborca który zawiedzie się na PO, PSL i SLD przejedzie do PIS.
Dlatego dotyczy to SLD bo ta partia zawierajÄ…c sojusze
z PO w sejmikach i radach miast przestanie być opozycją.
W PIS taki nowy elektorat zostanie ZACEMENTOWANY I UODPORNIONY NA
JAKĄKOLWIEK PROPAGANDĘ.
   Po 5 latach PIS poÅ‚Ä…czony z skrajnÄ… prawicÄ… (WSZECHPOLACY, ONR itp.)
będzie już najmocniejszą i do tego ultraradykalną partią prawicową,
wygra wybory w doskonałym stylu.
   PIS majÄ…c taki elektorat nie bÄ™dzie siÄ™ już baÅ‚ "haków"
i dosłownie wyrżnie w pień przeciwników politycznych.
Pozamyka ich do więzień.

To moja wróżba na najbliższe 10 lat. I nie oceniam tutaj czy
to dobrze dla kraju że ultraprawica zdobędzie władzę, bo tego
nie wiem.

Przewiduję również powrót Leppera po tym jak PSL
wyjebie rolników w powietrze :-)


--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-06 16:03:26
Autor: utrOne
PiS komentuje wybory samorzÄ…dowe
W dniu 2010-12-06 14:53, Tomy M. pisze:
PIS zostanie SUPER TWARDĄ I NAJWIĘKSZĄ OPOZYCJĄ przez
najbliższe 3-5 lat.
Każdy wyborca który zawiedzie się na PO, PSL i SLD przejedzie do PIS.
Dlatego dotyczy to SLD bo ta partia zawierajÄ…c sojusze
z PO w sejmikach i radach miast przestanie być opozycją.
W PIS taki nowy elektorat zostanie ZACEMENTOWANY I UODPORNIONY NA
JAKĄKOLWIEK PROPAGANDĘ.
   Po 5 latach PIS poÅ‚Ä…czony z skrajnÄ… prawicÄ… (WSZECHPOLACY, ONR itp.)
będzie już najmocniejszą i do tego ultraradykalną partią prawicową,
wygra wybory w doskonałym stylu.
   PIS majÄ…c taki elektorat nie bÄ™dzie siÄ™ już baÅ‚ "haków"
i dosłownie wyrżnie w pień przeciwników politycznych.
Pozamyka ich do więzień.
ja rozumiem, ze twoj styl "kwiecisty" ma byc docelowo ironiczny? aha, chyba nie - to przeciez Tomy M.

kolego, ja Ci powiem tak:
juz dawno zawiodlem sie na PO, PSL, SLD, a nawet na JKM i innych pomniejszych, a pomimo tego nie "przeszedlem" i zamierzam "przejsc" - jak to raczyles byles ujac - do PiS.
podejrzewam, ze podobny poglad na rzeczywistosc nie jest obcy wielu innym (jesli nie wiekszosci) Polakow. Wystarczy przytoczyc statystyki wyborcze (frekwencja).

dobranoc.

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro
..utr1

Data: 2010-12-06 20:13:20
Autor: Marek Czaplicki
PiS komentuje wybory samorz±dowe
Tomy M. pisze w poniedzia³ek, 6 grudnia 2010 14:53, na grupie pl.soc.polityka:
JA STWIERDZAM FAKTY, a z faktami dyskutowaæ nie sposób.
to przytocz jakie¶ fakty na poparcie tezy, ¿e przegrana jest w rzeczywisto¶ci
wygran±. mo¿e ja stwierdzê fakt. prezes wie, ¿e Polacy s± zapamiêta³ymi kibicami
pi³karskimi, reprezentacja w kopanej dostaje baty, mimo to kibice dalej chodz± na
mecze "ligowe" i z nudów przy ogladaniu "meczy" naparzaj± siê miedzy sob±. dlatego
nalezy zrobiæ wszystko, ¿eby a) nasi kibice uczestniczyli w wyborach b) kibice
dru¿yny przeciwnej znudzili siê i przestali chodziæ na wybory c) wiêksza obecno¶æ
naszych przy urnach prze³o¿y siê na wygran± w wyborach.
p.s. PiS wydaje siê, ¿e s± mistrzami ¶wiata w kreowaniu "spiskowej teorii dziejów" i
t³umaczeniu przegranych jako winy "innych" i dlatego wykreowali ostatnio "grupê
panowania". ale ja po paru g³êbszych nie takie teorie mogê "stworzyæ" :)
-- -
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

PiS komentuje wybory samorzÄ…dowe

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona