PiS-komuna

Data: 2016-06-17 06:24:23
Autor: Ciemny Lód
PiS-komuna
http://skroc.pl/piskomunapis

Sąd, na wniosek polityka PiS Edmunda Krasowskiego, zabronił publikacji i
sprzedaży książki "Fakt. tak było naprawdę" Grzegorza Jankowskiego, byłego
redaktora naczelnego "Faktu".

Chodzi wydarzenie z 2005 roku, kiedy - zdaniem Jankowskiego - policja
złapała polityka pijanego za kółkiem."

Tuż przed wyborami 2005 roku zadzwoniłna moim biurku telefon.- Dzień dobry,
tu Jarosław Kaczyński, mam do pana prośbę.- Słucham, panie prezesie.-
Policja właśnie złapała Edmunda Krassowskiego, naszego posła z Elbląga, jak
po kilku głębszych prowadził samochód.- Ooooo! To się nadaje na pierwszą
stronę.- No właśnie, proszę pana, nigdy tego nie czyniłem i dziś robię
wyjątek. No więc proszę pana, żeby pan o tym nie pisał."

Krasulski jest politykiem Prawa i Sprawiedliwości i posłem już czwartą
kadencję. W 2005 roku został skazany za prowadzenia samochodu w stanie
nietrzeźwości."

Jak było tak zostało. Kolesiostwo, nepotyzm, "to mówię JA, 1-wszy sekrtarz
PARTII". PRL-pis.

CL

PiS-komuna