PiS-łgarze

Data: 2016-03-10 07:38:21
Autor: Pajdak
PiS-łgarze
http://www.fakt.pl/Wdowa-po-funkcjonariuszu-BOR-Maz-do-mnie-nie-dzwonil,artykuly,85089,1.html

Gazeta twierdziła, że ma nagrania i bilingi z rozmowy. Jednak gdy wdowa po Jacku Surówce chciała je od nich dostać, dziennikarz zaprzeczył, że coś takiego jest w jego dyspozycji.

- Rozmawiałam ze współautorem tego tekstu. Najpierw twierdził, że ma nagranie tej rozmowy, potem, ze to była wymiana informacji przez maila z innym dziennikarzem. Podczas drugiej rozmowy obiecał, że prześle mi tego maila. W czasie trzeciej rozmowy wyparł się wszystkiego. Nie ma żadnego maila. Jedyną prawdą w całym artykule jest to, że skontaktowano się z innym bratem mojego męża, który powiedział, że taki fakt nie miał miejsca - dodała.

Łuczak-Surówka w rozmowie z Jarosławem Kuźniarem wyznała też, że nie rozumie, dlaczego wykorzystuje się tragedię smoleńską w celach politycznych."

To proste, chcą z jednego safanduły zrobic bohatera. Pozostali to tylko tło tej rozgrywki.

--
Lepudruk

PiS-łgarze