PiS mści się na Trójmieście za Tuska

Data: 2017-03-12 13:11:37
Autor: Tomasz Chmielewski
PiS mści się na Trójmieście za Tuska
http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,21485681,to-juz-pewne-z-s6-powstanie-tylko-fragment-trasy-kaszubskiej.html

Za kilka tygodni ruszy przetarg na projekt i budowę części
trasy S6. Powstanie jednak tylko jej fragment z Gdyni do
Bożegopola. Na połączenie Trójmiasta z Lęborkiem, ani tym
bardziej Słupska, nie ma szans.

Nie będzie ziemia, która wydała Tuska, mieć dróg!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-12 10:37:54
Autor: Kris
W dniu niedziela, 12 marca 2017 05:11:39 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
[...]

Ale sam piszesz że od Gdyni droga będzie
Lębork czy Słupsk to nie Trójmaisto
Gubisz się w Swojej radosnej twórczości
PS
Zauważyłem dziwną prawidłowość- praktycznie w każdym Twoim pocie pojawia się nijaki Pajdak słodząc Tobie. Kolega po fachu czy inny "rodzic b" wg nomenklatury unijnej?

Data: 2017-03-13 02:47:04
Autor: Tomasz Chmielewski
PiS mści się na Trójmieście za TusQ1|BF
Chmielewski napisał:
[...]

A gdzie ty wyczytałeś, że S6 biegnie tylko przez Trójmiasto? O_o

PS Zauważyłem dziwną prawidłowość- praktycznie w każdym Twoim pocie
pojawia się nijaki Pajdak słodząc Tobie. Kolega po fachu czy inny
"rodzic b" wg nomenklatury unijnej?

Śledzcie! Węszcie! Spisek czai się wszędzie!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-12 11:10:04
Autor: Kris
W dniu niedziela, 12 marca 2017 18:47:06 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

A gdzie ty wyczytałeś, że S6 biegnie tylko przez Trójmiasto? O_o
Rozwiń więc ten wątek o zemście na Trójmieście

Data: 2017-03-13 07:35:40
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/13/2017 03:10 AM, Kris wrote:
W dniu niedziela, 12 marca 2017 18:47:06 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

A gdzie ty wyczytałeś, że S6 biegnie tylko przez Trójmiasto? O_o
Rozwiń więc ten wątek o zemście na Trójmieście

Zobacz na mapę Polski.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-13 00:07:35
Autor: u2
Chmielewski napisał:

A gdzie ty wyczytałeś, że S6 biegnie tylko przez Trójmiasto? O_o
Rozwiń więc ten wątek o zemście na Trójmieście

Zobacz na mapę Polski.

tylko na tyle ciebie stać chmieluś ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-12 11:21:47
Autor: Kris
> [...]

> Trójmaisto Gubisz się w Swojej radosnej twórczości

A gdzie ty wyczytałeś, że S6 biegnie tylko przez Trójmiasto? O_o
Pomijając już to że pomimo okrojenia trasy wybrano najlepszy wariant.
Od Słupska do Bożegopola istniejąca dziś szóstka jest całkim dobra. Na tym odcinku korki praktycznie nie występują. Problemem zawsze było Wejherowo i dalej tzw małe trójmiasto(Rumia Reda) Jeśli powstanie trasa Kaszubska chociażby na odcinku Bożepole-Gdańsk  to i tak dla mieszkańców Słupska dojazd na lotnisko w Gdańsku skróci się o połowę. Oczywiście cała trasa kaszubska byłaby lepsza ale na tą chwilę wybrano najlepsze możliwe rozwiązanie. A tylko idiota widzi tu jakiś powiązanie z zemstą na Trójmieście.

Data: 2017-03-13 07:37:15
Autor: Tomasz Chmielewski
Chmielewski napisał:

[...]

:)))

Nie no super, już się wszyscy cieszą i świętują, że wycięto kawał zaplanowanej wcześniej drogi wylotowej :D

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-12 23:33:23
Autor: Kris
W dniu niedziela, 12 marca 2017 23:37:16 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Nie no super, już się wszyscy cieszą i świętują, że wycięto kawał zaplanowanej wcześniej drogi wylotowej :D

Świętujesz?
Akurat ten kawałek który "wycięto" jest teraz najmniej problematyczny. Pomiędzy Słupskiem a Bozympolem aktualna szóstka jest przejezdna, szeroka i nie ma miejsc gdzie korki powstają.
Patrząc dalej ww kierunku Szczecina wąskim gardłem na teraz jest Sianów- Koszalin ale chyba właśnie trwa budowa obwodnic dla tych miast

Dopatrując się tu jakiejś zemsty na trójmieście to dość poważna paranoja.

Data: 2017-03-13 22:20:49
Autor: u2
W dniu 2017-03-13 o 07:33, Kris pisze:
Dopatrując się tu jakiejś zemsty na trójmieście to dość poważna paranoja.

chmieluś nie paranoik, to wynajęty cyngiel, tylko zabawne, że nadaje w niszowym archaicznym usenecie, frustracja pełomafii musi być olbrzymia:)

Data: 2017-03-13 00:08:12
Autor: u2
Chmielewski napisał:

[...]

tam miał wylatywać twój firerek tuSSk ?:)

Data: 2017-03-12 11:23:39
Autor: u2
W dniu 2017-03-12 o 05:11, Tomasz Chmielewski pisze:
Nie będzie ziemia, która wydała Tuska, mieć dróg!

przecież twój firerek wylatał wiele milionów twardej waluty, to szpec od lotnictwa, tylu polskich generałów co on nie wykończył nawet hitler:)

Data: 2017-03-12 19:55:44
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/12/2017 07:23 PM, u2 wrote:
[...]

To na "Premier Szydło" mówisz teraz "firerek"? :D

http://www.newsweek.pl/polska/wojskowe-samoloty-casa-jako-taksowki-jak-premier-szydlo-lata-do-domu,artykuly,405681,1.html

MON finansuje przeloty pani premier do domu. Tyle, że wojskowe
procedury zakazują wykorzystywania samolotu jako powietrznej
taksówki - podaje ,,Wirtualna Polska".

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-12 12:37:14
Autor: u2
W dniu 2017-03-12 o 11:55, Tomasz Chmielewski pisze:
To na "Premier Szydło" mówisz teraz "firerek"

nie, na króla jewropy, twojego wodzunia tuSSka:))))))))

Data: 2017-03-12 20:57:13
Autor: Tomasz Chmielewski
On 03/12/2017 08:37 PM, u2 wrote:
W dniu 2017-03-12 o 11:55, Tomasz Chmielewski pisze:
To na "Premier Szydło" mówisz teraz "firerek"

nie, na króla jewropy, twojego wodzunia tuSSka:))))))))

No to znowu popierdzieliłeś maile z Nowogrodzkiej, bo "taxi MON" lata sobie Szydłowa co tydzień.

http://www.wykop.pl/link/3605013/kulisy-ochrony-donalda-tuska/

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-03-12 15:17:41
Autor: u2
W dniu 2017-03-12 o 12:57, Tomasz Chmielewski pisze:
On 03/12/2017 08:37 PM, u2 wrote:
[...]

z Szydłowca to Kopacz, a Szydło z Oświęcimia, a twój firerek śpiewał kolędy po niemiecku, stille nacht, heilige nacht:)

Data: 2017-03-12 15:34:07
Autor: Poliwa
PiS mści się na Trójmieście
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:58c558a7$0$656$65785112news.neostrada.pl...

 a twój firerek śpiewał kolędy po niemiecku, stille nacht, heilige nacht:)

prof. PAN o katolikach :

najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Katolikami, bo on do
tworza mowe nienawisci".

A twój kaczorek kołysał się w mycce i coś tam mamrotał
z innymi Żydami.

Data: 2017-03-12 19:07:29
Autor: u2
PiS mści się na Trójmieście
W dniu 2017-03-12 o 15:34, Poliwa pisze:
A twój kaczorek kołysał się w mycce i coś tam mamrotał
z innymi Żydami.

no i co z tego polewoj ?:)

Data: 2017-03-12 19:42:48
Autor: andal
PiS mści się na Trójmieście
On Sun, 12 Mar 2017 19:07:29 +0100, u2 wrote:

W dniu 2017-03-12 o 15:34, Poliwa pisze:
A twój kaczorek kołysał się w mycce i coś tam mamrotał z innymi Żydami.

no i co z tego polewoj ?:)

to ze sam tez jest zydem

Data: 2017-03-12 21:13:04
Autor: Poliwa
PiS mści się
Użytkownik "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości
On Sun, 12 Mar 2017 19:07:29 +0100, u2 wrote
W dniu 2017-03-12 o 15:34, Poliwa pisze:

A twój kaczorek kołysał się w mycce i coś tam mamrotał z innymi Żydami.

to ze sam tez jest zydem

Ale swój Żyd, bo PiSciapaty i wyklęty.

Data: 2017-03-12 21:21:55
Autor: u2
PiS mści się
W dniu 2017-03-12 o 21:13, Poliwa pisze:
[...]

no i co z tego ?:)

Data: 2017-03-12 12:58:53
Autor: Marek Cz.
[...]

Oj tam. Kiedyś jeden tyran kazał biczować morze, bo mu zatopiło statki, więc droga akurat dla wyznawców "wroga" dobra. ;-)

PiS mści się na Trójmieście za Tuska