PiS musi się rozpierdolić

Data: 2011-11-03 21:29:59
Autor: boukun
PiS musi się rozpierdolić
Nadchodzi wiekopomna chwila, gdzie fałszywi patrioci id± w niebyt. I po raz pierwszy od 22 lat jest szansa, że naród się zjednoczy i oddolnie stowrzy now±, nie maj±c± nic z Kiszczakiem i okr±głym stołem prawicę patriotyczn±.

Narodowcy z całego kraju, jednoczcie się!

boukun

Data: 2011-11-03 13:37:18
Autor: Tzva Adonai
PiS musi się rozpierdolić
boukun napisał(a):

Narodowcy z ca�ego kraju, jednoczcie si�!

Ale na chuj wam ten patriotyzm?.. Poskaczecie jak małpy na jakiej¶
manifestacji, pozdzieracie gardła, a ¶wiatem i tak będzie rz±dzić
USA... Nie lepiej czas i energię wykorzystać np. na czytanie
ksi±żek?...

Data: 2011-11-03 21:48:59
Autor: boukun
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:71598924-89ef-4788-8966-0c89c9540cf8hc5g2000vbb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

USA niedługo też się rozpadnie, nadchodzi wła¶nie czas anarchii w USA, przepowiednia Mad Max...

W socjaliĽmie i w socjalistycznych Chginach jest przyszło¶ć, Chiny wła¶nie podbijaj± kosmos. Polacy, jak się uwolni± od syjonistów, też naukowców będ± mieli w rz±dzie i zaczniemy się normalnie rozwijać...

boukun

Data: 2011-11-04 08:11:04
Autor: sofu
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8uur4$a8f$1mx1.internetia.pl...
-- -- -- >
[...]

-- -- -- -- --

Z socjalizmem w Chinach jest jak z katolicyzmem w Polsce. To fasada za któr± nic nie ma.
Sił± Chin jest otwarcie tego kraju na kapitał Zachodu, który tam robi co chce. Partia za pomoca resortów siłowych pilnuje tylko porz±dku i pobiera swoj± "działkę" z tego sukcesu.
Nisko płatna siła robocza przy niezłej infrastrukturze i brak rygorystycznych norm ochrony ¶rodowiska, to s± Ľródła sukcesu Chin.
A nade wszystko pęd Chińczyków ku bogaceniu się za wszelk± cenę przynajmniej tych, którzy taka możliwo¶c maj±.
Chinczycy zap.... jak małe motorki bo alternatywa jest głodowa miska ryzu i wiecej nic.

Gdyby dali gospodarcz± wolno¶c w Polsce jak za czasów Wilczka przy jednoczesnym otwarciu kraju i braku restrykcji, to tez bysmy mieli cos w rodzaju Chin w Polsce.

sofu

Data: 2011-11-04 15:13:21
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-04 08:11, sofu pisze:

-- -- -- -- --

Z socjalizmem w Chinach jest jak z katolicyzmem w Polsce. To fasada za ktĂłrÄ… nic nie ma.
Siłą Chin jest otwarcie tego kraju na kapitał Zachodu, który tam robi co chce. Partia za pomoca resortów siłowych pilnuje tylko porządku i pobiera swoją "działkę" z tego sukcesu.

sofu

Widę że nie masz najmniejszego pojęcia o sytuacji w Chinach. Wbij sobie do głowy prawdę że w tym kraju nie ma ludzi bezdomnych. Tzn takich którzy chcą mieć mieszkania ale z powodów od nich niezależnych nie mogą ich mieć. Tak samo nikt tam nie grzebie po śmietnikach w poszukiwaniu resztek pożywienia.

Data: 2011-11-04 15:43:58
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j90s8l$ldq$1node2.news.atman.pl...
[...]

To ty nie masz pojęcia. Tam jest tak jak wszędzie na całym świecie.
http://www.wykop.pl/ramka/468179/bieda-i-luksus-zycie-w-chinach/#
http://www.progressforpoland.com/artykul/jak-wzrost-gospodarczy-chin-wplywa-na-jakosc-zycia-przecietnego-kowalskiego-w-chinach
http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,W-Chinach-bezdomni-mieszkaja-na-drzewach-w-centrach-miast,wid,13393368,wiadomosc.html?smgajticaid=6d528

Data: 2011-11-04 21:51:02
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić

[...]

Mam pojecie, Oglądałem sporo reportaży o życiu w współczesnych Chinach na kanale BBC. - Jedynej obiektywnej TV na świecie, nawiasem mówiąc.

Data: 2011-11-04 22:30:12
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j91j75$deo$2node2.news.atman.pl...

[...]

Przecież to kapitalistyczna telewizja. Oni kłamią by napaść nienażarte kapitalistyczne ryje.
Jedyna prawda w telewizji kubańskiej lub północno koreańskiej.

Data: 2011-11-04 23:47:44
Autor: the_foe
PiS musi się rozpierdolić
Przecież to kapitalistyczna telewizja. Oni kłamią by napaść nienażarte
kapitalistyczne ryje.
Jedyna prawda w telewizji kubańskiej lub północno koreańskiej.

zapomniales o bialoruskiej ;)

--
the_foe

Data: 2011-11-05 07:32:02
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić

[...]

Tak, - kapitalistyczna, ale jako jedyną stać ją na obiektywizm. Ogladam ja od czasów gdy NATO masakrowało nalotami Serbię.. I właśnie w tym czasie przekonałem się do ich obiektywności.

Data: 2011-11-05 09:31:20
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j92l94$dn4$2node2.news.atman.pl...

[...]

Niezbadane są meandry ludzkiego myślenia. Albo choroba psychiczna.

Data: 2011-11-05 17:08:54
Autor: stevep
PiS musi się rozpierdolić
Dnia 05-11-2011 o 09:31:20 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:j92l94$dn4$2node2.news.atman.pl...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:j91j75$deo$2node2.news.atman.pl...

Widę że nie masz najmniejszego pojęcia o sytuacji w Chinach.. Wbij  sobie do głowy prawdę że w tym kraju nie ma ludzi bezdomnych. Tzn  takich którzy chc± mieć mieszkania ale z powodów od nich  niezależnych nie mog± ich mieć. Tak samo nikt tam nie grzebie po  ¶mietnikach w poszukiwaniu resztek pożywienia.

To ty nie masz pojęcia. Tam jest tak jak wszędzie na całym ¶wiecie.
[...]

Mam pojecie, Ogl±dałem sporo reportaży o życiu w współczesnych  Chinach na kanale BBC. - Jedynej obiektywnej TV na ¶wiecie, nawiasem  mówi±c.

Przecież to kapitalistyczna telewizja. Oni kłami± by napa¶ć nienażarte  kapitalistyczne ryje.
Jedyna prawda w telewizji kubańskiej lub północno koreańskiej.

Tak, - kapitalistyczna, ale jako jedyn± stać j± na obiektywizm. Ogladam  ja od czasów gdy NATO masakrowało nalotami Serbię.. I wła¶nie w tym  czasie przekonałem się do ich obiektywno¶ci.

Niezbadane s± meandry ludzkiego my¶lenia. Albo choroba psychiczna.

Pomieszanie z popl±taniem.

--
stevep

Data: 2011-11-06 21:31:06
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić

[...]

Niepojęta, widzę jest dla ciebie szerokość horyzontów niektórych ludzi.

Data: 2011-11-05 07:21:25
Autor: stevep
PiS musi się rozpierdolić
Dnia 04-11-2011 o 21:51:02 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

No, no to ty popierasz tubę nienażartych kapitalistycznych ryjów?

--
stevep

Data: 2011-11-05 07:31:30
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-05 07:21, stevep pisze:

Mam pojecie, Oglądałem sporo reportaży o życiu w współczesnych Chinach na kanale BBC. - Jedynej obiektywnej TV na świecie, nawiasem mówiąc.

No, no to ty popierasz tubÄ™ nienaĹĽartych kapitalistycznych ryjĂłw?

KaĹĽda prawdÄ™ popieram.. A to ĹĽe ona czasem ma zabarwienie kapitalistyczne wcale mi nie przeszkadza.

Data: 2011-11-05 09:29:43
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j92l93$dn4$1node2.news.atman.pl...
[...]

To ty jesteĹ› takÄ… rzodkiewkÄ….

Data: 2011-11-06 21:30:59
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić

No, no to ty popierasz tubÄ™ nienaĹĽartych kapitalistycznych ryjĂłw?

KaĹĽda prawdÄ™ popieram.. A to ĹĽe ona czasem ma zabarwienie kapitalistyczne wcale mi nie przeszkadza.

To ty jesteĹ› takÄ… rzodkiewkÄ….

Nie, rzodkiewką nie. - Tylko miłośnikiem faktów i piewcą prawdy.

Data: 2011-11-05 17:07:13
Autor: stevep
PiS musi się rozpierdolić
Dnia 05-11-2011 o 07:31:30 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Każda prawdę popieram.. A to że ona czasem ma zabarwienie  kapitalistyczne wcale mi nie przeszkadza.

Wierzyć się nie chce- cel u¶więca ¶rodki?

--
stevep

Data: 2011-11-06 21:30:54
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-05 17:07, stevep pisze:
[...]

Wierzyć się nie chce- cel uświęca środki?

Tak, nawet dopuszczam możliwość niewielkiego żerowania na innych gdy to służy do głoszenia prawdy.

Data: 2011-11-06 13:44:48
Autor: pluton
PiS musi się rozpierdolić
Każda prawdę popieram.. A to że ona czasem ma zabarwienie
kapitalistyczne wcale mi nie przeszkadza.

Ale to, ze krysztalowo uczciwy, ciezko pracujacy dla dobrobytu narodu
libijskiego muchomor
zajebal temu narodowi 200 miliardow dolarow to ci juz przeszkadza ?

Nullification

Data: 2011-11-06 21:30:49
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-06 13:44, pluton pisze:
[...]

Widzisz pluton - te miliardy to istniejÄ…, ale tylko w tubach siejÄ…cych antykadafiowskÄ…  propagandÄ™.

Data: 2011-11-04 17:42:27
Autor: pluton
PiS musi się rozpierdolić
[...]

A Chinami rz±dzi sprawiedliwy i kryształowo uczciwy Bzdziong-Wsiong, wnuk
edkagerka,
który w pocie czoła buduje dla swoich rodaków dobrobyt i zapewnia, ze
wszyscy sa piekni. mlodzi, bogaci i szczesliwi.

Nullification

Data: 2011-11-04 21:50:55
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-04 17:42, pluton pisze:
[...]
resztek poĹĽywienia.

A Chinami rządzi sprawiedliwy i kryształowo uczciwy Bzdziong-Wsiong, wnuk
edkagerka,
który w pocie czoła buduje dla swoich rodaków dobrobyt i zapewnia, ze
wszyscy sa piekni. mlodzi, bogaci i szczesliwi.

Chinami rządzą ludzie dla których nie do pomyślenia byłoby zaniechanie prowadzenia budownictwa socjalnego. I jestem pewien że nie pójdą w ślady na tym polu za rządzącymi polakami leniami.

Data: 2011-11-05 09:15:55
Autor: Leprechaun
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j91j74$deo$1node2.news.atman.pl...
[...]

O czym ty bredzisz? PorĂłwnaj warunki zycia w wielkich miastach. Slamsy i aluminiowe wiezowce. Oto twĂłj socjalizm z ludzkÄ… twarzÄ….

BomBel

Data: 2011-11-06 21:30:43
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-05 09:15, Leprechaun pisze:

[...]

Jedyna slumsy o ktĂłrych mi wiadomo to obrzeĹĽa  Hongkongu i Makau, - pozostaĹ‚oĹ›ci po kapitalistach nie udaĹ‚o siÄ™ jeszcze zlikwidować wĹ‚adzom chiĹ„skim.

Data: 2011-11-05 18:06:33
Autor: pluton
PiS musi się rozpierdolić
Chinami rz±dz± ludzie dla których nie do pomy¶lenia byłoby zaniechanie
prowadzenia budownictwa socjalnego.

I jakie fajne chinczycy beda mieli emerytury...

Nullification

Data: 2011-11-06 21:30:24
Autor: jadrys
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-05 18:06, pluton pisze:
Chinami rządzą ludzie dla których nie do pomyślenia byłoby zaniechanie
prowadzenia budownictwa socjalnego.
I jakie fajne chinczycy beda mieli emerytury...

Pewnie tak.

Data: 2011-11-06 21:54:19
Autor: pluton
PiS musi się rozpierdolić

> I jakie fajne chinczycy beda mieli emerytury...

Pewnie tak.

No to ci zycze takiej samej.

Nullification

Data: 2011-11-03 21:36:05
Autor: Grzegorz Z.
PiS musi się rozpierdolić
boukun napisał:

Nadchodzi wiekopomna chwila, gdzie fałszywi patrioci id± w niebyt.

W wielu kwestiach jeste¶my odlegli od siebie ale w tej z pewno¶ci± nie! :)

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

Data: 2011-11-04 15:36:55
Autor: wolim
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-03 21:29, boukun pisze:

Narodowcy z całego kraju, jednoczcie się!

Jak jeste¶ taki narodowiec, to dlaczego pozwalasz własnej żonie zapier*alać na swoje utrzymanie u niemca?

Pozdry,
MW

Data: 2011-11-04 15:45:55
Autor: boukun
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j90ta7$vl6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Dlaczego 4 miliony Polaków pracuje na banicji i w tych rodzinach s± półsieroty?

Bo chce, bo jest patriotk± i dba o rodzinę, kiedy system j± gnębi... Żona pracuje na utrzymanie rodziny..., żeby się nie rozpadła, w wyniku wrogiego działania antypolskiego reżimu...

boukun

Data: 2011-11-04 15:51:43
Autor: wolim
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-04 15:45, boukun pisze:

[...]

To sam idĽ do roboty i jej pomóż, nierobie.

Data: 2011-11-04 18:20:15
Autor: boukun
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j90u5v$1rc$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Jak jedna osoba pracuje za granic±, zdala od domu i dzieci, to druga musi opiekować się dziećmi. To też ciężka praca...  Innej pracy w zniewolonej i rozkradzionej od 1989 roku Polsce nie ma...

boukun

Data: 2011-11-04 19:14:25
Autor: the_foe
PiS musi się rozpierdolić
[...]

dziwne rzeczy opowiadasz, bo przeciez tzw "prawica patriotyczna" i ekipa Jaruzela (w tym Kiszczak) to byli najlepsi kumple. Polska lewica przejrzala na oczy w 1968, najwytrwalsi marzyciele obudzili sie najpozniej w 1976 roku. Prawica zas wrecz odwrotnie, im blizej 1989 roku tym zacieklej bronili systemu PRL. Taki Bender czy Giertych Sr. do dzis uwazaja ze stan wojenny to bylo powstanie wolnej Polskiej, wolnej od ZYdow, lewakow i liberalow.

--
the_foe

Data: 2011-11-04 19:58:22
Autor: boukun
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j91a1s$36s$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ci z 1968, na plecach robotników 1976 i 1981 roku zdobyli w końcu niepodzieln± władzę nad Polakami w 1989 roku... I jak mawia Michnik, od 22 lat żyje im sie najlepiej... Geremek by powiedział, na zawsze lepiej, jak Polakom...

boukun

Data: 2011-11-04 23:46:17
Autor: the_foe
PiS musi się rozpierdolić
W dniu 2011-11-04 19:58, boukun pisze:
[...]

przyznasz jednak, ze jest tu u Ciebie pewna niekonsekwencja. Z jednej strony masz pretensje do tych co z Kiszczakiem wode pili i doprowadzili do okraglego stolu. Z drugiej strony wtorujesz "patriotycznej prawicy", ktora miala mocnejszy romans z Kiszczakiem. Ich psioczenie na okragly stol ma malo wspolengo z realna ocena sytuacji, to raczej zal ze wtedy Kiszczak zrezeygnowal z tworzenia koncesjonowanej opozycji ktora miala zrownowazyc trzon Solidarnosci skupiony wokol LW. Projekt upadl a wiele postendekow co macalo sie z Jaruzelem poczulo sie oszukanych bo w projekcie przekazania wladzy nie bylo dla nich roli.

--
the_foe

Data: 2011-11-04 23:55:34
Autor: boukun
PiS musi się rozpierdolić

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j91pvn$c5q$1news.dialog.net.pl...
[...]

Bzdury, żadna tam patriotyczna prawica miała romans z Kiszczakiem.  To wszystko mistyfikacja...
Patriotów polskich wytrzebili w przeci±gu lat 1981-1989. Te tzw. przez ciebie postendeki, to żadna patriotyczna prawica. To sztuczny twór SBecji, by nie dopu¶cić niezależnych Polaków do głosu...

boukun

PiS musi się rozpierdolić