PiS nie ma racji bytu bez PO

Data: 2009-04-28 20:10:39
Autor: HaMMeR
PiS nie ma racji bytu bez PO
Vic wrote:
Odnosze wrazenie, ze bez PO caly ten byt subtelny zwany PiS-em nie ma
racji istnienia.
PiS okresla sie jedynie w opozycji do PO. Tak jakby swiat skladal sie
wylacznie z PO...

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A kogo to obchodzi, ze takie odnosisz wrazenie?!
Przeciez, albo ty nic nie rozumiesz z tego, co sie
wokol wewnetrznej polityki dzieje, albo palisz glupa,
jak to maja w zwyczaju czynic funkcjonariusze oddelegowani
'do pracy' na tym odcinku, aby smierdziec prowokacja!
Bo przeciez, nawet szympans ze szkoly sredniej wie,
ze jest odwrotnie! To PO bez PIS-u nie ma szans na przetrwanie!
To jest taki kochany wrog i alibii jednoczesnie dla PO za jej
wszelka polityczna indolencje, co widac slychac i czuc chocby
po przez lzemedia nakrecone aby pluc i gryzc na PIS od switu do poznej nocy!
Wiec nie kituj tutaj matole jakies farmazony, nie wszystkim bowiem
mozesz to POwskie goowno wciskac!  Zenada...

Data: 2009-04-29 08:37:39
Autor: Vic
PiS nie ma racji bytu bez PO
HaMMeR wrote:
A kogo to obchodzi, ze takie odnosisz wrazenie?!

Tak cie nie obchodzi moje zdanie, a biegasz za mna i ujadasz... Juz drugi raz wypisujesz takie pierdoly w odpowiedzi na moj post - duzo jak na brak zainteresowania...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-29 17:15:15
Autor: HaMMeR
PiS nie ma racji bytu bez PO
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

To tak jak z karaluchem.., trzeba dopasc i zgniesc,
bo sie swinstwo rozprzestrzeni..
Probujesz zrozumiec, czy nadal, w zarozumialosci swojej
uwazasz, ze mnie fascynujesz:))))
Zoltosc w dziobie i po tobie!

Data: 2009-04-30 09:31:00
Autor: Vic
PiS nie ma racji bytu bez PO
HaMMeR wrote:
To tak jak z karaluchem.., trzeba dopasc i zgniesc,
bo sie swinstwo rozprzestrzeni..

O qfa, ales mnie dopadl! A jakze mnie zgniotles!

Zoltosc w dziobie i po tobie!

Nie masz problemow z sikaniem?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-30 16:13:48
Autor: HaMMeR
PiS nie ma racji bytu bez PO
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
To tak jak z karaluchem.., trzeba dopasc i zgniesc,
bo sie swinstwo rozprzestrzeni..

O qfa, ales mnie dopadl! A jakze mnie zgniotles!

Przymierzam sie ale nie moge zwalczyc odrazy...

Zoltosc w dziobie i po tobie!

Nie masz problemow z sikaniem?

A co, chcesz mi potrzymac?

Data: 2009-05-04 09:11:31
Autor: Vic
PiS nie ma racji bytu bez PO
HaMMeR wrote:
Przymierzam sie ale nie moge zwalczyc odrazy...

Moze jakies rekawiczki?

A co, chcesz mi potrzymac?

Za bardzo mi sie rece trzesa...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-04 13:01:09
Autor: HaMMeR
PiS nie ma racji bytu bez PO
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
Przymierzam sie ale nie moge zwalczyc odrazy...

Moze jakies rekawiczki?

A co, chcesz mi potrzymac?

Za bardzo mi sie rece trzesa...

Uuuuaaa, facet z doswiadczeniem, rece przywykly!
TZWELA, bierz go!
:)))

PiS nie ma racji bytu bez PO