PiS nokautuje PO !

Data: 2009-08-03 18:27:59
Autor:
PiS nokautuje PO !

http://miniurl.pl/cios_pis

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-08-03 18:56:16
Autor: konserwator
PiS nokautuje PO !

Użytkownik ""<heRsk>"" <ayway?brednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:tv3e755ko4j2keg33pqcadg55a6ei30itt4ax.com...

http://miniurl.pl/cios_pis

ale ty masz traume z tym pisem...
Cos ci te kaczory zrobili, ze zachowujesz sie niemal jak agitator Kzłecki?
Az tak cie to to boli, ze wolisz kominiarza? Mnie tam obojetne ale nie lubie klamcow a ty, niby z UPR....

zalosne...

Data: 2009-08-03 19:10:52
Autor: Piotr
PiS nokautuje PO !
Dnia Mon, 3 Aug 2009 18:56:16 +0200, konserwator napisał(a):

ale ty masz traume z tym pisem...
Cos ci te kaczory zrobili, ze zachowujesz sie niemal jak agitator Kzłecki?
Az tak cie to to boli, ze wolisz kominiarza? Mnie tam obojetne ale nie lubie klamcow a ty, niby z UPR....

Musiały go nieĽle pchły z kanapy Korwina pok±sać, że tak się znarowił, he,
he.
Piotr

Data: 2009-08-04 10:58:25
Autor: awe
PiS nokautuje PO !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:q6fgcv9lw6r6$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
to komuch
awe

Data: 2009-08-04 14:35:20
Autor:
PiS nokautuje PO !
On Mon, 3 Aug 2009 19:10:52 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Musiały go nieĽle pchły z kanapy Korwina pok±sać, że tak się znarowił, he,
he.
Piotr

 nie wiem w jakim towarzystwie przebywasz, ze gryza cie pchly...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-08-04 14:42:33
Autor: Piotr
PiS nokautuje PO !
Dnia Tue, 04 Aug 2009 14:35:20 +0200, "<he®sk>" napisał(a):

Musiały go nieźle pchły z kanapy Korwina pokąsać, że tak się znarowił, he,
he.
Piotr

 nie wiem w jakim towarzystwie przebywasz, ze gryza cie pchly...

Hesku, skoncentruj siÄ™, noooo... JuĹĽ?
A teraz przeczytaj jeszcze raz...
I jeszcze raz... Zrozumiałeś tekst?
Taak, nie śmiej się, nie jesteś aż taki ciemniak, poprostu byłeś tylko
rozkojarzony.
Piotr

Data: 2009-08-04 14:35:19
Autor:
PiS nokautuje PO !
On Mon, 3 Aug 2009 18:56:16 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Użytkownik ""<heRsk>"" <ayway?brednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:tv3e755ko4j2keg33pqcadg55a6ei30itt4ax.com...

http://miniurl.pl/cios_pis

ale ty masz traume z tym pisem...

 ja ? ;o)))

Cos ci te kaczory zrobili, ze zachowujesz sie niemal jak agitator Kzłecki?

 mi nic. dostarczaja jedynie rozrywki jako domorosli kabareciarze.

Az tak cie to to boli, ze wolisz kominiarza?

 kominiarz wie co to ciezka praca, kaczynscy nie zabrudzili swych
 pulchnych raczek przez cale zycie.

Mnie tam obojetne ale nie lubie klamcow

 dlatego nie lubie niektorych z PiSu ;o))

a ty, niby z UPR....

 nie jestem z upr, zgodny jestem co do sposobu postrzegania swiata

zalosne...

 masz racje. im gorzej tym lepeij - dewiza PiS.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-08-04 15:59:37
Autor: konserwator
PiS nokautuje PO !

Użytkownik ""<heRsk>"" <ayway_?_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:bu9g75lh4nkrjgvq2e0tt71cuhrhl6arpv4ax.com...
[...]

Moglbys nie zmieniac swojej sygnatury czlowieku podajacy sie za UPRowca?
Wylazisz mi z KF....
Ja sie tobie nie narzucam....

PiS nokautuje PO !