PiS obraził się na USA za PO.

Data: 2009-12-18 21:56:26
Autor: Roger Perejro
PiS obraził się na USA za PO.
Wirus antyamerykanizmu zalągł się w szeregach PiS, do tej pory najbardziej proamerykańskiej partii. Tylko po to by dołożyć Platformie.
Rząd przedstawił w piątek w Sejmie informację o misji NATO w Afganistanie. Gdy usłyszałem jak z mównicy poseł PiS Karol Karski grzmi: "Operacja w Afganistanie służy przede wszystkim interesom Stanów Zjednoczonych i chroni południową flankę Rosji", pomyślałem, że śnię, albo to może jakiś poseł lewicy tylko bardzo podobny do Karskiego.

Gdy po chwili usłyszałem kolejnych posłów PiS krytykujących serwilizm obecnego rządu PO-PSL wobec USA, i posłankę PiS, która wypomina Stanom Zjednoczonym, że umieszczają zamówienia dla przemysłu obronnego na Ukrainie, a nie w Polsce, pomyślałem, że wirus antyamerykanizmu zalągł się w szeregach do tej pory najbardziej proamerykańskiej partii.

Zaraz zaraz! Czy to nie za czasów Jarosława Kaczyńskiego zwiększaliśmy kontyngent afgański? I to mniej więcej w tym samym czasie, gdy ówczesny premier dobijał się o to, aby prezydent George Bush choć kilka minut porozmawiał z nim podczas wizyty Waszyngtonie? Ogłaszał to co prawda w USA Radosław Sikorski, ale wówczas był... ministrem obrony PiS-u. Czyż to nie PiS oraz obecny prezydent Lech Kaczyński nie czynili wszystkiego, aby na terenie Polski pojawiła się tarcza antyrakietowa, nawet wówczas, gdy sami Amerykanie odeszli do tego pomysłu?

Chyba mi pamięć jakieś figle płata, albo co bardziej prawdopodobne PiS gotowe jest stać się partią antyamerykańską tylko po to by dołożyć PO.

http://wyborcza.pl/1,75968,7381634,PiS_obrazil_sie_na_USA_za_PO.html

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-18 16:39:36
Autor: Bruner
PiS obraził się na USA za PO.

"Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message news:hggq9u$hkd$1news.onet.pl...

Zjednoczonym, że umieszczają zamówienia dla przemysłu obronnego na Ukrainie, a nie w Polsce, pomyślałem, że wirus antyamerykanizmu zalągł się w szeregach

to juz nisko upadli, ponoc ruski sprzet byl zawsze gorszy od amerykanskiego, jeszcze troche a wszyscy marines beda biegac z kalasznikamii przestana tak w dupe dostawac

Data: 2009-12-18 21:14:48
Autor: Karol
PiS obraził się na USA za PO.

http://wyborcza.pl/1,75968,7381634,PiS_obrazil_sie_na_USA_za_PO.html

..to antypolska gazeta. Osoby ja cytujace nie sa godne uwagi.

Data: 2009-12-18 22:19:12
Autor: Lorn
PiS obraził się na USA za PO.
  Karol pisze:

http://wyborcza.pl/1,75968,7381634,PiS_obrazil_sie_na_USA_za_PO.html

.to antypolska gazeta. Osoby ja cytujace nie sa godne uwagi.

Hehe... Polak się znalazł. ;-)

Data: 2009-12-18 22:23:23
Autor: Roger Perejro
PiS obraził się na USA za PO.
Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

.to antypolska gazeta. Osoby ja cytujace nie sa godne uwagi.

Powalasz mnie swoimi argumentami. Coraz częściej ;-))

Przemek

Data: 2009-12-19 01:14:53
Autor: awe
PiS obraził się na USA za PO.
No i od teraz bedziesz glosowal za PiS
awe

Data: 2009-12-19 01:21:47
Autor: Lorn
PiS obraził się na USA za PO.
awe pisze:
No i od teraz bedziesz glosowal za PiS

Nie bluźnij. :>

Data: 2009-12-19 01:38:07
Autor: MH
PiS obraziłsię na USA za PO.
[ciach]

Nie ma to najmniejszego znaczenia , kto na kogo się obraża.. Kaczyński zrobił z
siebie durnia , godząc się na zwiększenie naszego kontyngentu , następnie
dzurnia z siebie zrobił Donald , robiąc dokładnie to samo.. Różnica polega na
tym , że
Kaczor bez konsultacji zrobił to po 5-cio minutowej gadce na ulicy , a  .. Donek
przynajmniej nie odebrał telefonu ...  Fiut z tym .. , na jedno wychodzi !!

Oba są głupki , i tyle.. Tyle , że Kaczor jest troszeczkę intelektualnie za
Donkiem.. Być może chce dobrze , Lepper też zapewne chciał dobrze ..

Niestety , chcieć , nie znaczy umieć !!

MH

P.S. Już o tym pisałem.. LUDZISKA !! Jak zaś będą jakieś wybory , to olejcie to
!! Ba zaś w kancelarii Pana Prezydenta będą dealerzy narkotykowi , które będą
wciągać faceci w sukienkach partii opozycyjnej prezydenta wszystkich polaków.
I gęby Wam pozamykają , obcięciem emerytur generalskich do zaledwie 4 tys. zł. --

Data: 2009-12-19 11:29:58
Autor: HaMMeR
PiS obraził się na USA za PO.
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i w czym rzecz?!
Wiele nadzieji pokladalo PIS i czynilo wiele staran w relacjach
z USA, aby to mocarstwo zrobilo wreszcie jakis korzystny ruch
wobec naszego kraju, bo wsparcia potrzebujemy jak nigdy!
Nadzieje zostaly nie spelnione, wobec tego ze strony PIS slychac slowa dezaprobaty dla kontynuacji ponownego 'gorliwego wyciagania pomocnej dloni'
jaka prowadzi tym razem juz 'za bezdurno', jak zwykle,  Tuskorzad!
Probujesz zrozumiec pasciarski sledziu??

Data: 2009-12-19 11:46:32
Autor: boukun
PiS obraził się na USA za PO.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości

[...]

Dezaprobaty? Pod moherową publiczkę... Gdyby nie CIA, Kaczyński nie byłby prezydentem Judeopolonii. Pan każe, pies musi chodzić na smyczy...

boukun

Data: 2009-12-19 12:18:27
Autor: Roger Perejro
PiS obraził się na USA za PO.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał
No i w czym rzecz?!
Wiele nadzieji pokladalo PIS i czynilo wiele staran ...

No to wymień te starania! Tylko głaskanie Obamy po rękawie sobie podaruj. tobie debilu się wydaje, że takie "ugrupowanie" jak pic może byc poważnie traktowane przez USA, he, he, he!

Przemek

Data: 2009-12-19 14:08:28
Autor: HaMMeR
PiS obraził się na USA za PO.
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Chyba padlinozerco pasciany, nie sadzisz, ze ta tluszcza
pod nazwa dla zmylki PO, jest traktowana powazniej!:)
Wogole amerykanie sie nie licza z takimi sprzedawczykami
o czym chocby swiadczy beztroski falstart ambasadora USA z 'gotowoscia
Polski' do wzmocnienia swoich wojsk w Afganistanie o ok 1000 zolnierzy!!
Tak sie traktuje wlasna kolonie, a nie suwerenne w swoich
decyzjach, panstwo! Tak samo traktuja Polske Tuska szwaby!
Cos chcesz jeszcze dodac merytorycznego pasciarzu, czy swoim zwyczajem zaczniesz prychanc goownem?!

Data: 2009-12-19 14:15:56
Autor: Roger Perejro
PiS obraził się na USA za PO.

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w

Chyba ....

Umiesz czytac tumanie? Powtarzam:

Data: 2009-12-19 14:36:39
Autor: HaMMeR
PiS obraził się na USA za PO.
Roger Perejro wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co ci mam wymienic sieroto? Zakulisowe dyplomatyczne rozmowy?
Tysiace nieskutecznych propozycji i sugestii, czy moze wszystkie
dyplomatyczne imponderabilia uruchamiane na te wlasnie okolicznosc,
a ktore nigdy nie dostana sie do publicznej wiadomosci??
Wez glupku kolko i walnij sie w to plaskie i wypolerowane, niziutenkie
czolko!
Glaskanie Obamy, nie tylko po rekawie, zostawiam twoim pupilom z PO...

Data: 2009-12-19 14:58:57
Autor: Roger Perejro
PiS obraził się na USA za PO.
[...]

Trochę logiki konfabulująca miernoto. Skąd wiesz, że takowe miały miejsce skoro piszesz:

Data: 2009-12-19 14:04:21
Autor: Karol
PiS obraził się na USA za PO.

Trochę logiki konfabulująca miernoto.

projekcja, typowa cecha osob popierajacych PO.

Projekcja (od łac. proicere, wyrzucać przed siebie) &#8212; w psychologii jeden z
narcystycznych mechanizmów obronnych; przypisywanie innym własnych poglądów,
zachowań lub cech, najczęściej negatywnych.

Data: 2009-12-24 08:07:00
Autor: Roger Perejro
PiS obraził się na USA za PO.
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

To wlasnie zasady logiki sugeruja,
ze WSZELKIE DYPLOMATYCZNE inicjatywy, niezaleznie od ich
merytorycznej wagi, sa przeprowadzane w zaciszu gabinetow
negocjatorow, a nie, jak prostacko sadza pasciarze platfusiani,
tacy jak ty, na kartkach pocztowych do ogolnodostepnego wgladu!
Pojmujesz glupku, czego ode mnie oczekiwales, czy nadal bedziesz
goownem prychal?

To żeś matoł wiedziałem od momentu kiedy zacząłeś swoją bazgraninę. Pytanie brzmiało: skąd wiesz, że takowe miały miejsce. Kuma młotek?

Przemek