PiS-okryzysokracja.

Data: 2009-10-07 16:46:51
Autor: awe
PiS-okryzysokracja.
PiS mialby gowno do gadania gdyby PO miala czyste rece, a poniewaz PO to partia mentow to sa problemy
awe

Data: 2009-10-07 18:03:23
Autor: awe
PiS-okryzysokracja.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:haidaq$55u$1news.onet.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

PiS mialby gowno do gadania gdyby PO miala czyste rece, a poniewaz PO to partia mentow to sa problemy

No dobra, a teraz pokaż, że nie jesteś idiotą o skrajnym stopniu upośledzenia i uzasadnij to co napisałeś.

Przemek
--
nie dosc ze glupi to jeszcze zabawny - chociaz tyle. Milo mi ze moge cos udowodnic ciebie zwalniam z tego bo nie mam watpliwosci zes...

awe

PiS-okryzysokracja.