PiS oszalał, odleciał już kompletnie

Data: 2011-12-08 17:27:50
Autor: Przemysław W
PiS oszalał, odleciał już kompletnie
Prawo i Sprawiedliwość nie zgadza się z rządową koncepcją ratowania Unii Europejskiej, przedstawia własne pomysły, a w ramach sprzeciwu wobec przemówienia min. Sikorskiego, 13 grudnia organizuje Marsz Suwerenności i Niepodległości. Jak oceniają postawę PiS-u politycy? - Cynizm, ignorancja? Nie wiem, ale to jest wykorzystywanie lęków i obaw społeczeństwa, a jeszcze wykorzystywanie 13 grudnia do walki z rządem, to jest nieprzyzwoite - mówi Włodzimierz Cimoszewicz.

Robert Biedroń (RP) mówi wprost. - PiS oszalał, odleciał już kompletnie. To jest bardziej przypadek dla lekarzy niż dla polityków - mówi. - Może należałoby powołać jakiegoś kuratora, który dopilnuje Jarosława Kaczyńskiego i PiS. Ja się tylko boję, że jeśli Jarosław Kaczyński znudzi się kibolom, ich nienawiść zwróci się przeciwko niemu samemu - dodaje Biedroń. Sławomir Neumann (PO) ma również pewne obawy co do samego marszu 13 grudnia. - Boję się, że to będzie powtórka z 11 listopada, że to będzie burda a nie manifestacja - mówi Neumann.

Joanna Senyszyn (SLD) uważa, że "PiS zamknął się w wieży z kamienia i robi wszystko pod publiczkę", by zatrzymać wyborców przy sobie. Janusz Piechociński jest podobnego zdania. Według posła, obecnym celem PiS-u jest "zagryzienie alternatywy powstałej we własnym obozie", czyli Solidarnej Polski.

Przewodniczący Klubu SP ma te same odczucia. Arkadiusz Mularczyk uważa, że PiS za bardzo skupia się na walce na prawicy niż z samym rządem, a organizowanie marszu 13 grudnia odwróci tylko uwagę od sprawców stanu wojennego. - Gdyby marsz odbywał się w innym dniu, my byśmy szli na czele tego pochodu - mówi Mularczyk.

Mariusz Błaszczak (PiS) tłumaczy ideę marszu. - Dziś rządzi establishment, który oderwał się od swoich korzeni, a PiS jest wierny swoim ideom. My nie chcemy być satelitą niemieckim. Zachęcamy do uczestnictwa w marszu, zachęcamy by wyrażać swoje poglądy, jeśli tak się nie stanie, będzie to oznaczać, że nie żyjemy w wolnej Polsce - twierdzi Błaszczak.

Reporter: Dominika Leonowicz, Zdjęcia: Tomek Górski

http://wiadomosci.wp.pl/title,PiS-oszalal-odlecial-juz-kompletnie,wid,14064768,wiadomosc.html

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-08 18:26:05
Autor: Przemysław W
PiS oszalał, odleciał już kompletnie

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

????

hamek nie pisz tyle, bo nie nadążam czytać.

Przemek

Data: 2011-12-08 08:48:16
Autor: HaMMeR
PiS oszalał, odleciał już kompletnie
On 8 Gru, 17:27, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
ciach: pierdoly do kwadratu!

Ales sie 'oparl na 'autorytetach' wypierdku pokomuszy!:))

Ciposzewicz  : 'to nieprzyzwoite'...)ha ha ha!
Bidron: przyzwoity az do bolu..,
Senyszyn i Piechocinski.., a nie bylo tam kalecki jeszcze jakiejs
sprzataczki?
Wiem jak zareagujesz ciulku zmokly, wiec nie wyjezdzaj mi tu
z Mularczykiem, bo on o takich jak ty, ma dokladnie takie samo zdanie
jak ja!
Zrozumial bydlak?

Przemek

Data: 2011-12-08 18:05:34
Autor: Grzegorz Z.
HaMMeR napisał:

Ales sie 'oparl na 'autorytetach' wypierdku pokomuszy!:))

Ja-ro-sław! Ja-ro-sław! Li-der! Li-der! Li-der! --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-08 18:28:42
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:f81qd4elnmm9$.1id0vjuoayk7f$.dlg40tude.net...
HaMMeR napisał:

Ales sie 'oparl na 'autorytetach' wypierdku pokomuszy!:))

Ja-ro-sław! Ja-ro-sław!

Li-der! Li-der! Li-der!

Na Kreml prowadź! Na Kreml! Na Berlin! Nie oddamy ani guzika! Prowadź! Prowadź! Du-du-du! Polskę zbaw! Nas zbaw! Ratuj! Ratuj bo giniemy!

BomBel

Data: 2011-12-08 18:27:22
Autor: Leprechaun

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:441d5211-f49b-4203-8bde-7b959336cab1w3g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

Hamuś bydlak! Hamuś bydlak! Du-du-du! Hamuś ciołek! Zmokły ciołek! Du-du-du!

BomBel

Data: 2011-12-08 18:31:46
Autor: Przemysław W
[...]

Nie wiesz jak zareaguje podwarszawski tłuku. Mularczyka mam tam gdzie mam też ciebie. Kolelejny raz ci mówie tumanie żebyś się nauczył odpowiadać i nie zostawiał podpisu adwersarza pod swoim bełkotem. Rozumiesz pustaku?

--

Przemek

Data: 2011-12-08 11:28:54
Autor: HaMMeR
On 8 Gru, 18:31, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa w wiadomo cinews:441d5211-f49b-4203-8bde-7b959336cab1w3g2000vbw.googlegroups.com...
On 8 Gru, 17:27, Przemys aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Nie wiesz jak zareaguje podwarszawski t uku. Mularczyka mam tam gdzie mam
te ciebie. Kolelejny raz ci m wie tumanie eby si nauczy odpowiada i
nie zostawia podpisu adwersarza pod swoim be kotem. Rozumiesz pustaku?

Chcialbys smieciu, mieszkam w Warszawie niegramotna ciemnoto,
pisze to po raz n-ty, chociaz nadzieji nie mam, ze cos do twojego
pustego sagana
dotrze! Neiwazne, natomiast smieszy mnie bardzo, ze nas obu, mnie i
Mularczyka
zmiesciles we wlasnym doopsku jak mniemam, bo przeciez nie w sercu, a
zatem
jestem pelen podziwu dla pojemnosci tejze, ale po twoim wyznaniu, ze
nie masz dzieci,
sadze, ze masz wiecej wspolnego z Grzegorzem Z. niz mozna bylo by
sobie to
wyobrazic.., ty walachu...

Data: 2011-12-09 03:56:15
Autor: stevep
Dnia 08-12-2011 o 20:49:02  napisał(a):

Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Biedna ta Warszawa, że ma za mieszkańców takie prymitywy.

--
stevep

Data: 2011-12-08 21:48:51
Autor: HaMMeR
On 9 Gru, 03:56, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> :-D

Biedna ta Warszawa, że ma za mieszkańców takie prymitywy.

--
stevep

Zajady mi popekaja z 'rozpaczy', ilez to troski usiluje wykazac
Miastu Stolecznemu Warszawie, taki zwykly, sprzedajny i mulowaty
politruk jak ty!!:)))

Data: 2011-12-09 15:17:49
Autor: stevep
Dnia 09-12-2011 o 06:48:51 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

Zajady mi popekaja z 'rozpaczy', ilez to troski usiluje wykazac
Miastu Stolecznemu Warszawie, taki zwykly, sprzedajny i mulowaty

Miał racje śp Waldorf, że mieszkańcy W-wy to są na Powązkach w odróżnieniu  od takich jak hamek świniopasów.

--
stevep

Data: 2011-12-09 07:46:59
Autor: Przemysław W
PiS oszalał, odleciał już kompletnie

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał

Biedna ta Warszawa, że ma za mieszkańców takie prymitywy.

Tak jak większość dużych polskich miast, Warszawa nie obroniła się przed napływem chamstwa. Stąd tacy "rdzenni" warszawiacy jak hamek i jemu podobni.

Przemek

Data: 2011-12-09 09:08:26
Autor: bully300
oY!stair <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Użytkownik - HaMMeR napisał:
> [...]
> nie masz dzieci,
> sadze, ze masz wiecej wspolnego z Grzegorzem Z. niz mozna bylo by

:-D

Jakiego ch..ja cieszyśz się ty wałbrzyska szkapo?

Data: 2011-12-09 09:10:10
Autor: bully
On 8 Gru, 18:31, Przemys=B3aw W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
> [...]

nie masz dzieci,
sadze, ze masz wiecej wspolnego z Grzegorzem Z. niz mozna bylo by

Dobrze mówisz, mieszkasz w Warszawie! Od poniedziałku do piątku. Pozostałe dni
tygodnia siedzisz na swojej wiosce i grzebiesz w szambie szukając obrączki
którą zgubiła twoja żona.

Data: 2011-12-09 09:07:33
Autor: oY!stairs
On 8 Gru, 17:27, Przemys=C5 aw W <Bro=F1my RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Ty durniu! Masz chyba w tym łbie szambo z wodociągów warszawskich! Przyjezdna
szmato!

--

PiS oszalał, odleciał już kompletnie