PiS-owcom słońce wypala mózgi!

Data: 2010-07-16 10:51:14
Autor: Zahir
PiS-owcom słońce wypala mózgi!
"Władze Warszawy wyjątkowo dbają o sprzątanie kwiatów i zniczy spod krzyża przed Pałacem Prezydenckim. To zadziwiająca nadgorliwość - utyskuje śródmiejski radny PiS Wojciech Chojnowski. I żąda od ratusza wyjaśnień na piśmie. "

"Pewnego wieczora przyniosłem tu bukiet żółtych tulipanów. Gdy przyszedłem rano następnego dnia, kwiatów już nie było. Usuwają je sługusy Gronkiewicz-Waltz - Żydówki."

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8143869,Chodnik_przed_Palacem_Prezydenckim_to_nie_cmentarz.html

Data: 2010-07-16 19:01:42
Autor: !' heÂŽsk
On Fri, 16 Jul 2010 10:51:14 +0200, "Zahir" <zahir@gmail.com> wrote:

[...]

 litosci! czy zwolennicy pis to sami pieniacze?

--

 HeSk

Data: 2010-07-16 22:10:02
Autor: Krzysztof
PiS-owcom słońce wypala mózgi!

litosci! czy zwolennicy pis to sami pieniacze?

Jaki prezes taka reszta.

K.

PiS-owcom słońce wypala mózgi!