PiS-owcy, co jest ?!

Data: 2010-02-04 11:23:03
Autor: he®sk
PiS-owcy, co jest ?!
Dlaczego nie opluwacie Tuska przesluchiwanego przez hazardowa komisje? Taka okazja! --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 12:32:50
Autor: awe
PiS-owcy, co jest ?!

Użytkownik "_heRsk_" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9t7lm51ffp0gdq56amukjnltn0h01d8gqk4ax.com...

--
Bez sensu co ma sie przewrocic to sie przewroci, co ma utonac to utonie, a ze platforma tonie - to Tusk wiedzial juz rok temu. Dziwie sie ze wy Hesk (choc w sumie nie powinno to byc dziwne), nie zauwazyliscie tego. Dawno pisalem PLATFORMA TONIE....dorzucmy kamyczek wczesniej utonie.
awe

Data: 2010-02-04 13:03:36
Autor: u2
PiS-owcy, co jest ?!
W dniu 2010-02-04 11:23, _he®sk_ pisze:
Dlaczego nie opluwacie Tuska przesluchiwanego przez hazardowa komisje? Taka okazja!

Wystarczy, ĹĽe ty go opluwasz :)

Data: 2010-02-04 13:59:35
Autor: ! he®sk !
PiS-owcy, co jest ?!
On Thu, 04 Feb 2010 13:03:36 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> Dlaczego nie opluwacie Tuska przesluchiwanego > przez hazardowa komisje? Taka okazja! Wystarczy, że ty go opluwasz :)

 wiem, wiem. "gieniuszka" klempa wyszla na idiotke.
 to boli ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 15:14:24
Autor: cirrus
PiS-owcy, co jest ?!
Użytkownik "! heRsk !" <fuck?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b0elm5lkj068mhbhu52h9jl8rvuk4rnu4l4ax.com...
[...]

Eee, ona tylko potwierdziła powszechn± o niej opinię.

--
stevep

Data: 2010-02-04 15:19:45
Autor: u2
PiS-owcy, co jest ?!
W dniu 2010-02-04 13:59, ! he®sk ! pisze:

Dlaczego nie opluwacie Tuska przesluchiwanego przez hazardowa komisje? Taka okazja!
Wystarczy, ĹĽe ty go opluwasz :)

 wiem, wiem. "gieniuszka" klempa wyszla na idiotke.
 to boli ;o)))

Najwyraźniej ciebie boli całe te przesłuchanie :)

Nie przestawaj nadawać, robisz znakomitą antyreklamę dla lodziarni z peło :)

Data: 2010-02-04 15:36:08
Autor: ! he®sk !
PiS-owcy, co jest ?!
On Thu, 04 Feb 2010 15:19:45 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  wiem, wiem. "gieniuszka" klempa wyszla na idiotke.
>  to boli ;o)))
NajwyraĽniej ciebie boli całe te przesłuchanie :)

 przyjemnie jest patrzec jak tusk sie prezentuje.
 w porownaniu z nim prezes pis wypada zalosnie.

Nie przestawaj nadawać, robisz znakomit± antyreklamę dla lodziarni z peło :)

 nikomu nie robie. sa tu tacy ktorym za to placa ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 15:37:27
Autor: u2
PiS-owcy, co jest ?!
W dniu 2010-02-04 15:36, ! he®sk ! pisze:

Najwyraźniej ciebie boli całe te przesłuchanie :)

 przyjemnie jest patrzec jak tusk sie prezentuje.
 w porownaniu z nim prezes pis wypada zalosnie.

Jarek wystąpi dopiero jutro, coś się tobie poprzestawiało.

Nie przestawaj nadawać, robisz znakomitą antyreklamę dla lodziarni z peło :)

 nikomu nie robie. sa tu tacy ktorym za to placa ;o))

KaĹĽdy lodziarz sÄ…dzi po sobie :)

Data: 2010-02-04 15:39:38
Autor: ! he®sk !
PiS-owcy, co jest ?!
On Thu, 04 Feb 2010 15:37:27 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  przyjemnie jest patrzec jak tusk sie prezentuje.
>  w porownaniu z nim prezes pis wypada zalosnie.

Jarek wyst±pi dopiero jutro, co¶ się tobie poprzestawiało.

 nie pisalem o wczoraj czy dzisiaj. pisalem ogolnie o prezencji
 obu premierow. jednego bylego of course.

>  nikomu nie robie. sa tu tacy ktorym za to placa ;o))
Każdy lodziarz s±dzi po sobie :)

 wlasnie ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 15:45:59
Autor: u2
PiS-owcy, co jest ?!
W dniu 2010-02-04 15:39, ! he®sk ! pisze:

Jarek wystąpi dopiero jutro, coś się tobie poprzestawiało.

 nie pisalem o wczoraj czy dzisiaj. pisalem ogolnie o prezencji
 obu premierow. jednego bylego of course.

ofkuz patrzysz na "materiał genetyczny" jak każdy rasowy rasista, a nie
na to co mówią obaj porównywani. Kwass też założył niebieskie szkła
kontaktowe, aby lepiej wypaść w tiwi :)

KaĹĽdy lodziarz sÄ…dzi po sobie :)

 wlasnie ;o))

Dobrze, że się przyznałeś :)

Data: 2010-02-05 11:10:11
Autor: !he®sk!
PiS-owcy, co jest ?!
On Thu, 04 Feb 2010 15:45:59 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  nie pisalem o wczoraj czy dzisiaj. pisalem ogolnie o prezencji
>  obu premierow. jednego bylego of course.

ofkuz patrzysz na "materiał genetyczny" jak każdy rasowy rasista,

 raczej jako psycholog ;o)))

a nie na to co mówi± obaj porównywani.

 tusk - wie co mowi, prezes - wydaje sie mu, ze wie co mowi.

Kwass też założył niebieskie szkła kontaktowe, aby lepiej wypa¶ć w tiwi :)

  prawda jest okrutna, prezes nawet gdyby nie wiem jakies
 szkla nalozyl to i tak wypadnie nedznie.

>  wlasnie ;o))
Dobrze, że się przyznałe¶ :)

 mialem na mysli ciebie ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 16:39:49
Autor: Adam
PiS-owcy, co jest ?!

Użytkownik "_heRsk_" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9t7lm51ffp0gdq56amukjnltn0h01d8gqk4ax.com...
Dlaczego nie opluwacie Tuska przesluchiwanego
przez hazardowa komisje? Taka okazja!
Nie trzeba - sam się obsmarkał!
AC

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4835 (20100204) __________

Data: 2010-02-05 11:10:12
Autor: !he®sk!
PiS-owcy, co jest ?!
On Thu, 4 Feb 2010 16:39:49 +0100, "Adam" <bluesman1952@poczta.fm>
wrote:

Dlaczego nie opluwacie Tuska przesluchiwanego
przez hazardowa komisje? Taka okazja!

 coz, prawda jest bolesna dla pisu. tusk okazal sie
 facetem z pamiecia i konkretnym, klempa sie osmieszyla.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

PiS-owcy, co jest ?!