PiS-owcy - czy juz wiecie kto jest winny !?

Data: 2010-10-10 08:39:55
Autor: heÂŽsk
PiS-owcy - czy juz wiecie kto jest winny !?
potraficie juz odpowiedziec na pytania:

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ? czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania ?

 - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
   czyzby tusk/komorowski kazali kajac sie prezesowi pis ?  - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

  wiecie ? wiecie, wiecie. dlatego jestescie tacy wsciekli ;o)))

Data: 2010-10-10 08:33:27
Autor: Hans Kloss
On 10 Paź, 08:39, he(R)sk <bigbred...@interia.pl> wrote:
potraficie juz odpowiedziec na pytania:

 - dlaczego [dalej stek bredni litościwie wycięty]

Idąc tym tokiem "rozumowania" (cudzysłów jak najbardziej na miejscu)
winnymi katastrofy wg platfonsianych skurwysynów są także bracia
Wright, no bo gdyby nie wynaleźli samolotu...
Ale na nic wasze wykręty- prędzej czy później przyjdzie wam płacić
rachunek za wszystkie skurwysyństwa i palikociarstwa.
J-23

Data: 2010-10-10 08:46:36
Autor: Askay
PiS-owcy - czy juz wiecie kto jest winny !?
Ja potrafie! Winnym katastrofy jest obecny rząd, a szczególnie Komorowski i Tusk.Pani minister Fotyga powiedziała wyraźnie kto ponosi odpowiedzialność! Niebawem zespół Antoniego Macierewicza przedstawi raport! Wtedy cały rząd pójdzie na zieloną trawkę! Zrobimy z wami porządek!

A.

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:gtn2b6l10lf4ddc9cdsom5857u19iqrb4o4ax.com...
[...]

-- "Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją

Data: 2010-10-10 09:02:57
Autor: pluton
PiS-owcy - czy juz wiecie kto jest winny !?

Niebawem zespół Antoniego Macierewicza przedstawi raport! Wtedy cały rząd
pójdzie na zieloną trawkę! Zrobimy z wami porządek!

Na jaką trawkę ? Do pierdla pójdzie na 30 lat i tam zgnije!!!

Nullification

Data: 2010-10-10 12:52:26
Autor: Askay

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8roft$e59$1inews.gazeta.pl...

Niebawem zespół Antoniego Macierewicza przedstawi raport! Wtedy cały rząd
pójdzie na zieloną trawkę! Zrobimy z wami porządek!

Na jaką trawkę ? Do pierdla pójdzie na 30 lat i tam zgnije!!!

Na 30 lat to chyba nie ale będą musieli wypierdzielać do swoich kolesi z Rosji, na dacze Putina!

A.

Data: 2010-10-10 15:34:34
Autor: cirrus
Użytkownik "Askay" <askay@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:i8rngm$uo6$1news.task.gda.pl...
[...]

A brałeś dzisiaj psychotropy kretynie?

--
stevep

Data: 2010-10-10 16:17:29
Autor: Piotr

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości

A brałeś dzisiaj psychotropy kretynie?

Ktoś wam dzisiaj zabrał psychotropy, cyrkus?

Data: 2010-10-10 17:56:55
Autor: Askay

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i8sfdm$e9o$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie biorę żadnego świństwa! To przeznaczone jest dla pełowców!

A.

Data: 2010-10-10 18:23:41
Autor: pluton
PiS-owcy - czy juz wiecie kto jest winny !?
> A brałeś dzisiaj psychotropy kretynie?

Nie biorę żadnego świństwa! To przeznaczone jest dla pełowców!

wariat zapisal sie do pelo ?

Nullification

Data: 2010-10-10 18:27:45
Autor: heÂŽsk
On Sun, 10 Oct 2010 17:56:55 +0200, "Askay" <askay@comsomol.ru> wrote:

> A brałeś dzisiaj psychotropy kretynie?

Nie biorę żadnego świństwa! To przeznaczone jest dla pełowców!

A.

Patrzcie no, kolejny przyglup dolaczyl do grupowych becwalow.
awe, raff, hans, razorek - macie kolege. rownie glupiego jak wy.

Data: 2010-10-10 20:14:27
Autor: Piotr

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:4tp3b6d5ac2ldh34vu30ssruqnhav216gv4ax.com...
> [...]

Patrzcie no, kolejny przyglup dolaczyl do grupowych becwalow.
awe, raff, hans, razorek - macie kolege. rownie glupiego jak wy.

Śmierdzi kupą na kilometr, Heniu. Nie czujesz... :-)

PiS-owcy - czy juz wiecie kto jest winny !?