PiS-owcy oglądajcie!

Data: 2010-12-01 14:03:56
Autor: Dobrodziej
PiS-owcy oglądajcie!
Data: 2010-12-01 14:15:55
Autor: brat_olin
PiS-owcy oglądajcie!
"Dobrodziej" <email@domena.biz> wrote.

http://www.polityka.pl/kraj/1511008,1,film-o-smierci-barbary-blidy-dzis-w-tvp.read

W Polityke nie klikam, za duzo tam TW i innej agentury.
Czy ten film to rezyserii Kalisza ze slowem wstepnym
Palikota, i czy w TV Tuska?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-01 14:16:38
Autor: raff
PiS-owcy oglądajcie!
W dniu 2010-12-01 14:15, brat_olin pisze:
"Dobrodziej"<email@domena.biz>  wrote.

http://www.polityka.pl/kraj/1511008,1,film-o-smierci-barbary-blidy-dzis-w-tvp.read

W Polityke nie klikam,

Slusznie. Smietniki sie omija.

R.

Data: 2010-12-01 14:48:37
Autor: Dobrodziej
PiS-owcy oglÄ?dajcie!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:id5hrp$djs$2news.onet.pl...
[...]

Masz na myśli TVP?

"Film Sylwestra Latkowskiego i Piotra Pytlakowskiego "Wszystkie ręce umyte" (TVP 2, 1 grudnia 2010 r., godz. 20.55), opowiadający historię Barbary Blidy"

d.

Data: 2010-12-01 17:34:30
Autor: heÂŽsk
PiS-owcy oglÄ?dajcie!
On Wed, 1 Dec 2010 14:48:37 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

> [...]

"Film Sylwestra Latkowskiego i Piotra Pytlakowskiego "Wszystkie ręce umyte" (TVP 2, 1 grudnia 2010 r., godz. 20.55), opowiadający historię Barbary Blidy"

 widzisz jakie z nich ciemniaki ;o)))

Data: 2010-12-01 14:20:50
Autor: Bogdan Idzikowski
PiS-owcy oglądajcie!

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:id5hqb$ec6$1news.onet.pl...
[...]

Dlaczego się błaźnisz? Zazdrościsz Palikotowi?

Data: 2010-12-01 14:49:25
Autor: Dobrodziej
PiS-owcy oglądajcie!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4cf64bd7$1news.home.net.pl...

[...]

To durnie, nie przeczytali informacji i pierdzielą bez sensu! TVP też juz jest be? ;-)

Data: 2010-12-01 14:50:19
Autor: Dobrodziej
PiS-owcy oglądajcie!

[...]

Potrafisz czytać ze zrozumieniem czy tylko robisz jeża?

Data: 2010-12-01 17:34:31
Autor: heÂŽsk
PiS-owcy oglÂądajcie!
On Wed, 1 Dec 2010 14:15:55 +0100, "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com>
wrote:

> [...]
W Polityke nie klikam, za duzo tam TW i innej agentury.
Czy ten film to rezyserii Kalisza ze slowem wstepnym

 zapoznales sie z linkiem?  TVP 2, 1 grudnia 2010 r., godz. 20.55. "Umyte rece".

 Dla przypomnienia: TVP - bastion PiS ;o))))

 zanim rzucisz sie jak prezes na jakubiak pomysl ;o)))

Data: 2010-12-01 10:43:36
Autor: brat_olin
PiS-owcy oglądajcie!
heŽsk <nasz.dziennik.bred...@interia.pl> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
> "Dobrodziej" <em...@domena.biz> wrote.

> W Polityke nie klikam, za duzo tam TW i innej agentury.
> Czy ten film to rezyserii Kalisza ze slowem wstepnym
> Palikota, i czy w TV Tuska?

 zapoznales sie z linkiem?

Przeciez napisalem, ze w polityke nie klikan, nie?

Dla przypomnienia: TVP - bastion PiS ;o))))

Tja.  Czy film TVP o smierci prezydenta Kaczynskiego
wciaz w planach, i czy Donek z Bronkiem juz zaaprobowali
zaufana osobe, ktora by mogla ten film zrealizowac?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-02 12:22:43
Autor: Dobrodziej
PiS-owcy oglądajcie!

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:2d501236-653c-4e3a-afe3-bdaf7c706dd4g19g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

wciaz w planach, i czy Donek z Bronkiem juz zaaprobowali
zaufana osobe, ktora by mogla ten film zrealizowac?

Temat dotyczył filmu o Blidzie. Co mi tu pieprzysz nie na temat.

d.

PiS-owcy oglądajcie!