PiS-owska DZICZ

Data: 2013-11-12 16:38:51
Autor: Mark Woydak
PiS-owska DZICZ
"To była wojna, dzicz i szaleństwo, bałam się, że nas podpalą - mówi mieszkanka bloku sąsiadującego z podpalonym podczas manifestacji 11 listopada squatem na ul. Skorupki. - Płakałam jak płonęła tęcza, taki akt to wyraz ciemnoty - mówi z kolei kobieta zamieszkała w okolicach Placu Zbawiciela."

MW

Data: 2013-11-12 20:31:03
Autor: boukun
PiS-owska DZICZ
Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:l5tii6$kr9$3news.albasani.net...
[...]

No bez przesady, gdyby przed moim domem bez mojej woli taką tęczę na siłę mi ustawiano, sam bym ją też podpalił... Za czym tu płakać...

boukun

Data: 2013-11-19 14:22:45
Autor: Towarzysz Gnój
PiS-owska DZICZ

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości

| No bez przesady, gdyby przed moim domem bez mojej woli taką tęczę na siłę mi
| ustawiano, sam bym ją też podpalił... Za czym tu płakać...

Słusznie towarzyszu boukun, róbcie swoje. A uważajcie, żeby wam sie stodoła nie
zajęła!

Data: 2013-11-19 17:38:16
Autor: Marek Woydak
PiS-owska DZICZ

Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l6fp5e$j2a$2node2.news.atman.pl...

> [...]
| ustawiano, sam bym ją też podpalił... Za czym tu płakać...

Słusznie towarzyszu boukun, róbcie swoje. A uważajcie, żeby wam sie stodoła nie

Jaka stodoła? PoPRL-owski sracz. Fundamenty oczywiście poniemieckie.

MW

PiS-owska DZICZ