PiS-owski GNÓJ!

Data: 2014-11-25 15:19:50
Autor: Mark Woydak
PiS-owski GNÓJ!
Do PiS-owskiej GNIDY piszącej przez mx02.eternal-september.org, używającej czytnika: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl podszywającej się pod mój nick i e-mail. Sądzisz ZBOCZKU, że podszywając się pod mój alias wygrasz argumentami rodem z UB? Prymitywna swołocz z ciebie i typowy PiS-owski motłoch. Albo masz małego fiuta albo ktoś ci kobietę dyma. Ze wskazaniem na jedno i drugie! Do budy parszyw kundlu!

MW

Data: 2014-11-26 07:06:48
Autor: rAzor
PiS-owski GNÓJ!
Użytkownik "Mark Woydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m523id$c73$13@news.albasani.net...
[...]

Nie pamietasz pajacu jak dymałem ci siostrę? Wrzeszczała z rozkoszy na całą wieś.

PiS-owski GNÓJ!