PiS-owski PSYCHOPATA podpisujcy si "Mark Woydak"

Data: 2013-11-03 14:12:43
Autor: Mark Woydak
PiS-owski PSYCHOPATA podpisujcy si "Mark Woydak"
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjcy si "Mark Woydak" piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w mzgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego ratunku! Mdlmy si bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cizkich chwilach! Nie ma nikogo oporcz nas! Nawet zdychajcy pies i wyleniay ze staroci kot go opucili! Mdlmy si bracia i siostry!

MW

Data: 2013-11-03 14:20:43
Autor: Klin
PiS-owski PSYCHOPATA podpisujący się "Mar k Woydak"
W dniu 2013-11-03 14:12, Mark Woydak pisze:
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o
daleko posunietej chorobie psychicznej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych
cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i
wyleniały ze starości kot go opuścili! Módlmy się bracia i siostry!

MW

--

   Powinieneś mu być wdzięczny, że broni honoru rodu Woydaków
   sam z Twoich postach widać, żeś do tego niezdolny.

Data: 2013-11-03 16:48:22
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:52764dab$0$2160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To psychopata bez własnej tożsamosci. Nie potrafi walczyć na argumenty ale jak typowy UB-ek stosuje prymitywne metody. Brzydzę sie takimi gnidami!

MW

Data: 2013-11-03 20:07:06
Autor: Klin
W dniu 2013-11-03 16:48, Mark Woydak pisze:

[...]

    Napisz coś ze sensem a nie użalaj się tylko, gdy ktoś inny próbuje,
    podszywając - co nie jest zbyt chwalebne - dać Ci przykład tego jak
    to ma się robić.

Data: 2013-11-03 23:38:23
Autor: jr
PiS-owski PSYCHOPATA podpisujący się "Mark Woydak"

|   Powinieneś mu być wdzięczny, że broni honoru rodu Woydaków

Podszywanie się pod czyjąś tożsamosc nie obroni niczyjego honoru (nie wdając się w dyskusje, kto pod kogo itd)

Data: 2013-11-04 12:12:23
Autor: Klin
W dniu 2013-11-03 23:38, jr pisze:

Podszywanie się pod czyjąś tożsamosc nie obroni niczyjego honoru (nie wdając się
w dyskusje, kto pod kogo itd)

   Ja ich rozróżniam więc dla mnie to nie problem.

Data: 2013-11-04 17:01:52
Autor: jr

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:52778118$0$2285$65785112news.neostrada.pl...

|   Ja ich rozróżniam więc dla mnie to nie problem.

Ja ich nie rozróżniam, co dla mnie nie jest problemem.

PiS-owski PSYCHOPATA podpisujcy si "Mark Woydak"