PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mar k Woydak"

Data: 2013-11-03 14:20:43
Autor: Klin
PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mar k Woydak"
W dniu 2013-11-03 14:12, Mark Woydak pisze:
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyj膮cy si臋 "Mark Woydak" piszacy z
mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o
daleko posunietej chorobie psychicznej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma juz dla
niego ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych
ci臋zkich chwilach! Nie ma nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i
wylenia艂y ze staro艣ci kot go opu艣cili! M贸dlmy si臋 bracia i siostry!

MW

--

   Powiniene艣 mu by膰 wdzi臋czny, 偶e broni honoru rodu Woydak贸w
   sam z Twoich postach wida膰, 偶e艣 do tego niezdolny.

Data: 2013-11-03 16:48:22
Autor: Mark Woydak
PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mark Woydak"

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:52764dab$0$2160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To psychopata bez w艂asnej to偶samosci. Nie potrafi walczy膰 na argumenty ale jak typowy UB-ek stosuje prymitywne metody. Brzydz臋 sie takimi gnidami!

MW

Data: 2013-11-03 20:07:06
Autor: Klin
W dniu 2013-11-03 16:48, Mark Woydak pisze:

[...]

    Napisz co艣 ze sensem a nie u偶alaj si臋 tylko, gdy kto艣 inny pr贸buje,
    podszywaj膮c - co nie jest zbyt chwalebne - da膰 Ci przyk艂ad tego jak
    to ma si臋 robi膰.

Data: 2013-11-03 23:38:23
Autor: jr
> [...]

|   Powiniene艣 mu by膰 wdzi臋czny, 偶e broni honoru rodu Woydak贸w

Podszywanie si臋 pod czyj膮艣 to偶samosc nie obroni niczyjego honoru (nie wdaj膮c si臋 w dyskusje, kto pod kogo itd)

Data: 2013-11-04 12:12:23
Autor: Klin
W dniu 2013-11-03 23:38, jr pisze:

Podszywanie si臋 pod czyj膮艣 to偶samosc nie obroni niczyjego honoru (nie wdaj膮c si臋
w dyskusje, kto pod kogo itd)

   Ja ich rozr贸偶niam wi臋c dla mnie to nie problem.

Data: 2013-11-04 17:01:52
Autor: jr
PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mark Woydak"

U偶ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa艂 w wiadomo艣ci news:52778118$0$2285$65785112news.neostrada.pl...

|   Ja ich rozr贸偶niam wi臋c dla mnie to nie problem.

Ja ich nie rozr贸偶niam, co dla mnie nie jest problemem.

PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mar k Woydak"