PiS-owski gnojek

Data: 2015-08-10 20:54:15
Autor: Ivan Hoe
PiS-owski gnojek
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/spiecie-krystyny-jandy-i-arkadiusza-czartoryskiego/c6p3ln

"Według niej "tylko raz zakłócano ten swobodny bieg wydarzeń i spraw".
Kiedy? - Podczas dwuletniego panowania PiS-u. Nie chcę powrotu -
podkreślała. Janda wskazywała ponadto, że choć właśnie wtedy stworzyła
swoją fundację i teatr, to uczyniła to bez niczyjej - oprócz ministra
Waldemara Dąbrowskiego - pomocy. - Sama, nikt mi nie pomógł z władz, ale
trzeba przyznać i nie przeszkodził. Potem raz chcieli mi zdjąć ze sceny
sztukę "Darkroom" o przyjaźni geja z dziadkiem z Radia Maryja. Nie zdjęłam.
Kazali mi więc oddać te kilka złotych, które mi niby do tej produkcji
dodali. Zwróciłam."

Ivan Hoe

PiS-owski gnojek