PiS-owski krętacz

Data: 2015-02-13 02:10:45
Autor: MarkWoydak
PiS-owski krętacz
http://www.fakt.pl/polityka/marcin-mastalerek-kombinowal-z-przejazdami-,artykuly,523844.html

Facio nie miał samochodu, być może tak jak prezes również prawa jazdy, a kasę społeczną brał. Oto "prawi i sprawiedliwi". Metoda "łap złodzieja" w wersji PiS.

MW

Data: 2015-02-13 11:59:58
Autor: Budzik
PiS-owski krętacz
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

[...]

Jak ten gośc cos mówi w TV to zawsze mam wrażenie, ze zaraz... zaraz... beknie na całego. Rownie obleśny typek co Girzyński.

Tesknie za Hoffmanem :)

Data: 2015-02-13 17:14:03
Autor: MarkWoydak
PiS-owski krętacz

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA4408335E995Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Girzyński był wyjątkowo obleśny, co do Hofmana czasem miałem wrażenie, że to pedałek.

MW

PiS-owski krętacz